H&M stworzyło kolekcję we współpracy z kultową brytyjską marką The Vampire's Wife. Olśniewające detale, kobiece kroje i oryginalne dodatki – to wszystko znajdziecie w kolekcji The Vampire's Wife's Wife X H&M.
The Vampire's Wife to marka stworzona w 2014 przez brytyjską modelkę Susie Cave (prywatnie żonę Nicka Cave'a). Marka słynie z pięknych zdobnych sukienek inspirowanych gotykiem i dbałości o najdrobniejsze detale. Noszą ją nie tylko gwiazdy takie jak Sienna Miller, Alexa Chung, Cate Blanchett czy Keira Knightley. Jest także uwielbiana przez rodzinę królewską, a sukienki od The Vampire's Wife nosi Kate Middleton i księżna Beatrice.
Dzięki H&M mamy możliwość poznać bliżej mroczną i zmysłową estetykę The Vampire's Wife. Ta współpraca jest odważna i bardzo kobieca. Wsród projektów znajdziemy koronkową mini sukienkę, zdobną pelerynę i oryginalne dodatki takie jak biały kołnierzyk czy koronkowe rękawiczki. Każda fanka biżuterii znajdzie w kolekcji coś dla siebie. Mnie zachwycił zestaw pierścionków z motywem oka.
"Dzięki tej współpracy, H&M i The Vampire's Wife chcą pokazać naszym klientom, że moda może i powinna wzmacniać i inspirować kobiety, aby czuły się jak najlepszą wersją siebie. Od dawna inspiruje nas energia i wartości marki Susie i cieszymy się, że możemy razem zrobić tę niewątpliwie bardzo wyjątkową kolekcję", mówi Maria Östblom, szefowa działu Design Womenswear w H&M.
Co warto podkreślić kolekcja The Vampire's Wife's Wife X H&M została w całości stworzona z myślą o ekologii. Wykonana jest z materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony,takich jak nylon i poliester z recyklingu.
W kampanii wzięły udział: muza Samantha Snow, modelka Eva Apio i brytyjska poetka Greta Bellamacina. Podkreślając w ten sposób kluczowe wartości kolekcji: siłę, wrażliwość, intymność i kobiecość.
Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach i online na HM.com od 22 października 2020 roku.