Najnowsza kampania marki DeeZee sprawia, że każdy, bez wyjątku, ma ochotę zanucić za Joe Dassinem Aux Champs-Elysées, aux Champs-Elysées. I podążyć za najnowszymi trendami w modzie, które na ulicach Paryża są wyraźne jak nigdzie indziej!
W jesienno-zimowej kolekcji od DeeZee klasyczne rozwiązania mieszają się z najgorętszymi kierunkami ze świata fashion. Obok printów, przeszyć i pikowań spotykamy tu ciężkie klamry, łańcuchy oraz grube podeszwy. Wszystko jednak okraszone jest wyciszonymi, eleganckimi kolorami jesieni - brązowym, piaskowym i bordowym.
Motocyklowe botki na grubej podeszwie - czarne lub w odcieniu złamanej bieli - to absolutny hit sezonu i ukłon w stronę klimatu grunge. Świetnie zgrają się one zarówno z krótkimi spodenkami ze skóry, jak i dłuższymi pantalonami od garnituru w niezwykle stylową kratę. Zaraz po nich warto zwrócić uwagę na combat boots z kieszonkami i pikowaniami. To must-have każdej garderoby i centralny punkt wielu niezwykle inspirujących stylizacji!
Wśród nowości od DeeZee znajdziemy także bardzo gustowne torebki. Tej jesieni koniecznie z pikowaniami, zwierzęcym printem, łańcuchem lub dżetami i w kolorach czarnym, eggshell oraz bardzo mlecznej czekolady. Do tego opaski, spinki do włosów, portfele oraz cały szereg akcesoriów na chłodniejsze dni: czapki, szaliki i rękawiczki, które kunsztownie uzupełnią każdą zimową stylizację.
Zdjęcie do kampanii, na urzekających ulicach Paryża i z monumentalną Wieżą Eiffla w tle, wykonała Marta Wojtal. Wizję projektu opracowała Dyrektor Artystyczna- Kaia Zak. Twarzami kolekcji zostały Karolina Pisarek i Olga Nowotarska. O makijaż zadbał Sebastian Gradzik, zaś o fryzury Patryk Nadolny. Produkcyjną pieczę sprawował Paper Planes.