News

Agnieszka Woźniak-Starak w kampanii sklepu internetowego THEGLOOW.COM

Agnieszka Woźniak-Starak w kampanii sklepu internetowego THEGLOOW.COM
Fot. Mat. prasowe

Agnieszka Woźniak-Starak, jedna z najpopularniejszych dziennikarek w Polsce, słynie ze swojego nienagannego stylu, ale także z wyjątkowej urody i idealnej sylwetki. Gwiazda od lat podkreśla zamiłowania do zdrowego stylu życia, dlatego nie jest zaskoczeniem że została twarzą kampanii nowego multibrandowego e-commerce THEGLOOW.COM, oferującego wyselekcjonowane luksusowe suplementy diety, kosmetyki, perfumy i produkty wellness & spa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. 

THEGLOOW.COM jest odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających klientów, dla których priorytetem jest zachowanie doskonałego samopoczucia, dbających o siebie i podążających za najnowszymi trendami zdrowego stylu życia, jak i pielęgnacji.

 

W jednym miejscu znajdziemy blisko 3500 starannie wyselekcjonowanych produktów oraz ponad 150 marek luksusowych oraz premium, w tym zarówno produktów dobrze znanych przez polskich konsumentów, ale też światowych bestsellerów, które w Polsce dostępne są wyłącznie na THEGLOOW.COM. Wśród nowości, które dzięki THEGLOOW.COM zawitały do Polski, znajdują się między innymi takie marki jak Biocol Labs, Vida Glow, Beautifully Nurished czy Toilet Paper Beauty.

 

Vida glow
VIDA GLOW – Hairology Capsules - 30 kapsułek, 225 zł

Sklep THEGLOOW.COM wyróżnia holistyczne podejście do oferty, innowacyjność, w tym ankieta zdrowia będąca odpowiedzią na indywidualne potrzeby klientów oraz najwyższej jakości obsługa. Dla THEGLOOW.COM nadrzędną wartością jest zaufanie budowane poprzez unikatowe produkty, ale też porady ekspertów, w tym dietetyków, fryzjerów oraz osobowości wyznaczających rynkowe trendy. Marka łączy inspiracje modą oraz determinację w konsekwentnym dążeniu do sukcesu, dlatego wybór Agnieszki Woźniak-Starak jako twarzy kampanii THEGLOOW.COM był ucieleśnieniem tych wartości.

230531-Gloow-6-v5_k_podgląd VOGUE (003)

Gwiazda od lat bardzo dba o zachowanie równowagi w życiu, bo jak podkreśla, zdrowy styl życia przekłada się na jego jakość.

Poza tym, że w pracy zawsze staram się być profesjonalna i dobrze przygotowana, muszę być też wypoczęta. Z jednej strony kocham aktywny tryb życia, dużo ruchu, również na świeżym powietrzu, bo to napędza i daje energię do działania, z drugiej nie zapominam o regeneracji. Ten wypoczynek jest w moim życiu niezwykle ważny”- zdradza. Dziennikarka jest bardzo zdyscyplinowana „Moje pięć filarów to wysypianie się, aktywność, zbilansowana dieta, w tym także nieprzejadanie się, nawadnianie i dobra suplementacja"

Jak przyznaje, najważniejsza jest systematyczność:

Zawsze pamiętam o nawadnianiu i nawilżaniu. Przyjmuję regularnie kwasy Omega, witaminę C, witaminę D, witaminę B12, probiotyki i kolagen. Stosuję też terapie krótkoterminowe, zawsze pod kontrolą lekarza.”

Sesja zdjęciowa do kampanii THEGLOOW.COM została zrealizowana w wyjątkowych murach Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, oddziału Muzeum Narodowego w Warszawie. Dziennikarka wystąpiła w kilku zjawiskowych odsłonach, w kreacjach światowych projektantów. Efekty sesji można obejrzeć na Instagramie marki.

aromatheraphy associates
AROMATHERAPY ASSOCIATES LONDON - DeepRelax Bath And ShowerOil - 100 ml, 499 zł

 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również