Trendy

Biżuteria YES: Jestem kobietą - Jestem przyszłością. Niezależność i siła kobiet są niczym cenna biżuteria w najnowszej kampanii marki

Biżuteria YES: Jestem kobietą - Jestem przyszłością. Niezależność i siła kobiet są niczym cenna biżuteria w najnowszej kampanii marki
Biżuteria YES: Jestem kobietą - Jestem przyszłością. Niezależność i siła kobiet są niczym cenna biżuteria w najnowszej kampanii marki
Fot. Mat. prasowe

Pierwsza para jednopłciowa zaślubiona przez katolickiego księdza. Najbardziej kobiecy rząd w historii zaprzysiężony. Polska najbezpieczniejszym krajem dla kobiet. W najnowszej kampanii marka YES przedstawia swoją wizję przyszłości. 

Zobacz spot najnowszej kampanii YES

Wystartowała nowa odsłona kampanii YES Jestem kobietą - Jestem przyszłością, w której niezależność i siła kobiet są, niczym cenna biżuteria, przekazywane z pokolenia na pokolenie. Razem z marką podróżujemy aż do roku 2072 i obserwujemy świat, który staje się dla kobiet przyjaznym miejscem. 

Chociaż akcja spotu rozgrywa się w coraz bardziej odległej przyszłości, nie zobaczymy w nim latających samochodów, autonomicznych domów, ani humanoidalnych robotów. To historia zwyczajnej - niezwyczajnej kobiety od narodzin do dojrzałości. Bohaterka spotu YES żyje w świecie wolnym od stereotypowego postrzegania roli kobiet. W rzeczywistości wykreowanej przez markę wszyscy czują się bezpiecznie, bo w przyszłości ważna jest akceptacja i wzajemny szacunek. YES przedstawia Polskę, w której można kochać i tworzyć rodziny z kim się chce i jest to akceptowane przez wszystkich, łącznie z kościołem katolickim. Można osiągać sukcesy w polityce, która przestała być miejscem zdominowanym przez mężczyzn. Można w końcu wracać późną nocą do domu bez lęku, że ktoś zrobi nam krzywdę. 

Takie właśnie następne pięćdziesiąt lat - odważne i różnorodne, reprezentowane przez niezależne kobiety, wspiera YES. Symbolem i nośnikiem tych wartości jest biżuteria, a konkretnie pierścionek, który mama przekazuje swojej córce i który towarzyszy jej później w najważniejszych momentach życia, dając siłę i pewność siebie.  

"W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich - komentuje Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES. - W całym tym procesie zmian biżuteria jest nośnikiem wartości, które są bliskie nam i wielu kobietom w Polsce. Przekazujemy ją sobie tak, jak przekazujemy siłę potrzebną do walki o lepszą przyszłość. "

Maja Ostaszewskaiiiii
Maja Ostaszewska
mat. prasowe

W szerzeniu tej optymistycznej wizji przyszłości markę wspierać będą nowe ambasadorki: Maja Ostaszewska, Aleksandra Kwaśniewska i Julia Sobczyńska.  

W połowie listopada wystartował także podcast YES Jestem Kobietą, prowadzony przez Martę Dyks, supermodelkę i aktywistkę. Jest on przestrzenią do rozmów z kobietami i o kobietach. W pierwszym odcinku Marta rozmawiała z Mają Ostaszewską, gościnią kolejnego będzie Ola Kwaśniewska.

Więcej inspiracji znajdziecie na stronie internetowej YES.pl.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również