Nowy sezon, nowa energia – i nowa twarz kampanii BOSS EYEWEAR. Safilo i BOSS z dumą witają Roberta Lewandowskiego jako ambasadora marki w Polsce oraz krajach niemieckojęzycznych: Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Od czasu startu platformy #BeYourOwnBOSS marka zachęca do życia na własnych zasadach – z odwagą, autentycznością i stylem. Kto mógłby lepiej uosabiać te wartości niż jeden z najbardziej utytułowanych piłkarzy naszych czasów? Robert Lewandowski – znany z precyzji, siły i nienagannego wyczucia stylu – w naturalny sposób wpisuje się w filozofię BOSS EYEWEAR.
„Cieszę się, że dołączam do rodziny BOSS EYEWEAR i mogę wnieść swoją pasję do tej kampanii” – powiedział Robert Lewandowski. „Współpraca z BOSS EYEWEAR to dla mnie naturalny wybór. Marka symbolizuje precyzję, skuteczność i pewność siebie – cechy, które towarzyszą mi na boisku każdego dnia. Kolekcja okularów na sezon wiosna/lato 2025 odzwierciedla mój styl: nowoczesny, wyrazisty i ponadczasowy.”
Partnerstwo rozpoczęło się od kampanii promującej kolekcję BOSS EYEWEAR na sezon wiosna/lato 2025, w której Lewandowski prezentuje eleganckie, wysokiej jakości oprawki łączące innowacyjność z klasyczną estetyką. To hołd dla jego charakterystycznego stylu – wyrazistego, ale zawsze z klasą.
Współpraca z Robertem Lewandowskim podkreśla dalszy rozwój marki BOSS EYEWEAR, która pragnie jeszcze silniej rezonować z lokalnymi odbiorcami, stawiając na autentyczne i inspirujące osobowości.
BOSS został stworzony dla odważnych, samodzielnych indywidualistów, którzy prowadzą życie według własnych zasad, z pasją, stylem i celem. Kolekcje oferują nowoczesne wzornictwo dla tych, którzy całkowicie i bezkompromisowo akceptują zasadę „Be Your Own BOSS”. Dziedzictwo marki obejmuje krawiectwo, odzież formalną, ubrania casual, dżinsy, modę sportową oraz akcesoria, spełniające potrzeby wymagającego konsumenta.
Perfumy, okulary, zegarki i odzież dziecięca doskonałe uzupełniają ofertę marki. Świat BOSS-a można poznać, odwiedzając ponad 400 sklepów na całym świecie. BOSS to kluczowa marka w portfolio HUGO BOSS, jednej z wiodących firm na rynku odzieżowym premium na świecie. Grupa oferuje swoje kolekcje w 132 krajach w około 7 400 punktach sprzedaży stacjonarnej, a także online w 70 krajach za pośrednictwem hugoboss.com.