W nowej kampanii Motorola Poland Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix zdradzają swoje patenty na sukces i inspirują do odważnego podążania za własnymi marzeniami.
Spis treści
Co łączy muzyka Krzysztofa Zalewskiego, aktorkę Olą Adamską i znaną jako Kasix streamerkę Kasię Paciorek? Ta trójka buntowników wyznaczyła swoje własne drogi do sukcesu w popkulturze, a ich odwaga w wyrażaniu siebie, byciu w zgodzie z sobą i odrzucaniu utartych schematów wyróżnia ich na tle koleżanek i kolegów z branży. Ta wyjątkowość Zalewskiego, Adamskiej i Kasix sprawiła, że marka Motorola postanowiła uczynić ich swoimi ambasadorami i bohaterami kampanii promującej wyróżniającego się smartfona motorola edge 40 neo.
Krzysztof Zalewski to piosenkarz, kompozytor i multiinstrumentalista, który wydał pięć płyt, zdobył siedem Fryderyków, wielokrotnie brał udział Open’erze czy Męskim Graniu oraz występował na scenie między innymi z Kortezem, Smolikiem i Dawidem Podsiadło. Jest niewątpliwie jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich wokalistów. Ale jego droga do sukcesu nie była prosta. Jak sam przyznaje, przez lata Zalewski nie był w stanie skończyć piosenki i odczuwał paraliżujący strach na myśl o zaprezentowaniu światu swojej twórczości.
Musiałem się nauczyć systematyczności, musiałem się nauczyć kończenia rozpoczętej pracy, i przede wszystkim musiałem się odważyć – wspomina początki swojej kariery Krzysztof Zalewski.
Nagrodą był nie tylko sukces komercyjny i zdobyta popularność, ale – jak podkreśla sam Zalewski – przede wszystkim "więź z ludźmi, wspólne emocje". Jako ambasador marki Motorola Krzysztof identyfikuje się z kolorem niebieskim (Caneel Bay) smartfona motorola edge 40 neo.
Ola Adamska jest aktorką filmową i teatralną, której popularność przyniosła rola twardej Patrycji "Pati" w serialu "Skazana". Ale Adamska nie miałaby możliwości zagrać ikonicznej już postaci Pati, gdyby nie wsłuchała się w swój wewnętrzny głos. Na etapie castingów, wbrew oczekiwaniom twórców serialu, ale za to w zgodzie z własną intuicją, Ola Adamska stworzyła niezwykle wyrazistą kreację.
Dostałam dwie sceny do nagrania, ale bardzo szybko zorientowałam się, że ja w ogóle nie chcę nagrywać tych scen, tylko nagrałam taką dwuminutową wizytówkę – od razu jako postać – wspominała w jednym z wywiadów Adamska.
Pati, jaką wtedy stworzyła Adamska ostatecznie stała się jedną z najważniejszych postaci "Skazanej", a widzowie tak bardzo ją polubili, że powstał zupełnie nowy serial, którego jest ona główną bohaterką. Oli Adamskiej ewidentnie opłaciło się słuchanie własnej intuicji. Ale żeby mieć odwagę, by wbrew oczekiwaniom innym, postępować w zgodzie z sobą, trzeba mieć do samego siebie szczególny stosunek.
Zatrzymaj się na chwilę, poczuj miłość do siebie i zrozum siebie. Odważ się być sobą. Ty to ocean możliwości – przekonuje Adamska.
W ramach kampanii Motorola Olę można zobaczyć z miętowym (Soothing Sea) kolorem modelu edge 40 neo.
Kasia Paciorek osiągnęła coś niezwykłego: udało jej się osiągnąć sukces w zdominowanym przez mężczyzn świecie gamingu. Jako Kasix jest jedną najbardziej rozpoznawalnych streamerek generacji Z. Jak zdobyła tę pozycję? Przede wszystkim pokonując lęk. Przed swoim pierwszym streamem Kasia bała się, że nie podoła oczekiwaniom. Ale, jak zdradziła, powiedziała sobie "teraz albo nigdy" i... odważnie rzuciła się na głęboką wodę.
Odwaga jest moim przewodnikiem w życiu. Nie boję się próbować, nie boję się ryzykować w życiu, nie boję się być sobą – tłumaczy Kasix.
Odwaga i gotowość do podejmowania ryzyka sprawiły, że Paciorek wyróżnia się i inspiruje. Żyje według swoich zasad, bez narzuconych reguł i dzięki tej swobodzie czuje się szczęśliwa i może spełniać swoje marzenia. Jest przekonana, że za sprawą takiego podejścia do życia odkryła swój "ocean możliwości". Kasix identyfikuje się z czarnym kolorem (Black Beauty) najnowszego smartfona marki Motorola.