Podróże

Moda na rodzinny Wrocław!

Moda na rodzinny Wrocław!
Fot. Grzegorz Pastuszak

Kto chociaż raz w życiu był we Wrocławiu z dzieckiem lub dziećmi, doskonale wie, że drugiego tak przyjaznego dla rodzin miejsca długo by szukać w Polsce (i nie tylko!).

W stolicy Dolnego Śląska można spotkać nie tylko uśmiechniętych mieszkańców i turystów, ale także ponad 600 krasnoludków! To jeszcze nie wszystko! Wrocław oferuje odwiedzającym wiele atrakcji (między innymi ZOO, Hydropolis, Kolejkowo) – gwarantujemy, że z uśmiechem zaglądają tam nie tylko najmłodsi.

grzegorz_pastuszak-8948

 Zapraszamy na rodzinny spacer po Mieście Spotkań szlakiem wrocławskich krasnali. Niektóre z nich są nieśmiałe, więc dobrze się ukryły! Poszukiwania na pewno ułatwi specjalnie przygotowana mapa, dostępna w punkcie Krasnal Info. Więcej wrocławskich i krasnalowych informacji znajduje się na stronie www.visitwroclaw.eu oraz fanpage’u Visit Wroclaw, gdzie można skorzystać z turystycznego asystenta Wrocławia.

grzegorz_pastuszak-9020

„Moda na rodzinny Wrocław” to kampania skierowana do rodzin z dziećmi. Jej celem jest pokazanie atrakcyjnej dla dzieci, rodzinnej strony Miasta Spotkań. Wrocław zapewnia wszystko, czego mogą oczekiwać turyści przyjeżdzający z dziećmi: szerokie spektrum rozrywki i wydarzeń, noclegi i restauracje na każdą kieszeń.

W czwartej odsłonie kampanii #ModaNaWrocław realizowanej przez Wydział Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia wystąpili: Łukasz Kędzior (Lukebook), Marlena Mazur (Wrocław) i Karol Kostrzewski.

grzegorz_pastuszak-9524

Za stylizacje odpowiadał również Łukasz Kędzior (Lukebook), który pokochał Wrocław tak samo mocno jak kocha modę. To już 4 osłona kampanii #ModaNaWroclaw z jego udziałem.

W tegorocznej odsłonie stylizacje powstały na bazie najnowszych kolekcji popularnych marek odzieżowo-obuwniczych takich jak: eobuwie.pl (www.eobuwie.pl), TOP SECRET (www.topsecret.pl) i Nayko (www.enayko.com).

Tematyka sesji doskonale wpisuje się w charakter oferty eobuwie.pl, które właśnie we Wrocławiu rozwija centrum rozwoju technologii IT.

Zdjęcia kampanijne wykonał Grzegorz Pastuszak ze Studio ONE Creative More, za koncepcję, produkcję sesji oraz działania PR odpowiadała Agata Brodzka (BRODZKA).

Śledźcie profile na Instagramie @wroclaw_official i @visitwro, a także profil @lukebook.pl.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również