Zobaczcie najnowszy lookbook ulubionej marki influencerek z Polski i nie tylko!
Fot. Mat. prasowe

Zobaczcie najnowszy lookbook ulubionej marki influencerek z Polski i nie tylko!

W lookbooku Jenny Fairy znajdziecie największe hity sezonu jesień/zima 21. W pierwszej odsłonie znajdziemy kozaki za kolano, geometryczne shopperki i kobiecą biżuterię. Wyraziste akcesoria gwarantują modny look. 

Na pokazach największych domów mody na sezon jesień-zima 2021 oglądaliśmy kozaki o ekstremalnie wysokiej cholewce, militarne trapery na ciężkiej podeszwie i otulające stopę botki na słupku. Projektanci lansowali też duże, geometryczne i kanciaste torby. Z biżuterii na wybiegach najczęściej pojawiały się ekstrawaganckie kolczyki. 

JF_LB_AW21_001_PR

JF_LB_AW21_013_PR

Najważniejsze trendy zinterpretowano w pierwszej odsłonie nowej kolekcji Jenny Fairy. Do bokserek, mini albo szortów (i gołych nóg!) już teraz nosi się kozaki do połowy uda – obcisłe, bliskie ciału niczym druga skóra, zwieńczone słupkiem. Awangardową formę przełamują klasyczne odcienie czerni albo gorącej czekolady.

Militarne trapery latem pasowały nawet do sukienek boho, teraz bliżej im do współczesnego stroju roboczego, choćby monochromatycznych kombinezonów. Mogą stapiać się kolorem ze stylizacją albo odznaczać barwą. Jenny Fairy oferuje zarówno buty neutralne, jak i czarne, lakierowane, mocne, jak z garderoby zbuntowanych punków. 

JF_LB_AW21_069_PR

JF_LB_AW21_062_PR

Retro trzyma się mocno – lakierowane botki na słupku wkłada się do plisowanych spódnic, krótkich sukienek albo kolarek. W okresie przejściowym nie może też w szafie zabraknąć sznurowanych botków w wiktoriańskim stylu, uwielbianych przez Włoszki mokasynów i sneakersów – monochromatycznych albo kontrastowych w kolorze – koniecznie sięgających kostki.  

U Jenny Fairy znajdziemy też linię torebek. Nadal podobają się hobo w kształcie półksiężyca, często z marszczeniami, czasami pokryte wzorem. Tak jak na wybiegach, nieodzowne są duże shopperki, często zdobione plecionką. Wyglądają biznesowo, ale wystarczy przełamać je elementami athleisure, by nabrały miejskiego charakteru. Nie może zabraknąć również praktycznych worków, tym razem w czekoladowym odcieniu.

JF_LB_AW21_098_PR

JF_LB_AW21_085_PR

Przebojem kolekcji z pewnością okaże się miękka torebka o prostokątnym kształcie – mniejsza niż shopperka, większa niż kuferek.

Wiele modeli zmniejsza się do rozmiaru XS – bliżej im do kopertówek, etui na smartfona, czy portmonetki, niż pełnowymiarowej torebek. Nerki, prostokątne saszetki na łańcuszku, wytłaczane we wzór egzotycznej skóry albo miniaktówki do ręki można nosić w tandemie z shopperką. 

JF_LB_AW21_111_PR

JF_LB_AW21_109_PR

Wśród pierwszych propozycji biżuterii na nowy sezon dominują kolczyki – wysadzane perłami koła w stylu Jennifer Lopez, zakrzywione półksiężyce albo okręgi lśniące jak słońce.  

 

Zdjęcia: Frankiewicz i Różniata

Modelki i modele: Grace Epolo, Hannh Sprehe

Stylizacja: Ewelina Gralak 

Makijaż: Wilson

Włosy: Michał Bielecki 

Scenografia: Michał Zomer

Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC

Art Director: Maria Mastalerz / CCC

Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC

Dom produkcyjny: Warsaw Creatives

 

Kolekcja Jenny Fairy jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również