David Beckham wystąpił w nowej kampanii bielizny BOSS, która wprowadza na rynek kolekcję BOSS ONE Bodywear. Video zostało wyreżyserowane przez legendarny duet fotografów mody, Merta i Marcusa.
Kolekcja BOSS ONE Bodywear składa się z najwyższej jakości męskiej bielizny, w tym kąpielówek, slipów, podkoszulków i T-shirtów w minimalistycznych czarno-białych odcieniach. Wykonane z dopasowującej się do sylwetki mieszanki bawełny i elastanu, zapewniają komfort i pewność siebie w każdej sytuacji.
Wprowadzenie kolekcji BOSS ONE Bodywear to kolejny kamień milowy i nowy rozdział w naszej strategicznej współpracy z Davidem Beckhamem. Jest to również świadectwo naszego wspólnego oddania stylowi i doskonałości. Bodywear to kultowa linia produktów, a dzięki tej kampanii chcemy zainspirować klientów na całym świecie do wypróbowania nowego wymiaru komfortu"- mówi Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS.
Kampania została zaprojektowana przez agencję Team Laird oraz duet Mert i Marcus, który wykorzystał swój charakterystyczny filmowy styl w zapierających dech w piersiach wideo i zdjęciach Beckhama, którego widzimy wjeżdżającego klasycznym sportowym samochodem a następnie wchodzącego do industrialnego nowojorskiego apartamentu.
Na ekranie Beckham zaprasza do swojego świata, wracając do domu po całym dniu przy pulsującym rytmie utworu „In the Air Tonight”. Na widzów czeka element zaskoczenia, gdy Beckham prezentuje nowe, czarne bokserki BOSS ONE Bodywear.
Kiedyś powiedziałem, że moje dni w modelingu bodywear dobiegły końca, ale kiedy BOSS podzielił się swoimi ambicjami dotyczącymi asortymentu i zaprosił moich dobrych przyjaciół Merta i Marcusa do nakręcenia kampanii, po prostu nie mogłem odmówić” - powiedział David Beckham. „Nowa kolekcja BOSS One jest pięknie wykonana. Jestem dumny, że mogę nadal wspierać markę BOSS"
Marka BOSS oficjalnie zainaugurowała kampanię BOSS ONE Bodywear podczas ekskluzywnego wydarzenia, które odbyło się 30 stycznia 2025 roku w Lightroom w Kings Cross w Londynie.
Wydarzenie, które odbyło się w zapierającej dech w piersiach, podziemnej przestrzeni wystawienniczej Lightroom, zaprezentowało kampanię BOSS ONE Bodywear na ekranach 360°. Przez cały wieczór przestrzeń wypełniały immersyjne pokazy świetlne, witając gości po przybyciu i tworząc ekscytujące napięcie przed projekcją filmu z kampanii, a później zachęcając wszystkich do wejścia na parkiet. Złote martini przygotowane na miejscu przez luksusową markę ginu Seventy One oraz występy DJ-ów Marka Ronsona i Honey Dijon dopełniły spektakularnego wieczoru.
Wprowadzenie BOSS ONE Bodywear wspierane jest przez kampanię marketingową 360 stopni. Po raz pierwszy dla marki BOSS, Beckham zachwyci publiczność w kinach i w domu, pojawiając się w spotach kampanii BOSS ONE Bodywear na dużym ekranie i na platformach streamingowych, takich jak Amazon Prime, Netflix, HBO Max, Paramount Plus i Sky TV.
Wielkoformatowe zdjęcia Beckhama w kolekcji BOSS ONE Bodywear pojawią się na billboardach w wybranych miastach, a także w salonach BOSS i domach towarowych na całym świecie. W mediach społecznościowych w kampanii BOSS ONE Bodywear weźmie udział blisko 100 twórców prezentujących swoje BOSS ONE na różnych platformach. Dodatkowo, ponad 100 dedykowanych pop-upów pojawi się w prestiżowych lokalizacjach na całym świecie, prezentując pierwszą kolekcję BOSS ONE Bodywear.
Kolekcja BOSS ONE Bodywear będzie dostępna na boss.com, w salonach stacjonarnych BOSS na całym świecie oraz u wybranych partnerów handlowych od 1 lutego.