materiał partnera

#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée Lauder Companies

#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée Lauder Companies
Elizabeth Hurley
Fot. Mat. prasowe

Różowy kolor jest w tym roku wyjątkowo na topie. Jesienią możemy być dodatkowo dumne z różu w łazience, dzięki wyjątkowym, różowym edycjom ulubionych kosmetyków Estée Lauder wspierających, jak co październik, akcję Różowa Wstążka mającą za cel eliminację raka piersi. Tej jesieni kupując 6 marek Estée Lauder Companies: La Mer, Estée Lauder, Orgins, Aveda, Bobbi Brown i Clinique, będziemy wspierać badania nad rakiem piersi. 

Akcja Różowa Wstążka - ponad 30 lat walki z rakiem piersi

W czasach, gdy o raku piersi nie mówiono otwarcie Evelyn H. Lauder dostrzegła możliwości szerzenia świadomości choroby oraz zmierzenia się z tym stanowiącym swoiste tabu problemem zdrowotnym dotykającym głównie kobiety. W 1992 r. stworzyła różową wstążkę i zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estee Lauder Companies kładąc podwaliny pod globalny ruch skupiony wokół misji Kampanii, którą da się sprowadzić do prostego hasła: wspólnie połóżmy kres rakowi piersi i wyeliminujmy go z naszego życia.

Jak wesprzeć walkę z rakiem piersi? Oto 8 produktów z różową wstążką

Siedemnaście marek kosmetycznych należących do Estée Lauder Companies wspiera misję budowania świata wolnego od raka piersi i zbierania funduszy dla Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF).

W Polsce 6 marek Estée Lauder Companies wspiera inicjatywę poprzez wyjątkowe, limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką. Dochód ze sprzedaży jest na Fundacje wspierające badania, edukację i zaplecze medyczne.

A jakie kosmetyki warto kupić w specjalnej, różowej edycji? Przedstawiamy bliżej 8 niezwykłych produktów.

AVEDA Hand ReliefTM Moisturizing Creme with Rosemary Mint aroma

Krem do rąk dla wielbicielek orzeźwienia. Ultrabogaty krem z olejkiem andiroba i innymi substancjami nawilżającymi pochodzenia roślinnego nasyca i odżywia skórę, a zapach rozmarynu i mięty orzeźwiająco działa na zmysły. 

Różowa Wstążka 2023
Cena: ok. 99 zł. W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy  Estée Lauder, Aveda przekaże od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do czasu wyczerpania zapasów (50%) z sugerowanej ceny detalicznej tego produktu na konto Fundacji.

BOBBI BROWN Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo Proud to Be Pink

Wyjątkowe, limitowane opakowanie inspirowane różową wstążką Crushed Oil-Infused Gloss Duo obejmuje dwa nieklejące się błyszczyki do ust nasycone mieszanką bogatych w substancje odżywcze olejków, oferujące komfort i wykończenie „na wysoki połysk”. 

Różowa Wstążka 2023
Cena: ok. 250 zł. W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy  Estée Lauder, Bobbi Brown Cosmetics przekaże od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do czasu wyczerpania zapasów 50% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu. 

CLINIQUE Great Skin, Great Cause Limited Edition Moisture SurgeTM 100-H Auto-Replenishing

Jeden z najpopularniejszych wśród klientek Clinique krem nawilżający teraz w limitowanej edycji. Różowe opakowanie przypomina o świadomości raka piersi.  Piękna skóra, piękna sprawa. 

 

Różowa Wstążka 2023
Cena: ok. 185 zł. W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Clinique przekaże od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do czasu wyczerpania zapasów 20% z sugerowanej ceny detalicznej tego produktu na konto Fundacji. 

ESTÉE LAUDER Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex

Najnowszej generacji, przełomowe serum Advanced Night w limitowanej, różowej buteleczce zaprojektowanej z myślą o wsparciu kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi. Dzięki wielowymiarowej, autorskiej technologii formuła przyspiesza odnowę skóry czerpiąc z regeneracyjnych właściwości nocy. Głęboko i szybko wnikające w skórę serum ogranicza różne oznaki starzenia się skóry wywołane stresorami środowiskowymi związanymi z życiem we współczesnym świecie. Efekt? Gładsza, pozbawiona linii, bardziej promienna i wyrównana skóra. Odkryj piękno i zdrowie swojej cery już dziś!

Różowa Wstążka
Cena: ok. 569 zł. W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Estée Lauder przekaże od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do czasu wyczerpania zapasów 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu na konto Fundacji.

ESTÉE LAUDER Kolekcja Empowered in Pink Pure Color Lipstick Collection

Wyraziste odcienie. Rewelacyjny kolor. Wysoka trwałość. Właściwości zbawienne dla ust. Ta kolekcja obejmuje szminkę z dwoma wkładami w jedynej w swoim rodzaju różowej kosmetyczce. Empowered in Pink Pure Color Lipstick Collection występuje w trzech odcieniach (Rebelious Rose Love Bite i Power Kiss). Rozmiar: Jedna szminka w pełnym rozmiarze z dwoma wkładami.

Różowa wstążka
Cena: 369 zł.W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy  Estée Lauder, Estée Lauder przekaże od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do czasu wyczerpania zapasów 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu na konto Fundacji.

LA MER Creme de la Mer The Moisturizing Cream

Wszystko zaczęło się od kremu nawilżającego La Mer. Luksusowy, bogaty krem z regenerującym komórki eliksirem Miracle BrothTM i bogatą w antyoksydanty herbatą z limonką nasyca skórę głębokim, kojącym nawilżeniem, chroni ją w ciągu dnia i wspomaga jej naprawę w nocy. Efekt? Tuż po nałożeniu podrażnienia znikają, a w miarę regularnego stosowana skóra staje się sprężysta, linie i zmarszczki ulegają znaczącemu wygładzeniu, a cera odzyskuje promienny, młodzieńczy wygląd. 

Różowa wstążka
Cena: 510 zł.W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy  Estée Lauder, La Mer przekaże od 1 października 2023 r. do 30 października 2023r. lub do wyczerpania zapasów 50% sugerowanej ceny detalicznej sprzedaży produktu na konto Fundacji.
Źródło

ORIGINS Checks and BalancesTM Frothy Face Wash

Spójrz na siebie z miłością i podaruj sobie odrobinę luksusu w postaci limitowanego płynu do mycia twarzy Checks and BalancesTM Frothy Face Wash. Ten produkt to znacznie więcej niż zwykły płyn oczyszczający: wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder w jej działaniach na rzecz wyeliminowania nowotworu z naszego życia. Ponadto pieni się i odświeża zmysły nasyconą miętą formułą, spłukuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum, które mogą prowadzić do powstawania wyprysków i przypomina, że codziennie trzeba o siebie dbać. 

Różowa wstążka
Cena : ok. 139 zł.W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy  Estée Lauder, Origins przekaże od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do wyczerpania zapasów 20% sugerowanej ceny detalicznej sprzedaży produktu na konto Fundacji.

Badania pozwalają zmniejszyć śmiertelność raka piersi. 118 milionów dolarów na badania

Evelyn Lauder dokonała rewolucji skłaniając osoby i organizacje z całego świata do wspólnej walki o zmianę.  Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi wpisuje się w dziedzictwo Evelyn i stanowi element DNA Estée Lauder Companies jako globalnego lidera walki z rakiem piersi. W 1993 r. Evelyn założyła Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF) – najważniejszą dobroczynną organizację partnerską Kampanii mającą na celu wspieranie najbardziej obiecujących badań z zakresu walki z chorobą.

Aktualnie Kampania wspiera ponad 60 organizacji z całego świata przyczyniających się do zmian przy jednoczesnym wychodzeniu naprzeciw potrzebom lokalnych społeczności. Wspólnie Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi i Fundacja Estée Lauder Companies przeznaczyły ponad 118 mln dolarów na ratujące ludzkie życie badania, edukację i opiekę medyczną, z której to kwoty ponad 93 mln dolarów posłużyło na sfinansowanie badań za pośrednictwem BCRF. Od ponad 30 lat Kampania na rzecz walki z Rakiem Piersi i wszyscy, którzy ją wspierają działają na rzecz poczynienia znaczących postępów w walce z tą obdarzoną wieloma obliczami chorobą. Od drugiej połowy lat 80-tych ubiegłego wieku śmiertelność wśród pacjentek cierpiących na raka piersi spadła o 43% z uwagi na wcześniejszą wykrywalność i lepsze metody leczenia[1].

Dla uczczenia 30-tej rocznicy Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (październik 2022 r.) Fundacja ELC zobowiązała się przeznaczyć w ciągu pięciu lat 15 mln dolarów, które za pośrednictwem BCRF finansować będą identyfikacji, a nawet dokładnym określeniu tego ryzyka pomagają nam prowadzone badania, dzięki którym możemy podejmować trafniejsze decyzje w zakresie profilaktyki.”

Zdrowe piersi nie tylko w październiku

Różowy październik to miesiąc świadomości raka piersi. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zdajemy sobie sprawę z priorytetowości walki z rakiem piersi. Rak piersi jest najczęstszym nowotworem u kobiet (25 proc.) i co roku jest wykrywany u ponad 1,7 mln kobiet. Dlatego postępy w walce z tą chorobą powinny być naszym priorytetem nie tylko w październiku, ale przez cały rok. 

#CzasPokonaćRakaPiersi

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również