materiał partnera

15 urodziny OBSESSIVE: poznaj historię marki z love story w tle

15 urodziny OBSESSIVE: poznaj historię marki z love story w tle
Fot. Mat. prasowe

OBSESSIVE to marka, która powstała z potrzeby serc i pragnień ciał. Aby kochać niebanalnie, wychodząc poza utarte schematy i dodając pikanterii najintymniejszym zbliżeniom dwojga ludzi. I to dosłownie. Bo historia marki to nic innego jak LOVE STORY jej założycieli – Państwa Szpilów.

Marka

Z okazji rocznicy ślubu, Pan Szpila chcąc sprezentować żonie niebanalną seksowną koszulkę nie był w stanie zakupić jej w sklepie z bielizną. Postanowił, że stworzy wspólnie z żoną firmę bieliźnianą, aby od tej pory nie borykać się już z żadnym bieliźnianym problemem zakupowym.

Obsessive-nudelia-chemise-nude-wiz

Wyzwanie

Równo 15 lat temu, gdy ruszyły prace nad marką, jej założyciele dostrzegli na rynku deficyt ładnej i wysokojakościowej seksownej i erotycznej bielizny. Domyślali się również, że miliony osób na całym świecie marzą o tym samym, choć nie zawsze mówią o tym głośno. Dlatego postanowili zbudować markę dobrej jakości bielizny dla kobiet młodych i dojrzałych, które łączy świadomość swoich walorów i przebojowość. Panowie, którzy dostrzegają w swojej kobiecie zarówno przyjaciółkę, jak i boginię seksu, dzięki uproszczonej rozmiarówce, nie mają już problemu z doborem bielizny, która zachwyci partnerkę i przełamie rutynę w sypialni.

Rozwiązanie

Maj to miesiąc marki, gdyż dokładnie 15 lat temu w maju powstał jej biznes plan. To także czas eksplozji wiosny, w którym natura bierze głęboki oddech i nieskrępowanie rozkwita tym, co ma w sobie najlepsze. Obsessive ruszył równie odważnie, a pierwsze 25 wzorów ujrzało światło dzienne 15 lat temu podczas sesji zdjęciowej z młodziutką wówczas Natalią Siwiec. Sukces pierwszej kolekcji przerósł najśmielsze oczekiwania jej założycieli. Nasza kreatywność i rzemiosło nie mieściły się już w jednym pokoju wynajmowanym w starej kamienicy. Marka rosła w tak szybkim tempie, że w krótkim czasie potrzebowała już całego piętra a następnie jeszcze większego domu, do którego została dobudowana hala. Obecnie siedziba firmy w Czańcu na Śląsku liczy 2000 m powierzchni magazynowej i 500 m powierzchni biurowej, posiada swój Oddział w Warszawie a wkrótce otworzy kolejny w Bielsku-Białej. Firma  zatrudnia ponad 100 osób w Polsce a produkty marki dostępne są już na całym świecie (w 57 państwach!). W Polsce produkty Obsessive dostępne są w około 700 sklepach.

Obsessive-nudelia-set-nude-wiz-2

Implementacja

Wszyscy chcą kochać. Czuć bliskość. Ciągle podsycać namiętność. Chcąc dostarczać radości i ekscytacji w najbardziej intymnej sferze życia, Obsessive wychodzi naprzeciw milionom ludzi na świecie. Tak, tak, bowiem seksowną bieliznę, stroje erotyczne, kostiumy kąpielowe i dodatki (między innymi perfumy z feromonami!) marki Obsessive można znaleźć nie tylko w kilkuset punktach w Polsce, ale też w najwyższym budynku świata w Dubaju czy na egzotycznym Mauritiusie. Wsłuchując się w potrzeby klientów z niemal każdego zakątka globu, marka stworzyła trzy linie produktowe: Sexy, Spicy i Fun. Delikatnie, zmysłowo czy zadziornie? Klienci Obsessive mogą wybierać z szerokiego asortymentu produktów w różnym stylu.

Obsessive biznesowo działa obecnie dwutorowo. Zarówno jako B2B orazB2C i z pewnością nie powiedziało jeszcze ostatniego zdania…Tak bowiem prężnie działająca polska marka na świecie to rzadkość.

Rezultat

Obsessive szturmem zawojował światowy rynek wysokiej jakości bielizny seksownej, stając się jej najbardziej uznanym i rozpoznawalnym producentem. Komplety bielizny, uwodzicielskie body czy sukienki dostarczane są na kilka kontynentów, zapewniając również Klientom Obsessive niepowtarzalne unboxing experience. Fakt, że bielizna Obsessive nadaje kolorytu zarówno w życiu codziennym kobiet jak i w sypialniach milionów par urzeczywistnia się w nagrodach. Marka została bowiem wyróżniona między innymi QI Product 2013, jako Lider Dekady czy kilkukrotnie Złotym Laurem Konsumenta. W ubiegłym roku Obsessive odnotowało niemalże 20% wzrost sprzedaży. Marka działa również prężnie w Social Mediach: na Facebooku oraz na Instagramie.

logo_urodziny_pl

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również