Premiery

Ta kolekcja zaprasza do odkrywania różnorodności i celebruje indywidualność

Ta kolekcja zaprasza do odkrywania różnorodności i celebruje indywidualność
Nowa kampania Artelioni
Fot. Marcin Tyszka

Tradycją w telewizyjnym show Top Model jest fakt, że nagrodą dla jednej z uczestniczek programu jest udział w kampanii marki Artelioni – linii dostępnej wyłącznie w ofercie Apart. W tym sezonie wyróżnienie trafiło do Yaritzy Reyes-Zmysłowskiej – modelki, aktorki i dziennikarki o dominikańskich korzeniach, której charyzma i naturalna elegancja zachwyciły jurorów.

Yaritza Reyes-Zmysłowska, znana wcześniej m.in. jako Miss World Dominican Republic, to postać o wyjątkowym życiorysie – łączy doświadczenie świata mody z działalnością społeczną, angażując się w inicjatywy charytatywne na Filipinach czy w Republice Południowej Afryki. To właśnie tam poznała swojego przyszłego męża, Polaka, co dziś symbolicznie łączy dwa światy: karaibski temperament i europejską wrażliwość.

Autorem sesji zdjęciowej oraz filmów promujących nową kolekcję marki Artelioni jest Marcin Tyszka – fotograf, którego charakterystyczny styl stał się synonimem nowoczesnego polskiego glamour. W najnowszych kadrach Artelioni postawiło na szlachetną, subtelną kolorystykę i zrównoważone światło, które eksponuje biżuterię niczym malarskie detale. Efekt to wizualna opowieść o kobiecości – wyrafinowanej, ale wolnej od przerysowania.

ARTELIONI_2027_10_07_PL_CZ_ALL_014 (1)
Artelioni
marcin tyszka

Nowa kolekcja marki Artelioni to zaproszenie do odkrywania różnorodności. Nie narzuca jednego kanonu piękna, lecz celebruje indywidualność – zarówno w wyborze form, jak i barw. Kolekcja Stones wyróżnia się bransoletkami w duchu boho, zdobionymi agatami, onyksami, fluorytami i kamieniami księżycowymi. Ich nieregularne struktury i naturalne kolory tworzą kompozycje, które można nosić warstwowo lub solo, w zależności od nastroju. Obok nich pojawiają się modele z masą perłową czy szklanymi detalami – subtelne, lecz z wyczuwalnym artystycznym tonem.

Inny nurt kolekcji inspirowany jest estetyką art déco. Geometryczne formy, połysk czarnych agatów i gra kontrastów tworzą biżuterię o wyrazistej tożsamości – nowoczesną, a zarazem klasyczną w swojej symetrii. W tym wydaniu szczególnie interesująco prezentują się zestawy kolczyków, naszyjników, bransoletek i pierścionków, które można komponować jak elementy współczesnej układanki stylu.

ARTELIONI_2027_10_07_PL_CZ_ALL_018
Artelioni
Marcin Tyszka

Nie zabrakło również błysku cyrkonii – od białych, przez pastelowe, po głęboko kolorowe. Ich obecność w delikatnych pierścionkach i ozdobnych broszkach to ukłon w stronę codziennej elegancji. Broszki z kolekcji marki Artelioni mają w sobie coś z powrotu do dawnej mody – są wyraziste, a jednocześnie pozwalają na zabawę formą. Przypięte do marynarki czy apaszki, potrafią całkowicie odmienić charakter stylizacji.

ARTELIONI_2027_10_07_PL_CZ_ALL_002
Artelioni
Marcin Tyszka

Kampania z udziałem Yaritzy Reyes-Zmysłowskiej, jest nie tylko prezentacją nowej kolekcji, ale także afirmacją kobiecej siły, delikatności i autentyczności. Marka Artelioni konsekwentnie pokazuje, że biżuteria może być czymś więcej niż ozdobą – może stać się osobistym manifestem stylu i osobowości.

ZAPRASZAMY NA TRANSMISJĘ Z FINAŁOWEJ GALI WRĘCZENIA TELEKAMER "TELE TYGODNIA"

20 października o godzinie 20:00 na żywo w twojstyl.pl

Transmisja za:

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również