W lookbooku dostępnej w sklepach CCC marki Quazi znalazły się dodatki, będące gwarancją modnego looku: shopperki na miękkich rączkach, kuferki na łańcuszku oraz worki z frędzlami.
Do pracy i na plażę, minimalistyczne, a czasem bogato zdobione, zatopione w subtelnych pastelach albo w intensywnych odcieniach lata. Akcesoria Quazi na sezon wiosna-lato 2021 wpisując się w trendy z wybiegów, pozostają proste, praktyczne i ponadczasowe.
W kolekcji shopperkom towarzyszą kuferki, obok torebek na łańcuszku pojawiły się te na miękkiej rączce, a inspiracje epoką dzieci kwiatów przeplatają się z motywami jak z lat 90. XX wieku.
Do letnich stylizacji – i tych klasycznych, i bardziej niepokornych – pasują odrobinę przeskalowana hobo, torebka na łańcuszku w odcieniu mango o miękkim, poduszkowym kształcie albo pikowana o obłym kształcie – biała, bananowa albo malinowa.
Do pracy przydadzą się czarne torebki na złotych łańcuszkach albo shopperki bez zbędnych zdobień. Na zakupy warto wziąć shopperki XL z logo marki, a na wieczorne wyjście wystarczy niewielka torebka z lakierowanej skóry o wypukłej fakturze. Jej eleganckim akcentem jest srebrna klamra. Elegancję ze sportowym sznytem łączy torebka XS na szerokim pasku z materiału, a wakacyjnego ducha oddaje nerka z łańcuszkiem.
W niektórych modelach pierwsze skrzypce grają detale – miękka torba w odcieniu kawy z mlekiem wyróżnia się zaplatanym paskiem. Plecionka oraz hipisowski frędzel jak z lat 70. zdobią prostokątną torebkę w kolorze baby blue. W stylu dzieci kwiatów utrzymano także worek z frędzlami, a motyw florystyczny pojawia się na prostokątnej torebce malowanej w polne kwiaty.
Do najbardziej ponadczasowych modeli należą torebki noszone przez ramię, w odcieniu złamanej bieli, z rockandrollowymi ćwiekami oraz prostokątna listonoszka w pastelowych barwach.
Kolekcja Quazi jest dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Zdjęcia: Zuza Krajewska
Modelka: Hayett Mccarthy, Kristin Drab
Stylizacja: Karolina Gruszecka
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Anna Szczęsny
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Visual Crafters