Ferie dobiegły końca, a uczniowie najmłodszych klas wrócili do nauki stacjonarnej. Powrót do szkolnych ławek oznacza też nowe potrzeby. Jedną z nich są odpowiednie buty na zmianę, w których dzieci mogłyby biegać po korytarzach. Duży ich wybór znajdziemy w ofercie CCC, a szczególnie wśród marek Sprandi, Adidas, Reebok, Puma, czy Skechers.
Wyjątkowe kolekcje dla dziewczynek tworzy marka Nelli Blu, a dla chłopców – Action Boy. Rodzice i ich pociechy mogą przebierać wśród butów sportowych i trampek – wiązanych lub na rzepy – w najróżniejszych odcieniach. W ofercie CCC znajdują się bowiem zarówno projekty monochromatyczne, utrzymane w klasycznych odcieniach (jak biel, czerń lub szarość), ale i kolorowe czy z neonowymi wstawkami. Pudrowe pastele, jak błękit czy fiolet, występują solo, ale i w zestawieniu z bielą lub mocniejszymi odcieniami, jak np. ostry pomarańcz, który pięknie wygląda w połączeniu z jasnym różem. Nie zabrakło też wzorów. Jednym z nich są urocze, wiosenne stokrotki, które zdobią dziewczęce, szare trampki.
Szeroki wybór dziecięcych projektów ukazuje też kampania The Officeland. Wykonana przez Zuzę Krajewską sesja zdjęciowa, pełna jest dynamiki, zabawy i pozytywnej energii. Przyłapane na beztroskiej zabawie dzieci, potwierdzają, że buty z oferty CCC, nie są jedynie piękne, ale i niezwykle wygodne i praktyczne. Idealne na powrót do szkoły.
Kolekcje dla dzieci dostępne są w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.
KAMPANIA:
Fotograf: Zuza Krajewska
Operator: Dominik Panasiuk
Modelki, modele: Gawagai, Moon Kids
Stylizacja: Daria Biedrzycka
Make-up: Wilson
Włosy: Gor Duryan
Scenografia: Anna Szczęsny
Produkcja CCC: Bartosz Majkowski
Dom produkcyjny: Visual Crafters