materiał partnera

Małgorzata Szumowska, Malwina Buss, Tycjana i Dziarma zachwycają w najnowszej kampanii Levi's® ICONS

Małgorzata Szumowska, Malwina Buss, Tycjana i Dziarma zachwycają w najnowszej kampanii Levis® ICONS
Małgorzata Szumowska w najnowszej kampanii Levi's® ICONS
Fot. Materiały prasowe

Małgorzata Szumowska, Tycjana, Dziarma oraz Malwina Buss wzięły udział w ikonicznej kampanii marki Levi's®. Cztery różne kobiety udowadniają, że w życiu warto być autentyczną i działać na własnych zasadach.

Wyjątkowa kampania Levi's® ICONS

Marka Levi's® w najnowszej kampanii zatytułowanej ICONS oddaje hołd kultowym modelom jeansów 501, we wszystkich odsłonach. To historia, która na stałe zapisała się na kartach modowej, denimowej rewolucji. Dzięki Małgorzacie Szumowskiej, Tycjanie, Dziarmie oraz Malwinie Buss, lokalna odsłona kampanii jest autentyczna i z charakterem. Wszystkie bohaterki są wierne swojemu stylowi i działają na własnych zasadach - idealne wpisują się w filozofię ICONS. 

2
Małgorzata Szumowska - reżyserka, scenarzystka i producentka filmowa w modelu Levi's 501®Curve 
fot. materiały prasowe
3
Malwina Buss - aktorka w modelu Levi's 501®Curve 
fot. materiały prasowe
1 (1)
Tycjana - dziennikarka, dj-ka w modelu Levi's 501®90’ z najnowszej kolekcji
fot. materiały prasowe
4
Dziarma - wokalistka w modelu Levi's 501®90’ z najnowszej kolekcji 
fot. materiały prasowe

Fenomen Levi's® 501: ponadczasowy klasyk

Levi's® 501 to prawdziwa ikona świata mody, której historia sięga już 150 lat i nieustannie inspiruje kolejne pokolenia. Kultowy model powstał w 1873 roku i stał się symbolem nie tylko niezawodności i wytrzymałości, ale też wyrafinowanego stylu i swobody wyrazu. Levi's® 501 zapoczątkował nowy rozdział w historii denimu, definiując jego ponadczasowy krój i charakter, który pozostaje aktualny niezależnie od zmieniających się trendów i epok. 

Levi Strauss i Jacob Davis opatentowali ten model na początku maja 1873 roku. Spodnie wykonane zostały z mocnego denimu wzmocnionego nitami. Levi's® 501początkowo były dedykowane klasie robotniczej. Jednak szybko 501 stały się czymś więcej - symbolem indywidualizmu, buntu i wolności, szczególnie wśród młodzieży lat 50. i 60., a także w środowisku muzyków rockowych, takich jak zespół The Rolling Stones czy Kurt Cobain. Męskie i damskie Levi's® 501 pojawiały się na ekranach kinowych, w teledyskach i w sesjach zdjęciowych stając się ikoną kultury. Nosili je między innymi: Marylin Monroe, Cindy Crawford czy Marlon Brando.

Marilyn Monroe
fot. materiały prasowe

Różnorodność modeli Levi's® 501 

Obecnie Levi's® 501 nie ogranicza się do jednego, klasycznego fasonu. Marka rozwinęła różne warianty, które pozwalają każdemu odnaleźć swój idealny styl, łącząc historię z nowoczesnością.

501® Oryginal to hołd dla pierwotnej formy i klasycznego, prosto skrojonego denimu z guzikowym zapięciem. Utrzymuje ducha legendarnego wzoru, który przetrwał wieki. Z kolei model 501® 81’  nawiązujący do lat 80., z subtelnymi detalami charakterystycznymi dla tamtej dekady, takich jak wyższy stan czy nieco bardziej dopasowane nogawki, to połączenie nostalgii z wygodą.

Model 501® 90’ inspirowany jest stylem lat 90., gdzie krój jest bardziej luźny i swobodny, idealny dla tych, którzy cenią nonszalancki, uliczny look, ale z zachowaniem klasycznych elementów modelu. W przepięknej kampanii wystąpiła Heiley Bieber.

levis-port-3-1090x1500
Heiley Bieber w kampanii Levi’s 501® 90’
fot. materiały prasowe

Levi's® 501® Crop to model z krótszą nogawką, który świetnie wpisuje się w trend casual-chic i pokazuje, że legendarne 501 można interpretować na wiele modowych sposobów.

501® Curve to z kolei tegoroczna nowość od marki Levi's®. Ten model został zaprojektowany z myślą o kobiecych kształtach, aby podkreślić sylwetkę i zapewnić komfort noszenia. Curve łączy klasykę z nowoczesnym podejściem do dopasowania, przełamując dotychczasowe granice i czyniąc 501 jeszcze bardziej inkluzywnym.

25_H2_GDA_OF-01_W_104~~1009_RGB
fot. materiały prasowe

Levi’s 501® Curve: nowa era legendy

Nowy model 501®Curve to ukłon w stronę kultowego oryginału, ale w nowoczesnym wydaniu. Curve ma za zadanie podkreślić naturalne kształty, oferując idealne dopasowanie bez kompromisów dla wygody. Zachowano tutaj wysoki stan, klasyczne zapięcie na guziki i prostą nogawkę, jednak całość wzbogacono o przemyślane detale konstrukcyjne. Dzięki lepiej wyprofilowanym proporcjom między talią a biodrami, spodnie idealnie przylegają do sylwetki i eliminują problem odstających pleców. Dodatkowa przestrzeń w okolicach bioder i ud sprawia, że jeansy są niezwykle wygodne i świetnie dopasowują się do kształtów. Ten wyjątkowy fason został stworzony z myślą o podkreślaniu kobiecych atutów, by kultowe 501® mogły perfekcyjnie leżeć na różnych typach sylwetek.

Przeszliśmy przez wiele wersji i testów, zanim dopracowaliśmy ten fason i naprawdę czujemy, że to w pełni autentyczne jeansy 501®, stworzone jednak z myślą o krągłej sylwetce, która dotąd mogła nie znaleźć idealnego dopasowania wśród naszych klasycznych modeli 501® – mówi Jill Guenza, wiceprezeska ds. projektowania damskiej linii odzieży w Levi’s®. - To wyjątkowy moment w naszej historii.

Levi’s 501® Curve jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych kobiet, które oczekują od jeansów fasonu łączącego stylowy krój z komfortem. Ta linia doskonale wpisuje się w lifestyle’ową estetykę premium – jeansy, które można nosić od rana do wieczora, łącząc klasykę z nowoczesnym, kobiecym sznytem.

25_H2_GDA_OF-01_W_102~~1451_crop_RGB
fot. materiały prasowe
Fotoram.io (22)
fot. materiały prasowe
Fotoram.io (23)
fot. materiały prasowe

Najnowsza kampania Levi's® ICONS z udziałem Małgorzaty Szumowskiej, Malwiny Buss, Tycjany oraz Dziarmy idealnie wpisuje się w filozofię nowej ery legendy 501®.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również