Premiery

Legenda sportu i mistrzowskie krawiectwo. Alberto Tomba twarzą kolekcji après-ski

Legenda sportu i mistrzowskie krawiectwo. Alberto Tomba twarzą kolekcji après-ski
Fot. Materiały prasowe

Marka Napapijri ogłosiła współpracę z legendarnym narciarzem alpejskim, Alberto Tomba, który został główną postacią kampanii na sezon jesień - zima 2025. Projekt. "From the City to the Summit" łączy historyczne korzenie marki z jej wizją przyszłości.

Centralnym punktem współpracy jest symboliczny rok 1987. Właśnie wtedy w Courmayeur narodziło się Napapijri, a Alberto Tomba odniósł swoje pierwsze historyczne zwycięstwo w Pucharze Świata w Sestriere, rozpoczynając tym samym swoją międzynarodową karierę.

Nowa kampania jest kreatywną podróżą przez trzy kluczowe lokalizacje: Courmayeur (miejsce narodzin marki), Mediolan (symbol miejskiego stylu) oraz Cortinę d’Ampezzo (gospodarza nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich).

Alberto Tomba, jako przewodnik tej narracji, ma uosabiać wartości bliskie marce, w tym balans między życiem miejskim a naturą. Marka podkreśla, że tak jak Tomba – pochodzący z Bolonii, lecz zdobywający najwyższe szczyty – tak Napapijri od początku łączy techniczne aspekty odzieży outdoorowej z włoskim, wyrafinowanym stylem.

Alberto_Tomba_Napapijri_FW25_FiamesJumper
fot. materiały prasowe

Sam Alberto Tomba, zdobywca m.in. trzech złotych medali olimpijskich i 50 zwycięstw w Pucharze Świata, zwraca uwagę na symbolikę tej współpracy:

Jestem zachwycony, że mogę dołączyć do rodziny Napapijri. Marka powstała w Courmayeur w 1987 roku – w tym samym roku, w którym odniosłem swoje pierwsze historyczne zwycięstwo w Sestriere. To był początek podróży ku sukcesowi dla nas obojga, a dziś, po tylu latach, nasze drogi znów się przecinają – tym razem, by wspólnie reprezentować włoskiego ducha, opartego na doskonałości, kreatywności i pasji.

W ramach kampanii Alberto Tomba występuje w wyselekcjonowanych stylizacjach, obejmujących zarówno techniczne, funkcjonalne ubrania, jak i codzienne modele. 

Alberto_Tomba_Napapijri_FW25_AverSkiJacket&Trousers1
fot. materiały prasowe

Przesłanie kampanii ma być rozwijane przez cały sezon poprzez cykl wydarzeń, które mają tworzyć "kulturowe punkty styku" i celebrować wspólne wartości, takie jak pasja, autentyczność i dążenie do doskonałości.

Znaczenie partnerstwa podkreśla również Valentina Visconti Prasca, prezes marki Napapijri:

Jesteśmy dumni, że możemy nazywać Alberto przyjacielem marki. Jego dziedzictwo, charyzma i sportowa determinacja doskonale odzwierciedlają odwagę i pionierskiego ducha, które od zawsze definiują Napapijri. Ta współpraca to hołd dla naszego wspólnego dziedzictwa, w którym innowacja, precyzja i pasja spotykają się, tworząc styl ponadczasowy.

Współpraca ta ma na celu podkreślenie wspólnej filozofii opartej na włoskim duchu, precyzji i innowacyjności, które ukształtowały obie ikony.