Dives Med świętował kolejne sukcesy na rynku polskim i zagranicznym oraz inaugurował premierę trzech nowych, wyjątkowych produktów. Tak jak w ubiegłym roku, właściciel i prezes marki, Rafał Afanasjef, postanowił zorganizować wyjątkową akcję charytatywną.
We wnętrzach luksusowego, warszawskiego hotelu Sofitel Victoria, odbyła się uroczysta Gala Dives Med, podczas której marka Dives Med świętowała kolejne sukcesy na rynku polskim i zagranicznym. Wśród zaproszonych na galę gości były wybitne osobistości z branży medycyny estetycznej, partnerzy i pracownicy marki, influencerzy oraz przedstawiciele mediów.
Gala, którą poprowadził Krzysztof Ibisz, była okazją do podziękowania za współpracę najlepszym partnerom marki. Po raz pierwszy, za współtworzenie sukcesu Dives Med, wręczono wyjątkowe wyróżnienia – statuetki Diamenty Dives Med.
Podczas uroczystej kolacji premierę miały też trzy wyjątkowe produkty marki: Ultra Lidocaine, New Power Skin oraz Plasma Royal. O właściwościach i zaletach nowości marki opowiadały dr n. med. Marlena Kubiak oraz mgr Marlena Ratajczyk, Lekarz i kosmetolog, które na co dzień prowadzą szkolenia na terenie całej Polski.
Podczas gali zbierano pieniądze na rzecz Domu Dziecka nr 16 w Warszawie, który właściciel Dives Med, Rafał Afanasjef, wspiera finansowo od wielu lat. Goście biorący udział w akcji charytatywnej mogli wylicytować między innymi album z autografami zespołu Bajm, wywiad dla magazynu "Med&Beauty", pobyt w spa czy sesję zdjęciową z ambasadorką marki, Joanną Krupą.
Efekt zbiórki zaskoczył organizatorów gali Dives Med, udało się bowiem zebrać aż 280 000 zł. W podziękowaniu za wsparcie, dzieci z Domu Dziecka nr 16 nadały Rafałowi Afanasjefowi tytuł Wielkiego Rycerza Słonecznej Krainy.
Punktem kulminacyjnym wieczoru był godzinny występ zespołu Bajm. Po nim zaś wystąpił zespół Feel The Beat, dzięki któremu zabawa trwała do późnych godzin nocnych.