Stylowe Zakupy

"Najlepiej Ci w byciu sobą": 4 trendy z najnowszej kampanii Zalando, które podkreślają indywidualizm

"Najlepiej Ci w byciu sobą": 4 trendy z najnowszej kampanii Zalando, które podkreślają indywidualizm
Fot. Mat. prasowe

Najnowsza kampania Zalando zachęca, aby zrzucić zimowe warstwy i odświeżyć swoją garderobę ubraniami, które podkreślają indywidualny styl. Tej wiosny proponuje 4 wyraziste trendy, które z łatwością pomogą stworzyć oryginalne stylizacje na cieplejsze dni.

W najnowszej kampanii na wiosnę-lato 2024 Zalando zaprasza do świata zawodowego piłkarza Realu Madryt Eduardo Camavingi, modelki i muzyczki Gabbriette, multiinstrumentalisty i producenta CKTRL, sensacji TikToka i modelki, Alex Consani oraz piosenkarza, autora tekstów i prawdziwego eksperta w dziedzinie szydełkowania Henriego Purnella.

Oferując wgląd w osobliwości i pasje tych pięciu twórców, hasło „Najlepiej Ci w byciu sobą” celebruje wyjątkowe cechy, które definiują każdego z osobna, eksplorując jak osobiste historie mogą kształtować nie tylko nasz styl, ale także naszą tożsamość. Oto kluczowe trendy na sezon wiosna/lato 2024, które przewodzą kampanii Zalando.

Mroczny romans

Zainspirowana trendem gotyckich dziewcząt, który królował na wybiegach przez ostatnie dwa sezony, Gabbriette promuje estetykę „mrocznego romansu”. Ten styl jest surowy, ale niezwykle kobiecy i z romantycznym akcentem. Tak jak w kampanii, ten look można uzupełnić sznurowanym topem wiązanym na szyi i lateksową mini spódniczką w połączeniu z butami na platformie. Jeśli chodzi o akcesoria, srebrne pierścionki i para srebrnych obręczy w rozmiarze XL są wisienką na torcie dla mrocznej romantyczki.

Zalando_Pilgrim_ref_no_PI851L0A2-D11
Pilgrom/Zalando
mat. prasowe

Blokecore

Zgodnie z nurtem stylu ulicznego, którego głównym elementem jest odzież sportowa, stylizacje Eduardo były inspirowane trendem „bloke core”. Koszulki Nike włożone w luźne dżinsy, uzupełnione o masywne trampki to klucz tego stylu - idealne na niezobowiązujące wyjście. Wraz z Paradis jako jednym z wielu projektantów, którzy zaprezentowali ten trend w swoich kolekcjach na sezon wiosna/lato 2024. oraz zbliżającymi się mistrzostwami Europy, które rozpoczynają się w czerwcu, ten swobodny look ma szansę przekonać i zjednać sobie wielu fanów piłki nożnej i fashionistów.

Zalando_Jaded_London_ref_no_JL022F00S-K11
Jaded London/Zalando
Mat. prasowe

Współczesny romantyzm

Kiedy zestawia się lekkie materiały, delikatne pastele i kontrastujące żywe kolory, powstaje 'nowoczesny romantyzm' - trend prezentowany przez projektantów, w tym Aknavas i Givenchy, w ich kolekcjach na sezon wiosna/lato 2024. Jak pokazuje Henri można to połączyć z szydełkowym swetrem, jasno kremowymi jeansami i tenisówkami z kolorowymi akcentami, które są zaskakującym elementem całej stylizacji. Wraz z rosnącą popularnością mody na unisexowe formy, szydełkowane struktury i przezroczyste materiały znajdują się na czele męskiej mody na sezon wiosna/lato 2024.

Zalando_2nd_Day_599pln
2nd Day /Zalando, 599 zł
mat. prasowe

Nowy minimalizm

Bez skomplikowanych wzorów, bez ciasno dopasowanych ubrań i nie więcej niż dwa kolory - look CKTRL w kampanii jest inspirowany jego monochromatycznym stylem oraz trendem cichego luksusu, który zdominował wybiegi na sezon wiosna/lato 2024, gdzie projektanci, w tym Ludovic de Saint Sernin, prezentowali ten trend w swoich kolekcjach. Nowy minimalizm to estetyka dla tych, którym bliska jest chłodna i spokojna stylistyka, można ją zbudować na bazie ponadczasowej klasyki i ekskluzywnych elementów codziennego użytku, tworząc sylwetki, które są dyskretne, a jednocześnie ekskluzywne.

Zalando_Birkenstock_629pln_jpg
Birkenstock/Zalando, 629 zł
mat. prasowe
Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również