materiał partnera

Jenny Fairy Records – muzyczna kampania ulubionej marki influencerek na sezon jesień-zima 2022

Jenny Fairy Records – muzyczna kampania ulubionej marki influencerek na sezon jesień-zima 2022
Fot. Mat. prasowe

"Caliente, Caliente" wybrzmiewają hiszpańskie rytmy, które zapowiadają naprawdę gorący sezon. Tej jesieni będziemy tańczyć do nut Jenny Fairy Records, które zabiorą nas w modową podróż w czasie.

Wejdź tanecznym krokiem w nowy sezon wraz z najnowszą kolekcją marki Jenny Fairy. Sensualne, hiszpańskie nuty nie pozwolą usiedzieć w miejscu. Jenny Fairy Records rozbuja nasze biodra i będzie najlepszą, muzyczną oprawą do najgorętszej kolekcji tego sezonu.

Jenny Fairy - AW 2022  (4)

Tej jesieni wzbijamy się na wysokości za sprawą stylowych platform. Marka Jenny Fairy stawia na najsilniejsze trendy tego sezonu, uzupełniając swoje najnowsze modele w masywne obcasy i kilkucentymetrowe podeszwy. Platformy rozgościły się na botkach, retro mokasynach, czy kozakach, bez wątpienia gwarantując stabilną podstawę do tańca.

Jenny Fairy - AW 2022  (7)

Lśniące kozaki za kostkę czy masywne kowbojki będą mocnym akcentem jesiennych stylizacji. Na tle stonowanych barw uwagę przykuwa też intensywny róż i soczysta pomarańcz botków, które podbiją look w stylu barbiecore.

Jenny Fairy - AW 2022  (2)

Stylową kolekcje obuwia uzupełniają akcesoria - plecaki i torebki, silnie osadzone w klimacie lat 2000. Ulubiona marka influencerek w tym sezonie serwuje supermodne wiązania i pikowania, uzupełnione o biżuteryjne akcenty.

Jenny Fairy - AW 2022  (3)

Kampania osadzona w stylistyce y2k to zasługa francuskiego fotografa Nickolasa Lorieuxa. Do hiszpańskich nut kołyszą się światowe modelki: Olivia Vinten, Jordan Daniels, Janet Chinyere  Jumbo, Vakare Steputyte. Do ich grona dołączyła również zmysłowa Paloma Elsesser. Ciałopozytywna modelka, która od kilku lat łamie stereotypy w świecie mody, jest doskonale znana z głośnych okładek „Vogue”, jak i wybiegów Fendi, Lanvin czy Alexandra McQueena. Sensualny taniec uchwycił Alvaro Colom, który do tej pory odpowiadał za kampanie Louis Vuitton i Burberry. 

Jenny Fairy - AW 2022  (4)

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również