Należysz do pasjonatów fotografii mobilnej? Teraz masz szansę pokazać talent, podzielić się z internautami zdjęciami, które robisz, i wygrać atrakcyjne nagrody, w tym jedną z trzech nagród głównych – każda z nich to 10 000 dolarów – a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Aby o to zawalczyć, weź udział w Huawei Next-Image Awards, globalnym konkursie fotografii mobilnej, do którego w ubiegłym roku zgłoszono ponad 520 tysięcy prac z całego świata. Tegoroczna edycja Huawei Next-Image Awards trwa od 15 czerwca.
Warunkiem przystąpienia do Huawei Next-Image Awards 2020 jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie pracy do 31 lipca na platformie konkursowej, na której są dostępne do oglądania zdjęcia uczestników konkursu. Pod tym adresem możesz zapoznać się z regulaminem konkursu, a więcej informacji na jego temat znajdziesz na stronie Społeczności Huawei.
Możesz zgłosić maksymalnie 30 zdjęć. Prace powinny odpowiadać tematom 5 kategorii konkursowych – oto one:
1. „Blisko daleko” – czy jesteś w pomieszczeniu, czy na łonie natury, użyj aparatu w smartfonie po to, by pokazać fotografowany obiekt z ciekawej perspektywy;
2. „Dobranoc” – uchwyć wyjątkowe chwile w nocy lub przy słabym świetle, wykaż się kreatywnością i oddaj atmosferę chwili;
3. „Witaj, życie!” – zdjęcie może być warte więcej niż tysiąc słów, przekaż więc obrazem emocje lub podziel się inspiracjami z codziennego życia;
4. „Twarze” – eksperymentuj z portretem;
5. „Opowieść” – wyraź swoje emocje i opowiedz osobistą historię w postaci storyboard, to znaczy złożoną z 3 do 9 zdjęć.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty we wrześniu.
– Huawei jest marką nierozerwalnie związaną z fotografią. Najnowszy flagowiec Huawei P40 Pro+ to najlepszy fotograficzny smartfon w historii marki. Zachęcam wszystkich posiadaczy smartfonów Huawei do udziału w konkursie, do szukania magicznych chwil i dzielenia się uwiecznionymi momentami – mówi Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu Huawei CBG w Polsce.
Zdjęcia zgłoszone do Huawei Next-Image Awards 2020 zostaną ocenione przez profesjonalne jury konkursu, które będzie się składać z ekspertów i autorytetów świata fotografii oraz przedstawicieli Huawei. Konkurs podzielony jest na 2 etapy: lokalny oraz globalny.
W pierwszym etapie lokalne jury wyłoni 20 najlepszych polskich twórców – po 4 w każdej z 5 kategorii. Każdy laureat otrzyma bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3, a wyróżnione osoby wezmą udział w globalnym etapie konkursu, w którym staną w szranki z autorami zdjęć z całego świata. Dodatkowo, autor najlepszej pracy z Polski otrzyma laptop Huawei MateBook 13 2020.
Trzech zwycięzców globalnego etapu konkursu otrzyma tytuł Fotografa Roku, nagrodę Grand Prize w wysokości 10 000 dolarów, a także najnowszy fotograficzny smartfon Huawei P40 Pro. Nagrodzonych zostanie także 15 najlepszych prac ze wszystkich kategorii, a każdy laureat dostanie 1000 dolarów oraz smartfon Huawei P40 Pro. Dodatkowo jury wyróżni 55 autorów prac, a nagrodą dla każdego z nich będzie smartfon Huawei P40 Pro.
Jeśli odniesiesz sukces w Huawei Next-Image Awards 2020, możesz zyskać o wiele więcej niż 10 000 dolarów lub urządzenie Huawei. To wielka motywacja do dalszego rozwijania umiejętności, ale wygrana w tym konkursie będzie też rozpoznawalnym na całym świecie elementem twojego fotograficznego portfolio. Może nawet wpłynąć na karierę, otworzyć przed tobą nowe możliwości. To, że warto zabiegać o status laureata konkursu fotograficznego marki Huawei, potwierdza uczestnik wcześniejszej edycji. – Wygrana w konkursie Huawei Next-Image 2018 wywróciła moje życie do góry nogami. Moja pasja dała rozpęd sprawom zawodowym oraz biznesowym. Jeśli mógłbym doradzić coś uczestnikom tegorocznej edycji, to powiem, by nie bali się robić zdjęcia niezależnie od sytuacji i miejsca – mówi Michał „Wes” Wesołek, zdobywca Grand Prix na globalnym etapie konkursu Huawei Next-Image 2018.
Dla wielu pasjonatów fotografii mobilnej wystarczającym powodem do zgłoszenia prac w tym konkursie jest sama satysfakcja z uczestniczenia w akcji o globalnym zasięgu. Andrew Garrihy, który w Huawei CBG odpowiada za globalny wizerunek i rozwój marki, powiedział, że obecny czas to dobry moment, by twórcy z całego świata wykorzystali swoje umiejętności, dzieląc się swoimi najbardziej radosnymi, inspirującymi obrazami. Dodał, że w czasie, kiedy musimy pozostać rozdzieleni, zaprasza wszystkich do wykorzystania pozytywnej siły kreatywności, by być razem.