To już druga współpraca Beyoncé z marką Levi’s®. Najnowsza kampana REIIMAGINE celebruje dziedzictwo marki i artystyczną wizję jednej z najbardziej wpływowych artystek współczesnej sceny muzycznej. Zobaczcie sami!
Kampania składa się z kilku odsłon, które reinterpretują kultowe reklamy Levi’s®. Po sukcesie pierwszego rozdziału - „Launderette”, inspirowanego słynną reklamą z 1985 roku, nadszedł czas na nową wersję „Pool Hall” z 1991 roku.
W najnowszej kampanii Beyoncé mierzy się w grze bilardowej o wysoką stawkę z lokalnym mistrzem, w którego wcielił się Timothy Olyphant. Artystka ma na sobie jeansy Ribcage Wide Leg, kamizelkę Braided Vest oraz trencz Spade. Każdy z elementów wyróżnia się unikalnymi zdobieniami, które podkreślają indywidualizm - motyw przewodni kampanii. To ukłon w stronę dziedzictwa Levi’s® oraz zachęta do odważnego, autorskiego interpretowania ubrań marki.
Nie ma innego elementu garderoby, który daje tyle komfortu, oraz jest symbolem nowoczesnej elegancji i amerykańskiego stylu jak denim. Gdy o tym myślę, pierwsze, co przychodzi mi do głowy, to Levi’s®. W drugim rozdziale naszej współpracy z przyjemnością podjęliśmy się reinterpretacji znanej już narracji, ale tym razem przez pryzmat kobiety, która może być seksowna, odważna i zaciekła w rywalizacji, wszystko na raz. Chcieliśmy uczcić oba jej oblicza: wdzięk i siłę - mówi Beyoncé.
Najnowszy rozdział kampanii REIIMAGINE to efekt współpracy wybitnych talentów. Za reżyserię ponownie odpowiada Melina Matsoukas, zdobywczyni nagrody GRAMMY i uznana twórczyni filmowa. Aby uchwycić wizualną esencję „Pool Hall”, współpracowała z nagrodzonym Emmy operatorem Marcellem Révem oraz cenionym fotografem Masonem Poolem. Razem stworzyli opowieść, która wpisuje się w dziedzictwo kultowych kampanii Levi’s®, jednocześnie nadając im nowoczesny charakter . Zobaczcie sami:
„Levi’s® od zawsze czerpie z bogatej historii denimu, reinterpretując ją w kontekście współczesnych trendów . Reinwencja to fundament naszej marki .” - mówi Kenny Mitchell, globalny dyrektor marketingu Levi’s® w Levi Strauss & Co . - „Pool Hall” to opowieść, która łączy szacunek do tradycji z nowoczesnym podejściem . Chcemy inspirować do personalizacji swoich jeansów i wyrażania w ten sposób własnego stylu.”
Denim od stóp do głów to nie tylko sceniczna stylizacja jak u Beyoncé. Dżinsowy total look zawładnął wybiegami mody i ulicami. To wybór dla odważnych, ale też tych, którzy cenią wygodę i uniwersalność. W tym sezonie dżins nosimy w wersji trencza, dopasowanych kamizelek, no i oczywiście spodni. I to wszystko w jednej stylizacji, jak u Beyoncé:
Kamizelki noszone na gołe ciało to trend, który pokochaliśmy w ubiegłym sezonie. Teraz kamizelki garniturowe zastępujemy jeansowymi. Świetnie komponują się z szerokimi jeansami lub eleganckimi spodniami z wysokim stanem. Można ją nosić także jako element garnituru, przełamując klasyczną elegancję odrobiną buntu. Dżinsowa kamizelka łączy nonszalancję lat 90. z seksapilem stylu Y2K. Noszona na gołe ciało jest dowodem na to, że minimalizm może być niezwykle zmysłowy!
Spodnie z wysokim stanem i szeroką nogawką to jeden z najmocniejszych trendów ostatnich sezonów. Klasyczny styl lat 70. i bardzo wysoki stan w stylu lat 90. tworzą idealną parę. Dzięki podkreślonej talii i luźniejszemu krojowi wysmuklają sylwetkę, dodając jej lekkości i nonszalancji. Pasują do każdej sylwetki.