Kylie Jenner niewątpliwie potrafi promować siebie i swoje produkty. Dopiero co stworzone konto na Instagramie jej najnowszego kosmetycznego "dziecka" ma już ponad milion obserwujących. To wielkie zainteresowanie nowymi produktami Jenner zaskakuje tym bardziej, że są one przeznaczone dla dzieci.
Kylie Jenner kolejny raz udowodniła, że sprawna z niej bizneswoman. Choć to jej starsza siostra, Kim Kardashian, trafiła na listę miliarderów magazynu "Forbes", Kylie swój sukces finansowy osiągnęła szybciej i głównie w oparciu o jedną gałąź biznesu. Bo pomimo tego, że od niedawna ma też własną markę odzieżową, swój majątek zawdzięcza przede wszystkim kosmetykom, a zwłaszcza podpisanej dzięki nim intratnej umowie z Coty. I choć dzięki współpracy z tym gigantem na rynku beauty 24-letnia Jenner mogłaby w zasadzie przejść już na emeryturę, ona nie przestaje swojego biznesu rozwijać. Dotąd można było jej produktami malować się i pielęgnować ciało. Teraz z ich pomocą zadbamy także o nasze pociechy.
View this post on Instagram
Najmłodsza członkini klanu Kardashian-Jenner jest mistrzynią autopromocji. Najpierw, z pomocą swoich powiększanych wypełniaczami warg, zaczęła z powodzeniem sprzedawać matowe pomadki w płynie i konturówki do ust. Z czasem - nadal będąc najważniejszą ambasadorką swoich produktów - nie tylko rozwinęła markę kosmetyczną Kylie Cosmetics, ale też wprowadziła na rynek produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Trzy lata po stworzeniu Kylie Skin, Jenner wraca z nowymi produktami - tym razem przeznaczonymi dla dzieci.
Kylie Baby to na razie cztery produkty: płyn do kąpieli, emulsja nawilżająca do ciała oraz szampon i odżywka do włosów. Jak deklaruje celebrytka, wszystkie kosmetyki jej nowej marki nie zawierają parabenów, siarczanów i silikonów, są bezzapachowe oraz nie były testowane na zwierzętach. W filmiku opublikowanym na Instagramie Jenner zapewniła też, że wszystkie kosmetyki Kylie Baby zostały zaaprobowane przez pediatrów i... zaakceptowane przez Stormi, jej trzyletnią córeczkę.
View this post on Instagram
Co ciekawe premiera Kylie Baby (kosmetyki trafią do sprzedaży 28 września) nastąpiła niedługo po innym ważnym ogłoszeniu. Na początku września Kylie Jenner ujawniła, że spodziewa się drugiego dziecka. Przewidujemy więc, że swoje najnowsze produkty będzie reklamowała najpierw z pomocą swojego rosnącego ciążowego brzucha, a niedługo później - nowonarodzonego potomstwa.