Premiery

Robert Lewandowski nowym ambasadorem BOSS EYEWEAR: siła, precyzja i nienaganny styl

Robert Lewandowski nowym ambasadorem BOSS EYEWEAR: siła, precyzja i nienaganny styl
Robert Lewandowski
Fot. Materiały prasowe

Nowy sezon, nowa energia – i nowa twarz kampanii BOSS EYEWEAR. Safilo i BOSS z dumą witają Roberta Lewandowskiego jako ambasadora marki w Polsce oraz krajach niemieckojęzycznych: Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Robert Lewandowski dołącza do rodziny BOSS EYEWEAR 

Od czasu startu platformy #BeYourOwnBOSS marka zachęca do życia na własnych zasadach – z odwagą, autentycznością i stylem. Kto mógłby lepiej uosabiać te wartości niż jeden z najbardziej utytułowanych piłkarzy naszych czasów? Robert Lewandowski – znany z precyzji, siły i nienagannego wyczucia stylu – w naturalny sposób wpisuje się w filozofię BOSS EYEWEAR.

„Cieszę się, że dołączam do rodziny BOSS EYEWEAR i mogę wnieść swoją pasję do tej kampanii” – powiedział Robert Lewandowski. „Współpraca z BOSS EYEWEAR to dla mnie naturalny wybór. Marka symbolizuje precyzję, skuteczność i pewność siebie – cechy, które towarzyszą mi na boisku każdego dnia. Kolekcja okularów na sezon wiosna/lato 2025 odzwierciedla mój styl: nowoczesny, wyrazisty i ponadczasowy.”

BOSS_RL9_9
materiały prasowe

Partnerstwo rozpoczęło się od kampanii promującej kolekcję BOSS EYEWEAR na sezon wiosna/lato 2025, w której Lewandowski prezentuje eleganckie, wysokiej jakości oprawki łączące innowacyjność z klasyczną estetyką. To hołd dla jego charakterystycznego stylu – wyrazistego, ale zawsze z klasą.

Współpraca z Robertem Lewandowskim podkreśla dalszy rozwój marki BOSS EYEWEAR, która pragnie jeszcze silniej rezonować z lokalnymi odbiorcami, stawiając na autentyczne i inspirujące osobowości.

BOSS_RL9_8
materiały prasowe

BOSS: życie na własnych zasadach

BOSS został stworzony dla odważnych, samodzielnych indywidualistów, którzy prowadzą życie według własnych zasad, z pasją, stylem i celem. Kolekcje oferują nowoczesne wzornictwo dla tych, którzy całkowicie i bezkompromisowo akceptują zasadę „Be Your Own BOSS”. Dziedzictwo marki obejmuje krawiectwo, odzież formalną, ubrania casual, dżinsy, modę sportową oraz akcesoria, spełniające potrzeby wymagającego konsumenta.

BOSS_RL9_6
materiały prasowe

Perfumy, okulary, zegarki i odzież dziecięca doskonałe uzupełniają ofertę marki. Świat BOSS-a można poznać, odwiedzając ponad 400 sklepów na całym świecie. BOSS to kluczowa marka w portfolio HUGO BOSS, jednej z wiodących firm na rynku odzieżowym premium na świecie. Grupa oferuje swoje kolekcje w 132 krajach w około  7 400 punktach sprzedaży stacjonarnej, a także online w 70 krajach za pośrednictwem hugoboss.com. 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również