Piątkowy wieczór, 27 sierpnia, w hotelu Marriott w Warszawie upłynął pod hasłem "You are a masterpiece". W kameralnym gronie lekarzy medycyny estetycznej szwajcarsko-włoska marka produktów dermatologicznych IBSA Group, obecna już w ponad 80 krajach na całym świecie, celebrowała swoje innowacyjne podejście do branży medycyny estetycznej, a także... otwarcie Działu Dermatologii Estetycznej w Polsce.
Fantastyczne spotkanie poprowadził Olivier Janiak, a o jego oprawę muzyczną zadbała Julia Pietrucha. Kolacja była wstępem do planowanego na następny dzień szkolenia lekarzy z zastosowania innowacyjnych produktów Aliaxin®. Wiele kombinacji kwasu hialuronowego o różnej masie cząsteczkowej oraz dużej spójności i czystość pozwala na przywrócenie skórze objętości, wypełniania jej zmarszczek i nierówności oraz korekcję konturu twarzy - i to wszystko przy zachowaniu naturalnej ekspresji.
Oprócz produktów Aliaxin® w portfolio IBSA Derma znajdziemy wzmacniający i nawilżający skórę oraz odbudowujący starzejącą się i zwiotczałą tkankę PROFHILO® i poprawiający nawilżenie skóry i jej elastyczność oraz dodający jej blasku VISCODERM®.
A skąd decyzja, żeby w Polsce stworzyć Dział Dermatologii Estetycznej IBSA Derma? - Decyzja ta była podyktowana chęcią firmy do nawiązania bezpośrednich relacji z lokalną społecznością medyczną. Wyjątkowość IBSA Derma polega na tym, że w przeciwieństwie do wielu firm na rynku, jej bezpośredniej kontroli podlega cały cykl produkcyjny - zaczynając od procesu biofermentacji surowca, a kończąc na produkcie finalnym dostępnym w gotowych do użycia strzykawkach. - tłumaczył podczas spotkania Marek Dończyk, Sales and Marketing Manager IBSA Derma. - Oferujemy nie tylko produkty, ale także innowacyjny serwis i partnerstwo w kreowaniu dynamicznie rozwijającego się rynku medycyny estetycznej w Polsce.
IBSA Derma opiera swoją komunikację na odważnych hasłach, które wyrażają brak zgody na jeden kanon piękna, czy ucieczkę od autentycznych rysów twarzy poprzez zabiegi medycyny estetycznej - zachowanie naturalnej ekspresji twarzy to element filozofii marki - mówił Marek Dończyk z polskiego oddziału IBSA Derma.
Warto zapamiętać zarówno tego producenta jak i sam Aliaxin®, bo połączenie szwajcarskiej precyzji z włoskim zamiłowaniem do piękna to gwarancja, że o tym produkcie będzie głośno.