Premiery

Najpiękniejsze kampanie świąteczne 2021 roku. Zachwycają i wzruszają!

Najpiękniejsze kampanie świąteczne 2021 roku. Zachwycają i wzruszają!
Małgorzata Socha w kampanii Apart 2021
Fot. Mat. prasowe

Śnieg, prezenty, miłość, rodzina. Dobre świąteczne reklamy odwołują się do tego co kochamy w Bożym Narodzeniu. Wzruszają i przywołują wspomnienia. Jakie są najpiękniejsze reklamy na święta 2021 roku?

Apart

W zeszłym roku świąteczna reklama Apartu przyciągnęła uwagę swoją długością. W tym roku jest krótko, słodko i pastelowo. Ponownie ambasadorki marki Ania Lewandowska, Małgorzata Socha i Julia Wieniawa prezentują piękną biżuterię, tym razem w przygotowanej przez ilustratora Igora Kubika bajkowej scenografii. 

Allegro

Allegro, you did it again! Popularna platforma zakupowa w 2021 roku ponownie wzrusza do łez swoją świąteczną reklamą. Rodzinny konflikt przybiera na sile, kiedy ojciec nie chce zaakceptować wytatuowanego chłopaka córki. Jednocześnie sam jako lekarz walczy w pocie czoła z pandemią, ramię w ramię z zamaskowanym pracownikiem szpitala, który mimo codziennych trudów dba o uśmiech małych pacjentów. Jak się okazuje, pierwsze wrażenie bywa mylne i w wzruszającym finale młody pracownik służby zdrowia okazuje się zakolczykowanym ukochanym jedynaczki – „Czasem potrzeba chwili, żeby dostrzec w sobie to, co najważniejsze”.

 

Etsy

Świąteczna reklama popularnej platformy sprzedaży rękodzieła trwa tylko 30 sekund a i tak wyciska łzy. Pracujący w sklepie spożywczym chłopak nawiązuje nietypową przyjaźń z początkowo nieufną starszą panią, której regularnie pomaga zanosić zakupy do autobusu. To ile dla niej znaczą te krótkie rozmowy widzimy w finale, gdy daje mu pod choinkę ręcznie robione rękawice. Uszyjcie sobie chusteczki do oglądania!

John Lewis

Reklamy brytyjskiego domu towarowego John Lewis są już instytucją. Tym razem zabierają nas na spotkanie kosmitki i chłopca, który bez słów pokazuje jej co oznacza Boże Narodzenie (ciasteczka, światełka na choinkę i oczywiście Ugly Christmas Sweater, który ostatecznie odlatuje z pozaziemską istotą w kosmos, gdzie jego miejsce). 

TK Maxx

Szkolny koncert świąteczny to motyw, który znamy dobrze chociażby z nieśmiertelnego „To właśnie miłość”. Tutaj tremę przed występem przed salą pełną zapatrzonych w telefony rodzin koją wystrzałowe buty, kupione oczywiście w popularnej amerykańskiej sieci jak wczesny prezent świąteczny. Młody Laurie ostatecznie porywa tłum do tańca świąteczną wersją piosenki Aerosmith „Walk This Way”.

W.Kruk

W tym roku W.Kruk namawia do spędzania świąt #nawłasnychzasadach. Marka przygotowała serię rozmów z twórczyniami m.in. z dziennikarką Magdą Mołek czy influencerka Anna Nowak (cookapl), które pokazują jak spędzają święta opierając się na własnych potrzebach: spokoju, relaksu, bliskości. Takie święta popieramy!

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez W.KRUK (@wkruk1840)

YES

Reklama YES „Jestem kobietą”, nie jest typową świąteczną reklamą, chociaż zawiera bożonarodzeniowe elementy. Jest to jednak bez wątpienia jedna z najgłośniejszych reklam ostatnich miesięcy, o czym świadczy chociażby 1,2 mln wyświetleń miesiąc po emisji. Można zapytać czemu pokazanie różnorodnej kobiecości w postaci matki karmiącej piersią (Aleksandra Żebrowska), wielokulturowej rodziny z zadbaną babcią z tatuażem (Christina Flagmeier – modelka po 70-tce), pewnej swojego ciała kobiety (Bogna Golec, modelka plus-size i ikona ciałopozytywności), lesbijskiej pary (olimpijka Katarzyna Zillmann z partnerką) czy amazonki ( Aleksandra Wiederek-Barańska, od 5 lat pokazującej codziennie życie z rakiem piersi) budzi jeszcze zdziwienie w 2021 roku. Zamiast tego cieszmy się tym, że reklamy coraz częściej prezentują nie tylko idealne modelki, ale również nas, w całym wachlarzu rozmiarów i życiowych doświadczeń.

Zalando

Pocałunek wymieniony w klubie, rozmowa w taksówce, występ dzieci podczas świątecznego spotkania. Nic wielkiego się nie dzieje, ale Zalando przypomina nam, że w drugim roku pandemii nie możemy takich małych momentów brać za pewnik. Z kampanią #joyisours gigant e-commerce uzmysławia nam, żeby cieszyć się każdą chwilą. 

 

 

 

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również