Kylie Jenner: pomysł na biznes wart wart 900 milionów dolarów
Kylie Jenner
Fot. East News

Kylie Jenner: pomysł na biznes wart wart 900 milionów dolarów

Kylie Jenner, celebrytka, influencerka i bizneswoman, początkowo znana głównie z występów w show "Z kamerą u Kardashianów" i modelingu. Wszystko zmieniło się jednak w 2014 roku, gdy założyła markę Kylie Lip Kit, a później Kylie Cosmetics.

 

Kylie Jenner w 2014 roku wpadła na pomysł stworzenia firmy Kylie Lip Kit, czyli marki kosmetycznej zajmującej się sprzedażą pomadek i konturówek do ust. Jej kosmetyki szybko zyskały miano kultowych. Kylie od początku postawiła na sklep internetowy i zadbała wysoką jakość swoich produktów. Ale choć jej pomadki były trwałe i miały ładne opakowania, ich popularność w dużej mierze bazowała na sławie twórczyni marki. W 2016 roku Jenner zdecydowała się na zmianę profilu swojej firmy oraz jej nazwy - w ten sposób powstała marka Kylie Cosmetics, w której portfolio oprócz pomadek i konturówek, znalazły się także inne produkty do makijażu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

Milionerka przed trzydziestką

Marka Kylie Cosmetics ma do zaoferowania swoim klientkom i klientom szeroką gamę produktów - między innymi zestawy do makijażu ust, bronzery, pudry, błyszczyki, róże do policzków, eyelinery, tusze do rzęs, pomady do brwi i paletki do makijażu oczu. Ceny produktów oscylują między 15 a 180 dolarów, przy czym większość nie przekracza kwoty około 30 dolarów. W Polsce ceny kosmetyków do makijażu firmowanych przez Kylie Jenner zaczynają się od około 100 zł.

Marka Kylie Cosmetics nie jest ani luksusowa, ani selektywna, i między innymi dlatego cieszy się w USA tak ogromną popularnością. Kylie Cosmetics, tworząc nowe kolekcje, często współpracuje ze swoimi sławnymi siostrami - zwykle Kendall Jenner lub Khloé Kardashian. Obecnie marka Kylie Cosmetics jest wyceniana na około 900 milionów dolarów, dzięki czemu celebrytka - na liście młodych bogaczy - wyprzedziła twórcę Facebooka, Marka Zuckerberga.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

Makijaż to za mało - Kylie Skin 

Kylie Skin to produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, które nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają glutenu, parabenów i siarczanów oraz są wegańskie. Jenner  zależało na stworzeniu kosmetyków przystępnych cenowo, a jednocześnie wysokiej jakości. W Polsce można kupić jej pianka do mycia twarzy, peeling do twarzy, waniliowy tonik, serum z witaminą C, a także krem nawilżający i krem pod oczy. 

Kosmetyki Kylie Skin są droższe od tych drogeryjnych. Ich ceny oscylują w granicach 120-190 złotych. Mają przyzwoite składy i powinny zadowolić każdą rówieśniczkę Jenner. Bo Kylie Skin to produkty dla dwudziestolatek, które nie mają poważniejszych problemów ze skórą. I tak jak w przypadku jej kosmetyków do makijażu, popularność produktów pielęgnacyjnych Jenner to zasługa przede wszystkim jej sławy i niesamowitej umiejętności autopromocji.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics)

Kosmetyczne imperium Kylie Jenner wciąż się rozrasta, a młoda bizneswoman stale dodaje nowe produkty do swojego portfolio. Wciąż jednak trzyma się tej samej strategii promocyjnej i kosmetyki firmowane własnym imieniem reklamuje przede wszystkim swoją znaną twarzą i głównie w mediach społecznościowych.

Więcej na twojstyl.pl

Czytaj również