Jak rozwijać swoje konto na Instagramie, by zyskiwać nowych odbiorców, ale w taki sposób, by jednocześnie pozostać wiernym własnej estetyce i wartościom? I jak odnaleźć się w wirtualnym świecie bez używania filtrów, ale tak, by nadal się sobie podobać i czuć się dobrze we własnej skórze? Joanna Banaszewska nominowana w akcji #poswojemu do nagrody Doskonałość Sieci 2023 jest kobietą wielu talentów.
Wiedzą, niesłabnącym optymizmem i apetytem na nowe Joanna z powodzeniem mogłaby obdarować kilka osób. I to się czuje na jej instagramowym profilu: każdy, kto raz tu trafi będzie chciał więcej – dobrej energii, optymizmu i przekonania, że wcale nie trzeba być idealnym, by być najlepszą wersją siebie.
O sobie Joanna Banaszewska mówi: przedsiębiorczyni, liderka opinii, mama. Aktywna zawodowo, ima się wielu aktywności: na swoim koncie ma m.in. stworzenie pierwszych bezalkoholowych alternatyw dla wysokoprocentowych alkoholi, które - jak z entuzjazmem wyjaśnia - już niebawem podbiją rynek w Polsce i za granicą.
Wyświetl ten post na Instagramie
Do tego działa z własną marką: brand Bubabanana założyła z myślą o tym, by odpowiedzieć na potrzeby każdej, nawet najbardziej wymagającej, kobiecej sylwetki, pozwalając każdej z nich odnaleźć komfort i pewność siebie. "Powstała po to, by ubrać wszystkie biodra, pupy i biusty w piękne, pasujące do nich ubrania", zachwala na swoim instagramie, pozostając jej najlepszą ambasadorką.
Zresztą to nie jedyny sposób Joanny na to, by wzmacniać kobiety w przekonaniu, że są takie jak trzeba. Na swoim instagramowym profilu @jbanaszewska stara się na różne sposoby dowodzić tego, że aby czuć się pięknie i dobrze we własnej skórze wcale nie trzeba specjalnych filtrów. Sama chętnie dzieli się kadrami z życia codziennego, które – choć nie brak im kolorów – dalekie są od przestylizowanej, ociekającej lukrem instagramowej estetyki.
Na mediach społecznościowych zna się nie od dziś. Zaczynała jako specjalistka marketingu w branży obuwniczej, rozwijając „socjale” marek, które brała pod swoje skrzydła. Bez agencyjnego wsparcia pomagała budować im zaangażowaną społeczność od kliku fanów, po setki tysięcy identyfikujących się z brandem odbiorców. Chętnie dzieli się wiedzą: zebrała ją i wydała w formie ebooka dotyczącego influencer marketingu, a także rozwinęła ciekawy edukacyjny projekt pod hasłem Instacademy, w którym pokazuje, jak z powodzeniem rozwijać własne konto na Instagramie i działać w sieci #poswojemu.
Prywatnie jest mamą dwójki dzieci, żyje na warszawskich Bielanach i codziennie – jak przyznaje - stara się rozciągnąć dobę do maximum, łącząc wszystkie swoje role najlepiej, jak tylko potrafi.