EXPRESS YOURSELF to hasło najnowszej kampanii marki, które zachęca do wyrażania siebie poprzez ubiór, styl i eksperymentowanie z modą! Bestsellerowe futro FLORENCE w tym sezonie powraca w aż czterech wariantach kolorystycznych: kremowym, beżu, brązie oraz klasycznej czerni. Futro dostępne jest w sprzedaży od 24 września w sklepie www.bizuu.com oraz butikach stacjonarnych marki.
Futro FLORENCE to kultowy już model jesienno-zimowych kolekcji BIZUU. Wyjątkowy płaszcz, wykonany z ciepłego, otulającego i przyjemnego w dotyku materiału imitującego futro to pozycja obowiązkowa w garderobie o tej porze roku. Ten modny i ponadczasowy w swoim kroju płaszcz posiada ozdobne lampasy z logowaniem oraz elegancką podszewkę z logo BIZUU. Zapinane z przodu na zatrzaski futro skompletowane z sukienką czy cieplejszym swetrem odnajdzie się zarówno w jesiennej, jak i zimowej scenerii. Nie zabrakło w nim również funkcjonalnych kieszeni, które sprawdzą się w wielu sytuacjach. Futro FLORENCE to połączenie funkcjonalności i komfortu ze światowymi trendami, kwintesencja miejskiego szyku! Doskonale sprawdzi się zarówno w stylizacjach sportowych, casualowych oraz eleganckich.
EXPRESS YOURSELF to więcej niż hasło. To swego rodzaju manifest modowy zachęcający do swobodnego wyrażania siebie poprzez strój. Najnowsza kampania futra FLORENCE to wariacja na temat złożonej natury kobiecej. To propozycja, która nie narzuca jednego wyboru, a pokazuje, że zależnie od nastroju, momentu czy okazji warto mieć w swojej garderobie więcej niż jeden egzemplarz futra! Czterem kolorom futra zostały nadane hasła odzwierciedlające uchwycony w obiektywie Jakuba Pleśniarskiego obraz. I’M DELICATE dedykowane kolorowi kremowemu, I’M CHARMING dedykowane wersji beżowej futra, I’M PASSIONATE przypisane brązowi oraz I’M FEARLESS dla klasycznej czerni.
Najnowsza kampania BIZUU ukazuje modelkę Karolinę Warzechę z agencji Model Plus w aż czterech różnych odsłonach. Na zdjęciach oglądamy kobietę eteryczną, która w otoczeniu jasnych barw jawi nam się niesamowicie delikatnie. Kremowy kolor futra rozjaśni nawet najbardziej pochmurny dzień. Kobieta zalotna i pełna uroku ubrana jest w futro beżowe. Stanowi ono idealną bazę wyjściową do wielu stylizacji. Kolor brązowy – mocny trend ostatnich sezonów, zaakcentuje zdecydowany i energetyczny charakter zarówno stylizacji, jak i jej właścicielki. Futro czarne to uniwersalna baza każdej stylizacji, która zależnie od intencji nabierze klasycznego lub rockowego charakteru. Jego ponadczasowy kolor sprawi, że zajmie honorowe miejsce w każdej garderobie.
Premierze futra towarzyszy kampania video promowana na social mediach i kanale YouTube marki. W czterech odcinkach cyklu EXPRESS YOURSELF marka zaprosiła przedpremierowo Klientki za kulisy kampanii. Reportaże z planu ukazywały przygotowania modelki – od makijażu, poprzez stylizację włosów, przymiarki w garderobie aż po wyjście na plan zdjęciowy. W dniu premiery futra FLORENCE ukazał się materiał wizerunkowy, będący zwieńczeniem tych przygotowań. Cztery obrazy dedykowane czterem hasłom kampanii dopełniły historię, stanowiąc swego rodzaju klamrę opowieści EXPRESS YOURSELF!
Sesja zdjęciowa:
ZDJĘCIA: JAKUB PLEŚNIARSKI/ VAN DORSEN ARTISTS
MODELKA: KAROLINA WARZECHA/MODEL PLUS
STYLIZACJA: CHIARA JANCZAREK
SCENOGRAFIA: MICHAŁ ZOMER
HAIR: MICHAŁ PASYMOWSKI
MAKEUP: WILSON
PRODUKCJA: JOANNA STYCHNO/BIZUU
RETUSZ: GRZEGORZ SKONECZNY / COLOR WORKZ