Śnieg, prezenty, miłość, rodzina. Dobre świąteczne reklamy odwołują się do tego co kochamy w Bożym Narodzeniu. Wzruszają i przywołują wspomnienia. Jakie są najpiękniejsze reklamy na święta 2021 roku?
W zeszłym roku świąteczna reklama Apartu przyciągnęła uwagę swoją długością. W tym roku jest krótko, słodko i pastelowo. Ponownie ambasadorki marki Ania Lewandowska, Małgorzata Socha i Julia Wieniawa prezentują piękną biżuterię, tym razem w przygotowanej przez ilustratora Igora Kubika bajkowej scenografii.
Allegro, you did it again! Popularna platforma zakupowa w 2021 roku ponownie wzrusza do łez swoją świąteczną reklamą. Rodzinny konflikt przybiera na sile, kiedy ojciec nie chce zaakceptować wytatuowanego chłopaka córki. Jednocześnie sam jako lekarz walczy w pocie czoła z pandemią, ramię w ramię z zamaskowanym pracownikiem szpitala, który mimo codziennych trudów dba o uśmiech małych pacjentów. Jak się okazuje, pierwsze wrażenie bywa mylne i w wzruszającym finale młody pracownik służby zdrowia okazuje się zakolczykowanym ukochanym jedynaczki – „Czasem potrzeba chwili, żeby dostrzec w sobie to, co najważniejsze”.
Świąteczna reklama popularnej platformy sprzedaży rękodzieła trwa tylko 30 sekund a i tak wyciska łzy. Pracujący w sklepie spożywczym chłopak nawiązuje nietypową przyjaźń z początkowo nieufną starszą panią, której regularnie pomaga zanosić zakupy do autobusu. To ile dla niej znaczą te krótkie rozmowy widzimy w finale, gdy daje mu pod choinkę ręcznie robione rękawice. Uszyjcie sobie chusteczki do oglądania!
Reklamy brytyjskiego domu towarowego John Lewis są już instytucją. Tym razem zabierają nas na spotkanie kosmitki i chłopca, który bez słów pokazuje jej co oznacza Boże Narodzenie (ciasteczka, światełka na choinkę i oczywiście Ugly Christmas Sweater, który ostatecznie odlatuje z pozaziemską istotą w kosmos, gdzie jego miejsce).
Szkolny koncert świąteczny to motyw, który znamy dobrze chociażby z nieśmiertelnego „To właśnie miłość”. Tutaj tremę przed występem przed salą pełną zapatrzonych w telefony rodzin koją wystrzałowe buty, kupione oczywiście w popularnej amerykańskiej sieci jak wczesny prezent świąteczny. Młody Laurie ostatecznie porywa tłum do tańca świąteczną wersją piosenki Aerosmith „Walk This Way”.
W tym roku W.Kruk namawia do spędzania świąt #nawłasnychzasadach. Marka przygotowała serię rozmów z twórczyniami m.in. z dziennikarką Magdą Mołek czy influencerka Anna Nowak (cookapl), które pokazują jak spędzają święta opierając się na własnych potrzebach: spokoju, relaksu, bliskości. Takie święta popieramy!
Wyświetl ten post na Instagramie
Reklama YES „Jestem kobietą”, nie jest typową świąteczną reklamą, chociaż zawiera bożonarodzeniowe elementy. Jest to jednak bez wątpienia jedna z najgłośniejszych reklam ostatnich miesięcy, o czym świadczy chociażby 1,2 mln wyświetleń miesiąc po emisji. Można zapytać czemu pokazanie różnorodnej kobiecości w postaci matki karmiącej piersią (Aleksandra Żebrowska), wielokulturowej rodziny z zadbaną babcią z tatuażem (Christina Flagmeier – modelka po 70-tce), pewnej swojego ciała kobiety (Bogna Golec, modelka plus-size i ikona ciałopozytywności), lesbijskiej pary (olimpijka Katarzyna Zillmann z partnerką) czy amazonki ( Aleksandra Wiederek-Barańska, od 5 lat pokazującej codziennie życie z rakiem piersi) budzi jeszcze zdziwienie w 2021 roku. Zamiast tego cieszmy się tym, że reklamy coraz częściej prezentują nie tylko idealne modelki, ale również nas, w całym wachlarzu rozmiarów i życiowych doświadczeń.
Pocałunek wymieniony w klubie, rozmowa w taksówce, występ dzieci podczas świątecznego spotkania. Nic wielkiego się nie dzieje, ale Zalando przypomina nam, że w drugim roku pandemii nie możemy takich małych momentów brać za pewnik. Z kampanią #joyisours gigant e-commerce uzmysławia nam, żeby cieszyć się każdą chwilą.