Douglas Christmas Pop-Up to sezonowa przestrzeń, w której marka Douglas łączy ideę znalezienia prezentu idealnego z doświadczeniem piękna w różnych odsłonach. W przedświątecznym kalendarzu warszawskiej Elektrowni Powiśle to event, który wyznacza rytm grudniowych przygotowań do świąt.
Pop-Up został zaprojektowany jako wielowymiarowe doświadczenie. Odwiedzający mogą nie tylko znaleźć upominki, lecz także skorzystać z konsultacji z ekspertami i wykonać analizę kondycji włosów. Na uczestników czeka również gra strefowa - zbieranie pieczątek i wymiana ich na BLIND BOX w GIGA kalendarzu adwentowym. W czasie wydarzenia dostępna jest premium usługa pakowania prezentów oraz możliwość bezpłatnej personalizacji wstążek, dzięki czemu każdy podarunek może zyskać unikalny charakter. Miętowa skrzynka pocztowa Douglas umożliwia wysłanie kartek z życzeniami prosto z Pop-Upu, wprowadzając dodatkowy element tradycji i osobistego gestu.
Przed Elektrownią Powiśle ponownie pojawił się Christmas Beauty Express. To mobilna przestrzeń, w której makijażystki wykonują flash make-up i prezentują kosmetyki marki MORPHE – dostępnej wyłącznie w perfumeriach Douglas. Wewnętrzne strefy pop-upu oferują natomiast atrakcje przygotowane we współpracy z markami MUDII, Atkinsons, Sol de Janeiro, La Mer, Nest, Carolina Herrera, XO Khloé, Schwarzkopf oraz Douglas HOME SPA. Każde z tych miejsc wprowadza własną interpretację świątecznego rytuału, budując atmosferę inspiracji i sensorycznego odkrywania.
Dodatkową atrakcją jest codzienne zaproszenie na film „Piernikowe serce” dla pierwszych 50 osób, które okażą SMS. To symboliczny akcent, który inspiruje do budowania świątecznego nastroju nie tylko poprzez odkrywania świata beauty, lecz także poprzez wspólne doświadczenia. Goście wydarzenia mogą również spróbować kawy kolagenowej dostępnej w Bakery oraz słodkości przygotowanych specjalnie dla Douglas.
Równolegle z eventem w Elektowni Powiśle, obowiązuje oferta specjalna: 40% rabatu na drugi produkt wybranych marek premium. Promocja dotyczy szerokiej gamy brandów, m.in. Giorgio Armani (z wyłączeniem makijażu), Yves Saint Laurent, Lancôme, Prada, Valentino, Jean Paul Gaultier, Carolina Herrera, Rabanne, Estée Lauder, Clinique, MAC, Bobbi Brown, Jo Malone London, Tom Ford, Sisley, Biotherm, Kiehl’s oraz Chanel. Przy zakupie dwóch produktów wybranych marek cena tańszego produktu zostanie obniżona o 40%. Produkty można łączyć w ramach akcji. Oferta ważna tylko w perfumeriach stacjonarnych Douglas. Promocje nie łączą się. Szczegóły znajdziecie u konsultantów.
Douglas Christmas Pop-Up to propozycja dla wszystkich, którzy chcą podarować prezent świadomie – elegancki, starannie dobrany i opatrzony osobistym gestem. W przestrzeni, w której piękno spotyka się z doświadczeniem, wybór upominku staje się czymś więcej niż zakupem: staje się małym rytuałem uważności, który doskonale wpisuje się w atmosferę nadchodzących świąt. Douglas Christmas Pop-Up odbywa się w dniach 10–14 grudnia, w godzinach 12.00–20.00 w warszawskiej Elektrowni Powiśle.