Święta według BIMBA Y LOLA nigdy nie są przewidywalne – i dokładnie tak jest w najnowszej kampanii „A VERY BIMBA XMAS”, w której główną rolę gra Maria Bottle. Meksykańska twórczyni, znana z eklektycznego, odważnego stylu i zamiłowania do surrealistycznych obrazów
María Bottle to influencerka i twórczyni internetowa z Meksyku, która zdobyła popularność dzięki swojej unikalnej obecności w mediach społecznościowych — przede wszystkim na TikToku i Instagramie. W świątecznej odsłonie marka, wraz z Marią Bottle, zaprasza do rzeczywistości, gdzie klasyka spotyka się z ironią, a glamour miesza się z zabawą formą.

Podążając śladami ikon takich jak Rossy de Palma czy Pamela Anderson, Maria Bottle staje się bohaterką serii wizualnie spektakularnych scen. Wiruje w sukience z futra imitującego świeży śnieg, pojawia się z imponującą fryzurą w kształcie choinki zestawioną z czerwonym swetrem – subtelnym, ale czytelnym hołdem dla „Rockin’ Around the Christmas Tree”. W innej odsłonie odwiedza salon fryzjerski Świętego Mikołaja, ubrana w sukienkę-t-shirt z iluzorycznym biustonoszem z „klejnotów”. Całość balansuje na granicy mody, performance’u i świątecznego snu, w którym wszystko jest dozwolone.

Kolekcja to prawdziwa gratka dla miłośników dodatków. Wśród świątecznych hitów BIMBA Y LOLA nie mogło zabraknąć nowej odsłony kultowej torebki PAPER PARTY – modelu, który już dziś zapowiada się na absolutny must-have 2025 roku. Wykonana ze skóry, pełna blasku, charmsów i metalicznych frędzli, idealnie wpisuje się w klimat świątecznych przyjęć i wieczorów spędzanych z przyjaciółmi. Obok niej pojawiają się czerwone skórzane torebki oraz srebrne modele w rozmiarze XL, które przyciągają spojrzenia i nadają stylizacjom wyrazisty charakter.

Biżuteria tej zimy to prawdziwy festiwal form i faktur. Złoto i srebro grają pierwsze skrzypce – od naszyjników z różami, czarnym sercem i perłami, przez kryształowe bransolety, po długie łańcuchy i efektowne kolczyki. Całość dopełniają pióra, puszyste kołnierze i połyskujące kryształy, które wprowadzają do stylizacji nutę teatralnego przepychu. To moda, która nie boi się nadmiaru i z pełną świadomością celebruje świąteczny błysk.
Święta z BIMBA Y LOLA to zaproszenie do zabawy stylem, do odważnych wyborów i do traktowania mody jak prezentu – dla siebie i dla innych. Kampania „A VERY BIMBA XMAS” udowadnia, że elegancja nie musi być poważna, a świąteczny look może być jednocześnie luksusowy, zaskakujący i pełen radości. W tym sezonie marka pokazuje, że z powodzeniem może konkurować z samym Mikołajem – nie tylko liczbą błyskotek, ale przede wszystkim wyobraźnią.
