Oldschoolowe auto, stacja benzynowa na odludziu, upalny, letni dzień i puszka zimnego napoju… Czy wam też przyszła na myśl kultowa reklama z Cindy Crawford? Jak widać dobre historie lubią się powtarzać i to w bardzo dobrym stylu. W swojej kampanii Always Right marka Sprandi postanowiła zreinterpretować legendarny spot zapraszając do niego współczesne gwiazdy modelingu.
Marka Sprandi uwielbia czerpać z własnych korzeni, które sięgają do lat 90. To właśnie wtedy po raz pierwszy zobaczyliśmy na ekranach telewizorów supermodelkę, ówczesną „it girl” i ikonę lat 90. Cindy Crawford w reklamie Pepsi-Cola. To właśnie tą historią zainspirowali się twórcy kampanii reklamującej jesienno-zimową kolekcję Sprandi. W rolę Cindy wcieliła się jedna z najpopularniejszych modelek młodego pokolenia, Taylor Hill, która jeansowe szorty Cindy zamieniła na pastelowe spodenki sportowe, bezdroża przemierza w ultrawygodnych sneakersach, które poniosą ją tam, gdzie tylko będzie chciała.
Zarówno kampania Sprandi Always Right, jak i sama kolekcja jest wielkim ukłonem marki w stronę dekady lat 90. Znajdziemy w niej pastelowe komplety bluz i spodni oraz spodenek, luźnych koszulek, hoodie z logo marki, a także popularne w ostatnich sezonach zestawy dopasowanych topów i kolarek. Bazujące na palecie barw zieleni, błękitu, żółci, różu i lawendy, podbite klasyczną czernią i bielą zestawy idealnie sprawdzą się zarówno na stylowe zakończenie lata, jak i na optymistyczne wejście w jesienne dni. Świetnie wyglądają zarówno w jednokolorowych zestawieniach, jak i dowolnych kombinacjach.
Podobnie jest z chlubą marki – sneakersami. W tym sezonie naprawdę będziemy mieli w czym wybierać – chcąc stworzyć idealnie skompletowane looki możecie postawić na pastelowe kicksy, a jeśli zależy wam na mocnym wejściu w nowy sezon, idealnym wyborem będą buty w odcieniach czerwieni, khaki lub wielokolorowe modele. Możemy w ciemno obstawiać, że jednym z najbardziej rozchwytywanych modeli będą sneakersy z wysoką cholewką, które świetnie wyglądają zarówno w stylizacjach z szortami, jak i z typowo jesiennym, przytulnym outfitem. Co do stylu – Sprandi zawsze ma rację.
Poza kolekcją, bazującą na klasycznych, ponadczasowych fasonach nawiązujących do stylu lat 90., gwiazdami samej kampanii zostali Taylor Hill oraz Matthew Noszka. Taylor jest wymieniana w pierwszym szeregu najpopularniejszych modelek młodego pokolenia. Chodziła po wybiegach czołowych projektantów świata mody, była aniołkiem Victoria’s Secret, a jej instagramowe konto obserwuje 16,8 mln followersów. Partnerujący jej Matthew Noszka dzięki swojej atletycznej sylwetce współpracuje z największymi projektantami mody męskiej, m.in. Tomem Fordem, Hugo Bossem, czy Calvinem Kleinem, a amerykański Vogue umieścił go w 2016 r. na liście najlepiej zbudowanych mężczyzn. Za klimatyczny klip i zdjęcia kampanii odpowiada słynna brytyjska fotografka Charlotte Wales.
Jak na streetwearową markę przystało, Sprandi zadbało o to, aby nie zabrakło jej w miejskim pejzażu. Dlatego też postanowiła wpisać się w niego za pomocą murali, które do końca września możecie odnaleźć na warszawskich Pawilonach.
Najnowsza kampania Sprandi może sprawić, że zrobi wam się gorąco. Dlatego nie bez powodu znalazły się w niej puszki z wodą, a już od 1 września sami będziecie mogli orzeźwić się ich zawartością. W sześciu miastach w całej Polsce pojawią się dokładnie takie same automaty, jak w kampanii Sprandi, z których będziecie mogli zakupić oryginalne puszki marki z wodą. Bądźcie czujni! Ich pojawienie się zwiastuje konkurs, w którym do zgarnięcia jest:
Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy znaleźć automat Sprandi, kupić puszkę wody, zeskanować z niej kod QR, który przenosi na stronę CCC, gdzie odpowiadacie na jedno banalnie proste pytanie: Z czym kojarzą ci się lata 90-te?
Automaty od 1 września pojawią się w lokalizacjach:
Pamiętajcie, aby zachować puszkę z kodem – przyda się przy odbiorze nagród!
Kolekcja Sprandi dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.