Faktura egzotycznej skóry nadaje szlachetności minimalistycznym fasonom mokasynów i botków na słupku, a zaokrąglony kształt sprawia, że torebka typu hobo nabiera niezwykłej lekkości. Skórzane dodatki Gino Rossi z powodzeniem uzupełnią jesienną garderobę, stając się jednocześnie inwestycją na lata.
W wykonanych z naturalnej skóry dodatkach Gino Rossi wykorzystano geometryczne formy, które nadają im ponadczasowego charakteru.
Osadzone na stabilnym słupku botki z prostokątnym noskiem zostały zatopione w szlachetnych odcieniach. Do wyboru dano sześć kolorów: szmaragdową zieleń, burgund, czekoladę, nude, off-white i czerń. Mokasyny, również z prostokątnym noskiem i na niewielkim obcasie, dostępne są w jasnym beżu i czerni.
Ponadczasowe dodatki pozwalają na eksperymenty ze stylizacją. W wersji klasycznej botki nosi się do małych czarnych z dzianiny, a w bardziej awangardowym wydaniu z lakierowaną skórą, nowoczesnym garniturem albo podwiniętymi dżinsami.
Idealnym uzupełnieniem jest torebka hobo o zaokrąglonym kształcie, dostępna w czerni, czekoladzie i off-white. Ten model, który już w latach 60. upodobała sobie Jackie Kennedy, dziś na ulicach modnych miast lansują supermodelki: Bella Hadid, Kendall Jenner czy Kaia Gerber.
Kapsułowa kolekcja Warm Minimalism wpisuje się w powrót mody z przełomu wieków. Czystość formy jak z nowojorskich pokazów początku lat 90., precyzja wykonania niczym z włoskich manufaktur i nacisk na zrównoważony rozwój, który przyświeca Gino Rossi – tak powstały akcesoria na miarę XXI wieku.
Za sesję kolekcji kapsułowej odpowiedzialna jest międzynarodowa ekipa. Przed obiektywem Stanisława Bonieckiego, specjalisty od naturalnego piękna, stałego współpracownika „Vogue Polska”, który dzieli czas między Nowy Jork a Warszawę, pozuje Maggie Maurer.
Androgyniczna muza domu mody Chloé, ulubienica Tima Walkera i Sølve Sundsbø, od niemal dziesięciu lat pozostaje na topie branży. Amerykanka ostatnio pozowała, m.in. dla magazynów „10”, „Another” i włoskiego „Vogue’a”. Supermodelkę stylizowała Ondine Azoulay, która pracuje, m.in. dla Net-a-porter, Aminy Muaddi i brytyjskiego „Vogue’a”.
Kolekcja kapsułowa jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Zdjęcia: Stanisław Boniecki / Visual Crafters
Modelka: Maggie Maurer / IMG
Stylizacja: Ondine Azoulay / Intrepid
Makijaż: Manuela Pane / Kasteel Artist
Włosy: Manuela Pane / Kasteel Artist
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives