Estée Lauder w twojstyl.pl

jESTÉEm sobą. Estée Lauder wspiera pewność siebie

jESTÉEm sobą. Estée Lauder wspiera pewność siebie
Marka Estée Lauder stworzyła inicjatywę „jESTÉEm sobą”.
Fot. Materiały partnera

Estée Lauder chce zachęcać kobiety do budowania pewności siebie, dlatego marka stworzyła inicjatywę "jESTÉEm sobą", która ma łączyć i wspierać wszystkie kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów. 

Estée Lauder to marka, która powstała z myślą o kobietach, zaś jej założycielką była silna kobieta, która stworzyła kosmetyczne imperium w czasach niesprzyjających kobiecej przedsiębiorczości. Nic więc dziwnego, że jedną z misji marki jest wspieranie pewności nie tylko poprzez produkty, które oferuje, ale również poprzez bycie częścią społeczności i realne działania.

 

Jako kobiety bardzo często ulegamy stereotypom. Bywa, że już jako małe dziewczynki jesteśmy zaszufladkowane w ramy bycia grzecznymi, wychodzącymi naprzeciw oczekiwaniom otoczenia i poruszającymi się w granicach narzuconych nam przez społeczeństwo. Poprzez projekt jESTÉEm sobą marka Estée Lauder chce wspierać kobiety w budowaniu pewności siebie, bez względu na oczekiwania stawiane przez innych, życiowe wybory czy też utarte stereotypy - mówią przedstawiciele Estée Lauder

Pewność siebie wsparta badaniem

Żeby jednak móc wspierać, trzeba to dobrze zbadać. Dlatego marka Estée Lauder we współpracy z Kołem Naukowym Psycholog w Biznesie, Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem Prof. Dr Hab. Andrzeja Falkowskiego - przeprowadziła dwuetapowe (ilościowe i jakościowe) badanie na temat pewności siebie wśród polskich kobiet w Polsce.

Było to szeroko zakrojone badanie, zaś przebadanych zostało łącznie ponad 2500 respondentek, w przedziale wiekowym 18-25.

Badanie miało na celu poznanie czynników, które mają wpływ na pewność siebie oraz w jaki sposób je postrzegają. Marce zależało również na poznaniu wartości, którymi kierują się młode kobiety, jak na przykład: wyznaczone cele, pasje, czy jak postrzegają siebie i innych.

 Wyniki badania  wpłynęły na samą akcję. Nazwa projektu jESTÉEm sobą nie jest przypadkowa – nawiązuje do przekonania, że młode kobiety mogą pozostać sobą, niezależnie od wyborów jakie podejmują.

Wśród wyników badań znajdziemy np. informację, która pewnie nie zaskoczy wiele z nas - pewność siebie rośnie z wiekiem. Wśród badanych najwyższy poziom samoakceptacji (80 proc.) prezentowały kobiety w wieku 35-44. Z kolei najmłodsze respondentki (18-25 lat) mogły się pochwalić największą otwartością na zmiany - 22 proc. z nich deklarowało otwartość na zmiany. Wyniki badań przy współpracy z SWPS dla inicjatywy „jESTÉEm sobą” zostały opracowane w formie infografiki oraz udostępnione są w oficjalnych kanałach marki (Social Media). 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Estée Lauder Poland (@esteelauderpoland)

Jednak badania to nie jedyna inicjatywa Estée Lauder. Marka przy współpracy z organizacją HerImpact stworzyła również serię rozmów, w których jako rolę prowadzącej wcieliła się Nicole Petters z HerImpact. Wśród gości znalazła się m.in. Marta Lech-Maciejewska, znana jako superstyleblog i założycielka marki Spadiora.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Estée Lauder Poland (@esteelauderpoland)

 

Z gośćmi poruszane są tematy oparte na wynikach badań, a materiały dostępne na kanałach IG @esteelauderpoland oraz @herimpact.co. 

Wsparcie dla Fundacji  Sukcesu Pisanego Szminką

W ramach projektu Estée Lauder wspiera Fundację Sukcesu Pisanego Szminką – 10 zł ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki kultowego podkładu Double Wear Stay-in-Place, sprzedanej we wrześniu 2022 roku, marka przekazuje na rzecz Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, która od 14 lat kompleksowo wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym.

jESTEEm_soba

Limitowana edycja kultowego podkładu Double Wear występuje w 15 bestsellerowych odcieniach. Projekt graweru oraz ilustracji na opakowaniu zewnętrznym powstał we współpracy z ilustratorką, Magdaleną Pankiewicz.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również