IBSA Derma Polska w twojstyl.pl

"Jesteś dziełem sztuki". IBSA Derma o walce z upływem czasu

"Jesteś dziełem sztuki". IBSA Derma o walce z upływem czasu
Zbigniew Sobala, General Manager IBSA Poland/Marek Dończyk, Business Unit Manager Dermoaesthetic Department IBSA Poland
Fot. Mat. prasowe

Odmładzanie dzięki technologiom nieingerującym w naturalne piękno? "Jesteś dziełem sztuki" to idea IBSA Derma.

Przyszłość zaczyna się teraz. IBSA Derma w trosce o naturalne piękno

Współczesne procedury odmładzające opracowane przez IBSA Derma na bazie najnowszych osiągnięć z zakresu medycyny regeneracyjnej to przełom, który zmienia perspektywę na walkę z upływającym czasem. W ujęciu IBSA Derma - szwajcarskiej firmy farmaceutycznej - polega ona nie na podawaniu substancji niewystępujących naturalnie w organizmie, a na stymulacji naturalnych procesów odnowy. W praktyce oznacza to, że tak naprawdę nie trzeba gonić za młodością, aby czuć się pewnie i atrakcyjnie niezależnie od tego, co wskazuje metryka, a hipnotyzujące spojrzenie, zdrowa, pełna blasku skóra, czy jędrne ciało nie muszą być efektem wyrzeczeń ani dziełem skalpela.

W portfolio IBSA Derma znajdują się preparaty przeznaczone do przywracania skórze jędrności, blasku, korekcji konturu i wypełniania zmarszczek. Fundamentalne aspekty definiujące produkty to integracja z tkanką, wiele kombinacji kwasu hialuronowego o różnej masie cząsteczkowej, duża spójność i czystość kwasu hialuronowego. Każdy istniejący i nowy element gamy odpowiada filozofii marki, czyli ME AS A MASTERPIECE - Jesteś dziełem sztuki - opierającej się na zachowaniu naturalnych rysów twarzy i unikaniu kanonizacji piękna.

Wyjątkowość IBSA Derma polega na tym, że w przeciwieństwie do wielu firm na rynku, jej bezpośredniej kontroli podlega cały cykl produkcyjny – zaczynając od procesu biofermentacji surowca, a kończąc na produkcie finalnym dostępnym w gotowych do użycia strzykawkach. IBSA Derma opiera swoją komunikację na odważnym hasłach, które wyrażają brak zgody na jeden kanon piękna, czy ucieczkę od autentycznych rysów twarzy poprzez zabiegi medycyny estetycznej – zachowanie naturalnej ekspresji twarzy to element filozofii marki – podkreśla Marek Dończyk, Business Unit Manager Dermoaesthetic Department IBSA Poland.

To ważny głos w obliczu rosnącej popularności smart agingu, czyli bezpiecznej regeneracji skóry na wszystkich jej poziomach mającej na celu spowolnienie procesu starzenia. Na upływający czas, podobnie jak na naturalne procesy zachodzące w organizmie, nie mamy wpływu, ale świadome podejście do profilaktyki anti-aging leży już w naszych rękach.

IBSA Derma Polska. Sukces zbudowany na przejrzystości i innowacyjnym podejściu do piękna

Grupa IBSA została założona w 1945 roku przez szwajcarskich biologów. Od 1985 roku działa na całym świecie - obecnie w ponad 90 krajach. Dział Dermatologii Estetycznej otwarto w Polsce w 2021 roku, czyli zaledwie dwa lata temu. Jego rosnąca popularność, a przede wszystkim rozpoznawalność na tle o wiele dłużej działającej na rynku konkurencji jest zdaniem Zbigniewa Sobali, General Managera IBSA Poland sumą wielu czynników. Jednym z tych kluczowych jest portfolio zbudowane zgodnie z filozofią Firmy.

W zestawieniu z innymi obszarami to właśnie ona [dermatologia estetyczna] rozwija się najbardziej dynamicznie. Dzieje się tak z kilku względów. Po pierwsze, cały rynek ma niezwykłą dynamikę wzrostu. Po drugie, IBSA ma znakomite, innowacyjne produkty, które nierzadko wyznaczają nowe trendy na rynku, m.in. zbudowaliśmy nową kategorię – produkty do bioremodelingu. To niewątpliwy sukces, i to na skalę światową - przyznał na łamach magazynu „Forbes” General Manager IBSA Poland.

W 2022 roku IBSA Derma Polska była partnerem Międzynarodowego Kongresu Dermatologii Estetycznej i Medycyny Anti-Aging. Produkty z portfolio marki otrzymały na nim dwie cenne nagrody - Perły Dermatologii Estetycznej w kategoriach „zabieg roku” i „nowość roku”.

To, co postawiliśmy sobie za cel w całej działalności firmy, a szczególnie w obszarze Dermatologii Estetycznej, to wykreowanie marki premium. Chcemy, aby nasi partnerzy – kliniki medycyny estetycznej oraz pacjentki i pacjenci czuli, że otrzymują od nas unikatową ofertę produktową i wyjątkowy serwis. Aspirujemy do bycia jednym z liderów rynku, co jest – wybiegając w przyszłość – możliwe do osiągnięcia - podkreślił w wywiadzie opublikowanym w „Forbes” Zbigniew Sobala.

IBSA Derma uświadamiając, że każdy z nas jest arcydziełem i podejmując starania w kierunku zrozumienia, holistyczne podejście do profilaktyki anti-aging jest przyszłością, osiąga niebywałe rezultaty. Możemy więc mieć pewność, że wkrótce deklaracje General Managera IBSA i Business Unit Managera IBSA DERMA w Polsce staną się rzeczywistością.

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również