Doskonała jakość cięcia, miła atmosfera i serdecznie powitanie, merytoryczna rozmowa o pielęgnacji włosów, a nawet jakość podanej herbaty i sposób mycia włosów - to wszystko może wpłynąć na jakość wizyty fryzjerskiej, tłumaczy Michał Ubraniak, założyciel Hair Republic Warsaw.
Czy Instagram jest dobrym miejsce inspiracji fryzjerskich?
Zdecydowanie nie, ponieważ Polki i Polacy wiedzą doskonale czym jest szeroko pojęty standard w zakresie świadczonych usług w wielu branżach. Oczywiście profil IG salonu, czy też już poszczególnych pracujących pod jego szyldem fryzjerów to także część tej oceny.
Co zatem jest obecnie oceniane?
Jest to bardzo indywidualny zakres, choć z roku na rok coraz szerszy. Większość z nas chce w nowym miejscu czuć się po prostu bezpiecznie, nie tylko jeśli chodzi o finalną pracę fryzjera - to nie podlega żadnym odstępstwom - ale także biorąc pod uwagę to, w jak przyjaznym dla swoich odczuć estetycznych wnętrzu i stworzonym w nim środowisku odbędzie się wizyta. Ważne jest, czy w odpowiedni sposób zaopiekuje się nami nie tylko sam fryzjer, ale w początkowej fazie i podczas wizyty salonowa recepcja.
Zdarza nam się, że nie tylko lokalizacja i klimat podlegają ocenie.
Nawet jakość herbaty i rodzaj używanej zastawy może mieć wpływ na całokształt oceny finalnej danej wizyty. Każdy wręcz jej detal, czy odpowiednie wyobrażenie sobie tego detalu przed wizytą i spełnienie go podczas niej, jest dla obecnych klientów i klientek ważny, choć bez zachowania w tym wszystkim naturalności nigdy my właściciele salonu nie osiągniemy wiarygodnego finalnego efektu. Sądzę, że zakładając salon fryzjerski lub planując w nim zmiany musimy finalnie zadbać o domowe ciepło, wówczas mamy szansę mówić o spełnieniu oczekiwań naszych klientów podczas pierwszej i kolejnych wizyt.
Wróćmy do samego rzemiosła. Bez tego najlepsza atmosfera nie sprawi, że klient nas pokocha.
Klientki i klienci oceniają bardzo wiele elementów w tym aspekcie. Od samego stylu powitania już na fotelu przez fryzjera, poprzez przeprowadzony z odpowiednią klasą wywiad, po sposób pracy fryzjera nie tylko z samymi włosami, ale także z jego postawą ciała oraz sposobem segregacji i czystości narzędzi, których używa podczas wykonywania pracy. Świadomość obecnych klientów jest bardzo wysoka.
Większość doskonale wie, kiedy fryzjer odpowiednio prowadzi separację pasm, kiedy pracuje nie tylko czysto technicznie, ale i perfekcyjnie dba o każde z pasm włosów - zarówno podczas strzyżenia jak i koloryzacji. Z reguły odbywa się to bardzo dyskretnie, ale podlega świadomej ocenie. Jakość obsługi na myjce oraz wnikliwa i zaangażowana rozmowa na temat pielęgnacji włosów, to też ważne chwile podlegające ocenie i mające znaczenie dla klientki.
Co znajdziemy zatem w Hair Republic Warsaw? Czym jest "wiza" do waszego salonu?
To nasza deklaracja spójności pomiędzy tym, co po raz pierwszy widzimy na naszym instagramowym profilu, a tym co spotyka nas w salonie na pierwszej wizycie. Oczywiście ciągle dążymy do naturalnej perfekcji, ale już w tej chwili możemy pochwalić się zarówno odpowiednim klimatem jak i jakością usług, jakich spodziewają się współcześni odbiorcy usług w naszym fachu. Udało nam się stworzyć otoczenie i pracujący w nim zespół, po którym nie tylko widać kunszt wykonywanego zawodu, ale też oddanie pracy i serdeczność.
Od momentu powitania, poprzez wywiad i ustalenie dalszych etapów udzielanej usługi oraz dodatkowo świadczony podczas wizyty serwis jest przemyślany w każdym detalu tak, aby klientki i klienci czuli się w pełni zaopiekowani. Dlatego ci, którzy posiadają już "wizę" do Hair Republic Warsaw korzystają z niej po raz kolejny, za co serdecznie im dziękujemy.
Więcej na IG: @hair_republic_warsaw