Trzeba przyznać, że Netflix wie, jak skutecznie promować swoje produkcje. Najnowszy spot reklamowy z Jakubem Józefem Orlińskim przyciąga uwagę i zachęca do obejrzenia filmu "Maestro".
Spoty reklamowe Netfliksa są ostatnio tak dobre jak produkcje, które promują. Niedawno internauci zachwycali się filmem z Dawidem Podsiadło, Maciejem Musiałem i Michałem Żebrowskim, który powstał z okazji premiery nowego sezonu „Wiedźmina”.
Teraz Netflix nawiązał współpracę z Jakubem Józefem Orlińskim, by zachęcić polskich widzów do oglądania filmu „Maestro” o życiu amerykańskiego dyrygenta i kompozytora Leonarda Bernsteina.
Fot. mat. prasowe Netflix
Jakub Józef Orliński, robiący zawrotną karierę kontratenor, przedstawia się w dwuminutowym spocie jako nasz „maestro kultury osobistej” i opowiada, jak należy zachowywać się w filharmonii. Trzeba przyznać, że wypadł świetnie – oprócz talentu wokalnego i tanecznego (Jakub jest też breakdancerem) zaprezentował zdolności aktorskie. Przekonajcie się sami: