Marka TATUUM prezentuje najnowszą kampanię inspirowaną kultową postacią Misia Uszatka. Połączenie klasycznych krojów z wyjątkowymi wzorami tworzy limitowaną kolekcję "Miś Uszatek & Magiczna Przesyłka".
Kto pamięta Misia Uszatka z kultowej bajki dla dzieci? Stworzony przez Czesława Janczarskiego (tekst) i Zbigniewa Rychlickiego (ilustracje), Miś Uszatek po raz pierwszy pojawił się w formie opowiadań w czasopiśmie „Miś” w 1957 roku. Charakterystyczną cechą Misia Uszatka jest jego oklapnięte ucho, które stało się jego znakiem rozpoznawczym. Jest to sympatyczny, przyjazny miś, który mieszka w domku w lesie i przeżywa różne przygody wraz ze swoimi przyjaciółmi.
W 1975 roku powstał serial animowany o Misiu Uszatku, wyprodukowany przez Studio Małych Form Filmowych Se-ma-for w Łodzi. Serial zdobył dużą popularność i był emitowany w wielu krajach, zyskując międzynarodową popularność. Narratorem w polskiej wersji serialu był Mieczysław Czechowicz, którego ciepły głos stał się nieodłącznym elementem bajki.
Miś Uszatek stał się ikoną polskiej kultury dziecięcej, a jego przygody są wciąż chętnie czytane i oglądane przez kolejne pokolenia dzieci. Nic dziwnego, że budzący tyle ciepła i pozytywnych wspomnień miś, stał się główną postacią w najnowszej kolekcji marki TATUUM.
W najnowszej kolekcji Miś Uszatek i Magiczna Przesyłka zaczerpnęło inspirację ze stylu angielskiego, który łączy wyrafinowaną elegancję i wygodne fasony. Marka z głęboko zakorzenionymi tradycjami w Łodzi już po raz czwarty oddaje hołd ikonie polskiej animacji.
Kolekcja TATUUM to prawdziwa uczta dla miłośników ponadczasowej mody i sentymentalnych podróży. W nowej serii ubrań znajdują się zarówno ciepłe swetry, jak i klasyczne koszule, czy eleganckie marynarki i stylowe akcesoria. Wszystkie modele zdobią unikatowe, autorskie wzory inspirowane światem Misia Uszatka.
Miś Uszatek to dla nas symbol beztroskiej radości. Chcieliśmy stworzyć kolejną kolekcję, która nawiązuje do tej kultowej postaci, ale także wpisuje się w najnowsze trendy modowe. Wszystkie elementy garderoby są nośnikiem wyjątkowych wspomnień. Każdy szew, guzik i haft, to wyraz miłości do naszego bohatera z dzieciństwa – komentuje Rafał Gmerek, Head of Design TATUUM.
Najnowsza kampania TATUUM pod hasłem „Miś Uszatek & Magiczna Przesyłka” zachęca nas, by w tym około świątecznym okresie obdarować bliskich nie tylko materialnymi podarunkami, ale przede wszystkim dobrymi emocjami. To właśnie pozytywne emocje i uśmiech sprawiają, że czujemy się szczęśliwi i wyglądamy pięknie.
Kurtki z odpinanymi rękawami, spodnie z wysokim stanem łączą modę z historią, nawiązując do kultowych trendów lat 80. To hołd dla wartości, które kształtowały tożsamość pokoleń i zachęta do pielęgnowania lokalnego dziedzictwa.
Kolekcja TATUUM "Miś Uszatek & Magiczna Przesyłka" jest dostępna w sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej tatuum.com.