artykuł sponsorowany

Kappahl prezentuje kolekcje You. and Yours oraz kay/day. To będzie kolorowe i eleganckie lato!

Kappahl prezentuje kolekcje You. and Yours oraz kay/day. To będzie kolorowe i eleganckie lato!
Fot. mat. pras.

Te dwie kolekcje Kappahl, zarówno You. and Yours jak i kay/day zostaną z nami na dłużej! Obie eleganckie i minimalistyczne są ponadczasowe. Do tego Kappahl nie zwalnia tempa i poinformował o nowej usłudze dostępnej w sklepach.

Podczas śniadania prasowego marki Kappahl, które odbyło się w pięknym wnętrzu restauracji  Opasły Tom w Warszawie, poznaliśmy zarówno nowości, najnowsze kolekcje, jak i nowe usługi oferowane w sklepach. Na zaproszenie marki przybyli dziennikarze, influencerzy i redaktorzy zajmujący się modą.

You. and Yours – nieprzemijający styl

Ta kolekcja odzwierciedla tradycję marki – nieprzemijający styl, wysoką jakość i zrównoważony rozwój. "Kappahl przechodzi obecnie niezwykle ekscytującą transformację, a dzięki naszej wiosennej kampanii chcemy w inspirujący i kreatywny sposób zaprezentować naszą bogatą ofertę modową. Pragniemy wprowadzić atmosferę wiosny i radości, stawiając nasze produkty w centrum komunikacji. To wysokiej jakości ubrania o doskonałym kroju, stworzone na każdą okazję nadchodzącego sezonu, zaprojektowane tak, by służyły przez lata – by można było je pokochać na nowo – raz za razem", mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl. Wyjątkowa nowa kolekcja obejmuje szeroką gamę ubrań dla każdego – kobiet, mężczyzn i dzieci.

28Kappahl Warszawa_11zon

You. and Yours - co znajdziemy w kolekcji?

Od wyrafinowanego stylu boho, przez wyraziste sukienki i dopasowane sylwetki, po klasyczne elementy garderoby, luźne fasony oraz uniwersalny jeans. Paleta kolorystyczna obejmuje subtelne, neutralne odcienie z akcentami różu, klasyczną czerń oraz nowoczesne odcienie denimu. Wszystkie materiały zostały starannie wyselekcjonowane, by zapewnić świeży, a zarazem wszechstronny charakter kolekcji. "Jesteśmy dumni, że możemy oferować modę, która nie traci na aktualności – zarówno pod względem stylu, jak i jakości. Nasza nowa wiosenna kolekcja i kampania to celebracja nieprzemijającego stylu – klasyczne sylwetki, naturalne odcienie i wysokiej jakości materiały, które pozostaną aktualne nie tylko dziś, ale i przez wiele lat", dodaje Wirginia Gruszczyńska-Buchta.

45Kappahl Warszawa_11zon

Oto kay/day Linen – styl i komfort w letnim wydaniu

Len to król ciepłych dni i Kappahl to wie. Marka prezentuje najnowszą lnianą kolekcję kay/day, stworzoną z myślą o komforcie, wszechstronności oraz świadomym podejściu do mody. Kolekcja, w której dominują modele wykonane ze 100 proc. certyfikowanego europejskiego lnu, jest już dostępna w szerokiej gamie kolorystycznej – zarówno w wybranych sklepach stacjonarnych, jak i online.

Kolekcja kay/day Linen to połączenie praktycznych rozwiązań na ciepłe, letnie dni z lekką elegancją. Każdy element zaprojektowano z myślą o wygodzie, funkcjonalności i swobodzie noszenia. W kolekcji znajdują się m.in. lniane spodnie z szerokimi nogawkami, komfortowe szorty, topy z efektownymi detalami, a także sukienki i kombinezony, które łatwo dopasować do różnych okazji. Takie piękne, a jednocześnie wygodne lato uwielbiamy!

"Jak zawsze, projektując kolekcję, skupiliśmy się na ponadczasowości oraz zrównoważonym podejściu do mody. Fasony są luźne i komfortowe, a jednocześnie kobiece – z naciskiem na efektowne detale i drapowania. Paleta kolorów inspirowana naturą pozwala dowolnie łączyć elementy kolekcji – zarówno ze sobą, jak i z ubraniami z poprzednich sezonów. Wierzę, że nasi klienci odnajdą w niej zarówno dobrze znane, charakterystyczne dla kay/day kroje, jak i zupełnie nowe modele ", podkreśla Gabrielle Grennard, projektantka kolekcji kay/day Linen w Kappahl.

"Z radością obserwujemy rosnące zainteresowanie kolekcją kay/day – po sukcesie sprzedaży online w ubiegłym roku, kolekcja po raz pierwszy trafiła do większości naszych sklepów stacjonarnych. To odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy chcą doświadczać jakości i stylu kay/day również na miejscu", dodaje Wirginia Gruszczyńska-Buchta.

20Kappahl Warszawa_11zon

Nowa usługa w poszukiwaniu stylu

Kappahl nie zwalnia tempa i właśnie wprowadza nową usługę Personal Styling. Od 1 czerwca klienci mogą umówić się na indywidualne, godzinne spotkanie ze stylistą w jednym z 13 sklepów Kappahl w kraju. Styliści, przeszkoleni przez Martę Pożarlik – uznaną ekspertkę od wizerunku – pomogą dobrać odpowiednie fasony, materiały i rozmiary, by stworzyć stylizacje odpowiadające osobowości i potrzebom klientów.

Personal Styling nie jest nowością w Kappahl, usługa ta cieszy się już popularnością w krajach skandynawskich (Szwecji, Norwegii i Finlandii), a teraz dostępna będzie również w Polsce. Od 22 maja 2025 roku można umawiać spotkania ze stylistą poprzez stronę.

5Kappahl Warszawa_11zon (1)

13Kappahl Warszawa_11zon

A tak wygląda kampania You. and Yours:

You and yours – wiosenna kolekcja i kampania marki Kappahl_16

You and yours – wiosenna kolekcja i kampania marki Kappahl_10

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również