Multibrandowy gigant Peek & Cloppenburg ponownie zaskoczył inicjatywą wykraczającą poza ramy klasycznego sklepu z markami premium. Zaprosił członków klubu INSIDER w podróż do ekskluzywnego świata pełnego najnowszych trendów i atrakcji - stworzonego specjalnie dla nich, na jeden wieczór.
Spis treści
Wieczór pełen mody odbył się w sklepie Peek & Cloppenburg w Westfield Mokotów. Podczas premierowej edycji warszawskiego Fashion Night, marka ugościła blisko 600 gości, w tym przedstawicieli mediów, gwiazdy oraz influencerów znanych z doskonałego stylu. W roli gościni specjalnej wystąpiła Asia Typek - ceniona na scenie międzynarodowej fotografka mody ulicznej. W trakcie eventu odpowiadała za streetstylowe zdjęcia Gości, którzy tworzyli outfity w duchu topowego trendu sezonu, czyli "Back To Office".
Święto mody w Peek & Cloppenburg odbyło się w ramach inicjatywy INSIDER Club, którzy tworzą klienci marki. Co oferuje? Insider Club w Peek & Cloppenburg to program lojalnościowy, który oferuje klientom szereg korzyści i rabatów. Członkowie zbierają punkty za zakupy — za każde wydane 5 zł otrzymują 1 punkt, który później można wymienić na bonusy. Program jest podzielony na trzy statusy - Orange, Silver i Gold - w zależności od rocznej kwoty wydanej na zakupy. Każdy poziom oferuje dodatkowe korzyści, takie jak dostęp do ekskluzywnych promocji, specjalne oferty urodzinowe, wydłużony czas na zwrot, a także zaproszenia na wydarzenia specjalne, jak Fashion Night w Westfield Mokotów.
Naszym celem w INSIDER Club jest budowanie autentycznych relacji i stawanie się integralną częścią codziennego życia naszych klientów, poczynając od ich garderoby. Jako modowi eksperci pragniemy dzielić się naszą wiedzą i tworzyć wartościowe interakcje związane z modą wspólnie z naszymi klubowiczami. Pozytywny odbiór, z jakim spotkaliśmy się tego wieczoru, utwierdził nas w przekonaniu o słuszności naszego podejścia. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wydarzenia w Polsce, które jeszcze bardziej wzbogacą korzyści dla członków INSIDER – mówi Piotr Rynecki, Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg.
Stylizacje z produktów dostępnych w ofercie marki prezentowali na sobie gospodarze wieczoru, którzy słyną z doskonałego stylu - Olivier Janiak i Karolina Malinowska oraz aktorka i ikona mody – Ada Fijał. Inspirujące stylizacje na nowy sezon zaprezentowali także zaproszeni influencerzy: Kasia Szymkow (Jestem Kasia), Julia Dyzio, Maks Behr, Żaneta Ochmańska (JeanetteLife) i Natalia Szukała.
Motywem przewodnim Fashion Night był trend "Back to Office". Czym się wyróżnia? Garderoba biurowa w tej estetyce stawia na połączenie tradycyjnych elementów – takich jak garnitury, marynarki, czy ołówkowe spódnice – z bardziej nowoczesnymi materiałami i luźniejszymi krojami. Nowoczesne looki w stylu "back to office" są mniej formalne, to często ubrania wykonane z miękkich tkanin, które pozwalają na swobodę ruchów, jednocześnie zachowując profesjonalny wygląd. To jeden z najważniejszych trendów tej jesieni, ponieważ dostosowuje klasykę do współczesnych potrzeb, oferując stylizacje, które sprawdzą się zarówno w tradycyjnym biurze, podczas pracy zdalnej oraz na nieformalne spotkania. To inwestycja w garderobę, która zapewnia nowoczesny, wyrafinowany komfort – idealny dla miłośników nienagannego stylu.
Spośród oferty Peek & Cloppenburg w czasie Fashion Night, szczególnym zainteresowaniem cieszyły się produkty brandów, takich: BOSS, Hugo, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren oraz P&C-Exklusiv-branda - na czele z Jake*s czy Review.
Zaproszeni goście, w tym osoby należące do srebrnego i złotego poziomu Insider Club, mieli dostęp do licznych atrakcji, stworzonych w specjalnie na tę okazję przebudowanym i zamkniętym sklepie Peek & Cloppenburg. Oprócz muzyki na żywo, DJ set’u oraz automatów do gry z rabatami, goście mogli także liczyć na porady ekspertów. Zgodnie z misją edukacyjną marki, dostępne był usługi analizy kolorystycznej, dzięki której klienci mogli poznali odpowiednią paletę barw dla swojej cery i koloru włosów, a także uzyskać porady stylizacyjne od ikony stylu i modowej ekspertki – Ady Fijał, w dedykowanej strefie.
Ten wyjątkowy wieczór był pełen muzyki, energicznych rozmów, zakupowego szaleństwa, ale także setek zdjęć zrobionych w instaspotach Fashion Night, świętujących członkostwo w Insider Club, które daje dostęp do wyselekcjonowanych promocji, możliwość zarezerwowania godzinnych prywatnych zakupów z ekspertem Peek & Cloppenburg, urodzinowe prezenty oraz wiele innych korzyści.
Więcej informacji o członkostwie w INSIDER Club znajdziecie na stronie internetowej marki Peek & Cloppenburg.