Trendy

Ta torebka to hit Instagrama, mają ją gwiazdy i influencerki. Kosztuje niecałe 100 dolarów!

Ta torebka to hit Instagrama, mają ją gwiazdy i influencerki. Kosztuje niecałe 100 dolarów!
Fot. East News

Wiele wskazuje na to, że Gabbi marki JW Pei dołączyła do zaszczytnego grona it-bags. Czym ten model torebki zasłużył sobie na aż taką popularność?

Luksusowe torebki to od lat nie tylko istotny dodatek każdej szanującej się fashionistki, ale też niezła inwestycja. Wybierając odpowiedni model, możemy mieć pewność, że nasza it-bag będzie nam służyła wiele lat, nie wychodząc z mody i pasując do prawie każdej stylizacji.

Torebka, która zyska miano kultowej, to także doskonały okazja dla tworzącej ją marki. Spopularyzowana przez gwiazdy i influencerki it-bag nie wymaga dodatkowej reklamy. Torebka, która jest synonimem luksusu i potwierdzeniem statusu, staje się obiektem marzeń, a ludzie są gotowi ustawiać się po nią w kolejkach i wydać na nią fortunę. 

Nic dziwnego, że wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu torebki przez jedną ze znanych marek zawsze wzbudza duże zainteresowanie. Tak było w przypadku eleganckiej i uniwersalnej torebki Le Patou czy nowej odsłony kultowej Baguette marki Fendi. Okazuje się jednak, że nowa it-bag wcale nie musi być produktem stworzonym przez znany dom mody czy kosztować majątku. Popularność konkretnego modelu torebki może też być efektem jej obecności w mediach społecznościowych i sympatii, jaką obdarzyły ją celebrytki. Tak było w przypadku Gabbi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JW PEI (@jwpei_official)

Torebka Gabbi marki JW Pei – it-bag w przystępnej cenie

Markę JW Pei stworzyło w 2016 roku mieszkające w Los Angeles małżeństwo Yang Pei i Stephanie Li. Ich celem było tworzenie minimalistycznych i luksusowych akcesoriów w przystępnych cenach. Wegańskie torebki JW Pei są uszyte z bardziej przyjaznej dla środowiska niż PVC ultramikrofibry – lekkiej tkaniny wykonanej z włókien poliestrowych i poliamidowych.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JW PEI (@jwpei_official)

Największym bestsellerem JW Pei jest wprowadzona do sprzedaży w styczniu 2020 roku Gabbi. Ta przypominająca croissanta nieduża torebka to efekt fascynacji jej twórców modą lat 90., a konkretnie charakterystycznymi gumkami do włosów obszytymi tkaniną. Gabbi jest dostępna aż w 14 kolorach.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JW PEI (@jwpei_official)

Niespodziewanie, w 2021 roku  torebka Gabbi zaczęła wzbudzać coraz większe zainteresowanie klientów. Działo się tak za sprawą influencerek i gwiazd, które zapewniły temu modelowi torebki darmową reklamę. Gabby była pokazywana na Instagramie przez przez popularne fashionistki. Nosiły ją też aktorki i modelki – Gigi Hadid, Hailey Bieber, Megan Fox, Gigi Hadid i Emily Ratajkowski.  

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JW PEI (@jwpei_official)

Nie bez znaczenia dla popularności Gabbi  marki JW Pei jest też jej wyjątkowo przyjazna cena. Większość it-bags jest poza zasięgiem przeciętnej kobiety. Za klasyczną torebkę Chanel w średnim rozmiarze trzeba zapłacić przynajmniej 5300 dolarów, Dior Saddle Bag to wydatek rzędu 3200 dolarów, a słynna Birkin marki Hermès kosztuje od 40 do nawet 500 tysięcy dolarów. Za to Gabbi można mieć już za 89 lub 95 dolarów.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JW PEI (@jwpei_official)

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również