Kris Jenner ma nie tylko doskonałą intuicję w zarządzaniu i ogromny apetyt na ciągłe pomnażanie swojego majątku. Od ponad 30 lat skutecznie buduje swoją fortunę i rozwija kariery swoich dzieci.
Kris Jenner przyszła na świat w 1955 roku. Dzieciństwo i młodość nie upłynęły jej w dostatku. Dopiero kiedy poślubiła Roberta Kardashiana (wziętego prawnika), zaczęła żyć na wysokim poziomie. Po rozwodzie ponownie stanęła na ślubnym kobiercu, jej wybrankiem był tym razem były olimpijczyk Bruce Jenner. Oba małżeństwa zakończyły się rozwodami. Kris jest matką sześciorga dzieci: Kylie, Kourtney, Khloé, Kim, Kendall, Roberta Juniora oraz babcią aż dziesięciorga wnucząt. W wywiadach podkreśla, jak ważna jest rodzina, wielokrotnie też udowodniała to na planie reality show "Z kamerą u Kardashianów", którego odcinki ukazywały się regularnie w latach 2007-2020).
View this post on Instagram
Nie da się ukryć, że gdyby nie reality show "Z kamerą u Kardashianów", mało kto usłyszałby o tej rodzinie. Kris Jenner bezpośrednio zaangażowała się jako producentka show, by skutecznie wpływać na rozwój tego projektu. Co ciekawe, nie zależało jej wcale na budowaniu wizerunku idealnej rodziny. Bazując na swoich wcześniejszych zawodowych doświadczeniach (była menedżerką wielu firm i z powodzeniem kierowała karierą swojego ówczesnego męża, Bruce’a Jennera), doskonale wiedziała, że skandale, seksafery i kontrowersje znakomicie podsycają zainteresowanie. W Hollywood pojawiły się nawet plotki, że to właśnie Kris stoi za aferą związaną z wypłynięciem do Internetu sekstaśmy z jej córką, Kim, i muzykiem Ray'em J w rolach głównych.
Show przyciągnęło przed telewizory kilkanaście milionów widzów na całym świecie. Członkowie rodziny Kris z dnia na dzień stali się celebrytami. Jenner wiedziała, że ta sytuacja nie będzie trwała wiecznie i zaczęła angażować się w kolejne projekty. W mediach Kris nazywana jest "momager" (określenie to jest połączeniem słów "mom", czyli "mama" oraz "manager" - "menadżer), bo trzyma pieczę nad wszystkimi biznesami swoich dzieci. A członkowie klanu Kardashian-Jenner reklamują lub sprzedają naprawdę wiele produktów - między innymi kosmetyki, ubrania, perfumy, a nawet płyty z ćwiczeniami.
View this post on Instagram
Największy sukces odniosła jednak marka najmłodszego dziecka Kris Jenner - Kylie. Marka Kylie Cosmetics okazał się tak popularna, że starsza córka Kris, Kim Kardashian-West, też postanowiła firmować swoim imieniem kosmetyki. A niedawno pojawiły się pogłoski, że Kris Jenner także zastrzegła już znak firmowy i planuje wprowadzić na rynek własną markę kosmetyczną - Kris Jenner Skincare.
View this post on Instagram
Wielu zarzuca Kris Jenner, że dla kariery i pieniędzy zrobi wszystko. Była niania rodziny napisała książkę, w której zdradziła ostatnio sporo kompromitujących sekretów klanu Kardashian-Jenner. Między innymi można w niej przeczytać, że Kris zachęcała swoje dzieci, żeby przyjaźniły się wyłącznie z rówieśnikami z bogatych domów...