Różowy kolor jest w tym roku wyjątkowo na topie. Jesienią możemy być dodatkowo dumne z różu w łazience, dzięki wyjątkowym, różowym edycjom ulubionych kosmetyków Estée Lauder wspierających, jak co październik, akcję Różowa Wstążka mającą za cel eliminację raka piersi. Tej jesieni kupując 6 marek Estée Lauder Companies: La Mer, Estée Lauder, Orgins, Aveda, Bobbi Brown i Clinique, będziemy wspierać badania nad rakiem piersi.
Akcja Różowa Wstążka - ponad 30 lat walki z rakiem piersi
W czasach, gdy o raku piersi nie mówiono otwarcie Evelyn H. Lauder dostrzegła możliwości szerzenia świadomości choroby oraz zmierzenia się z tym stanowiącym swoiste tabu problemem zdrowotnym dotykającym głównie kobiety. W 1992 r. stworzyła różową wstążkę i zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estee Lauder Companies kładąc podwaliny pod globalny ruch skupiony wokół misji Kampanii, którą da się sprowadzić do prostego hasła: wspólnie połóżmy kres rakowi piersi i wyeliminujmy go z naszego życia.
Jak wesprzeć walkę z rakiem piersi? Oto 8 produktów z różową wstążką
Siedemnaście marek kosmetycznych należących do Estée Lauder Companies wspiera misję budowania świata wolnego od raka piersi i zbierania funduszy dla Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF).
W Polsce 6 marek Estée Lauder Companies wspiera inicjatywę poprzez wyjątkowe, limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką. Dochód ze sprzedaży jest na Fundacje wspierające badania, edukację i zaplecze medyczne.
A jakie kosmetyki warto kupić w specjalnej, różowej edycji? Przedstawiamy bliżej 8 niezwykłych produktów.
AVEDA Hand ReliefTM Moisturizing Creme with Rosemary Mint aroma
Krem do rąk dla wielbicielek orzeźwienia. Ultrabogaty krem z olejkiem andiroba i innymi substancjami nawilżającymi pochodzenia roślinnego nasyca i odżywia skórę, a zapach rozmarynu i mięty orzeźwiająco działa na zmysły.
BOBBI BROWN Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo Proud to Be Pink
Wyjątkowe, limitowane opakowanie inspirowane różową wstążką Crushed Oil-Infused Gloss Duo obejmuje dwa nieklejące się błyszczyki do ust nasycone mieszanką bogatych w substancje odżywcze olejków, oferujące komfort i wykończenie „na wysoki połysk”.
CLINIQUE Great Skin, Great Cause Limited Edition Moisture SurgeTM 100-H Auto-Replenishing
Jeden z najpopularniejszych wśród klientek Clinique krem nawilżający teraz w limitowanej edycji. Różowe opakowanie przypomina o świadomości raka piersi. Piękna skóra, piękna sprawa.
ESTÉE LAUDER Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex
Najnowszej generacji, przełomowe serum Advanced Night w limitowanej, różowej buteleczce zaprojektowanej z myślą o wsparciu kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi. Dzięki wielowymiarowej, autorskiej technologii formuła przyspiesza odnowę skóry czerpiąc z regeneracyjnych właściwości nocy. Głęboko i szybko wnikające w skórę serum ogranicza różne oznaki starzenia się skóry wywołane stresorami środowiskowymi związanymi z życiem we współczesnym świecie. Efekt? Gładsza, pozbawiona linii, bardziej promienna i wyrównana skóra. Odkryj piękno i zdrowie swojej cery już dziś!
ESTÉE LAUDER Kolekcja Empowered in Pink Pure Color Lipstick Collection
Wyraziste odcienie. Rewelacyjny kolor. Wysoka trwałość. Właściwości zbawienne dla ust. Ta kolekcja obejmuje szminkę z dwoma wkładami w jedynej w swoim rodzaju różowej kosmetyczce. Empowered in Pink Pure Color Lipstick Collection występuje w trzech odcieniach (Rebelious Rose Love Bite i Power Kiss). Rozmiar: Jedna szminka w pełnym rozmiarze z dwoma wkładami.
LA MER Creme de la Mer The Moisturizing Cream
Wszystko zaczęło się od kremu nawilżającego La Mer. Luksusowy, bogaty krem z regenerującym komórki eliksirem Miracle BrothTM i bogatą w antyoksydanty herbatą z limonką nasyca skórę głębokim, kojącym nawilżeniem, chroni ją w ciągu dnia i wspomaga jej naprawę w nocy. Efekt? Tuż po nałożeniu podrażnienia znikają, a w miarę regularnego stosowana skóra staje się sprężysta, linie i zmarszczki ulegają znaczącemu wygładzeniu, a cera odzyskuje promienny, młodzieńczy wygląd.
ORIGINS Checks and BalancesTM Frothy Face Wash
Spójrz na siebie z miłością i podaruj sobie odrobinę luksusu w postaci limitowanego płynu do mycia twarzy Checks and BalancesTM Frothy Face Wash. Ten produkt to znacznie więcej niż zwykły płyn oczyszczający: wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder w jej działaniach na rzecz wyeliminowania nowotworu z naszego życia. Ponadto pieni się i odświeża zmysły nasyconą miętą formułą, spłukuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum, które mogą prowadzić do powstawania wyprysków i przypomina, że codziennie trzeba o siebie dbać.
Badania pozwalają zmniejszyć śmiertelność raka piersi. 118 milionów dolarów na badania
Evelyn Lauder dokonała rewolucji skłaniając osoby i organizacje z całego świata do wspólnej walki o zmianę. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi wpisuje się w dziedzictwo Evelyn i stanowi element DNA Estée Lauder Companies jako globalnego lidera walki z rakiem piersi. W 1993 r. Evelyn założyła Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF) – najważniejszą dobroczynną organizację partnerską Kampanii mającą na celu wspieranie najbardziej obiecujących badań z zakresu walki z chorobą.
Aktualnie Kampania wspiera ponad 60 organizacji z całego świata przyczyniających się do zmian przy jednoczesnym wychodzeniu naprzeciw potrzebom lokalnych społeczności. Wspólnie Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi i Fundacja Estée Lauder Companies przeznaczyły ponad 118 mln dolarów na ratujące ludzkie życie badania, edukację i opiekę medyczną, z której to kwoty ponad 93 mln dolarów posłużyło na sfinansowanie badań za pośrednictwem BCRF. Od ponad 30 lat Kampania na rzecz walki z Rakiem Piersi i wszyscy, którzy ją wspierają działają na rzecz poczynienia znaczących postępów w walce z tą obdarzoną wieloma obliczami chorobą. Od drugiej połowy lat 80-tych ubiegłego wieku śmiertelność wśród pacjentek cierpiących na raka piersi spadła o 43% z uwagi na wcześniejszą wykrywalność i lepsze metody leczenia[1].
Dla uczczenia 30-tej rocznicy Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (październik 2022 r.) Fundacja ELC zobowiązała się przeznaczyć w ciągu pięciu lat 15 mln dolarów, które za pośrednictwem BCRF finansować będą identyfikacji, a nawet dokładnym określeniu tego ryzyka pomagają nam prowadzone badania, dzięki którym możemy podejmować trafniejsze decyzje w zakresie profilaktyki.”
Zdrowe piersi nie tylko w październiku
Różowy październik to miesiąc świadomości raka piersi. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zdajemy sobie sprawę z priorytetowości walki z rakiem piersi. Rak piersi jest najczęstszym nowotworem u kobiet (25 proc.) i co roku jest wykrywany u ponad 1,7 mln kobiet. Dlatego postępy w walce z tą chorobą powinny być naszym priorytetem nie tylko w październiku, ale przez cały rok.
#CzasPokonaćRakaPiersi