Włosy

Rita Ora jest w Polsce, promuje w Warszawie własną linię kosmetyków. Znamy szczegóły

Rita Ora jest w Polsce, promuje w Warszawie własną linię kosmetyków. Znamy szczegóły
Fot. mat. pras.

Rita Ora, brytyjska piosenkarka i aktorka o albańskich korzeniach, to postać, która od lat nie schodzi z czołówek list przebojów i magazynów modowych. Teraz sięga po więcej i tworzy własną markę kosmetyczną. Z tej okazji odwiedziła Warszawę!

Kariera Rity Ory to nie tylko imponujący dorobek muzyczny, ale także inspirująca historia kobiety, która z determinacją i pasją zdobywa świat. Teraz tworzy kolejny biznes, którego centrum stanowią... włosy!

Nowa marka - wyjątkowa pielęgnacja włosów

Rita Ora chce pomóc innym kobietom wyglądać pięknie. Jej marka TYPEBEA to nowy projekt, którym Rita pokazuje, że jest totalnie wszechstronna. Stworzyła ją wraz z Anną Lahey, właścicielką marki Vida Glow. Ich trudne doświadczenia związane z wypadaniem włosów oraz potrzeba odbudowy pewności siebie, po latach uszkodzeń spowodowanych nadmiernym stylizowaniem fryzur, były impulsem do działania. Doświadczając osobiście, jak zdrowe i piękne włosy mogą wpływać na pewność siebie, zdecydowały się stworzyć TYPEBEA.

Na spotkaniu w perfumerii Douglas w warszawskim centrum Westfield Arkadia Rita powiedziała, że wspomina czas, kiedy jej mama walczyła z nowotworem i wypadły jej włosy. "Wtedy zrozumiałam, jak wiele znaczą one dla poczucia własnej wartości". Rita dodała też, że nie jest jedynie ambasadorką marki, ale zaangażowaną współwłaścicielką, która wszystko testuje, spotyka się z użytkowniczkami  czyta badania. Dba też o wygląd.  

Co widać na pierwszy rzut oka to wizualny minimalizm. Opakowania w pudrowej żółci, bieli srebrze a do tego złote korki. Typowy luksusowy minimalizm. Linia pokrywa wszelkie potrzeby jakie może mieć włosomaniaczka. A sama Rita podkreśla w wywiadach, że, owszem, peptydy w kosmetykach Typebea są świetne ale największa lekcja, jakiej nauczyła się w związku z pielęgnacją włosów, mówi, że "musimy być konsekwentne, aby zobaczyć rezultaty". Ona zaś stworzyła do tego idealne produkty.

Rita Ora nowa marka w Douglas_11zon

Od razu zwraca uwagę odżywka do włosów -  G3 Strength + Length Conditioner z opatentowanym Baicapilem i roślinną keratyną oraz pielęgnacja na noc Overnight Boosting Peptide – serum z Baicapilem. Dla tych, które chcą wesprzeć wzrost włosów i  ograniczać ich wypadanie. To peptydowe serum ma lekką konsystencję i skleja włosów. Rita na szczęście jest po prostu użytkowniczką produktów, która chce czuć przyjemność stosowania ale i widzieć efekty. Włosy mają też świetnie wyglądać na koncertach i teledyskach. A Rita nie próżnuje...

Muzyka - jej życie

Zadebiutowała w 2012 roku albumem "Ora", który szybko zdobył uznanie zarówno krytyków, jak i fanów. Jej charakterystyczny głos i umiejętność łączenia różnych gatunków muzycznych, od popu po R&B, sprawiły, że utwory takie jak "R.I.P." czy "How We Do (Party)" stały się międzynarodowymi hitami. Kolejne single, takie jak "I Will Never Let You Down" czy "Anywhere", tylko umocniły jej pozycję na muzycznej scenie. Ostatni album "You & I" wydała w 2023 roku i wciąż pracuje nad kolejnymi utworami. Ale Rita to nie tylko muzyka. Ją... widać!

Ikona stylu

Rita Ora to nie tylko utalentowana piosenkarka, ale także ikona stylu, która nie boi się eksperymentować z modą. Jej odważne i eklektyczne stylizacje często zaskakują, a jednocześnie inspirują miliony fanów na całym świecie. Rita współpracowała z wieloma znanymi projektantami i była twarzą kampanii takich marek jak Adidas czy Escada. Jej styl to mieszanka klasyki z nowoczesnością, a każda jej stylizacja jest starannie przemyślana i pełna osobistego charakteru. 

Rita-oraTYPEBEA-Launch-Group-Visual-GWP

 Linia kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów dostępna będzie w perfumeriach Douglas.