Nowa kampania Chopard w pełni prezentuje współczesny charakter biżuterii Ice Cube. Zdjęcia wykonane przez brytyjską fotografkę mody i reżyserkę Charlotte Wales, ukazują fascynujące połączenie piękna modelki Belli Hadid i słonecznego blasku biżuterii Ice Cube. Umiejętne użycie światła podkreśla jednocześnie idealną geometrię w najnowszym projektach szwajcarskiej marki, dostępnej na co dzień w ofercie W.KRUK.
"Bez cienia nie ma światła” – to myśl przewodnia najnowszej kampanii Chopard “Sculpted by Light”. Bella Hadid prezentuje się w niej w otoczeniu abstrakcyjnej, miejskiej scenerii z nocną panoramą miasta w tle. Nieskończenie powielone w grze luster obrazy, ukazują rozświetlone okna budynków, odzwierciedlając blask kolekcji Ice Cube.
Oddając hołd minimalizmowi
Centralny motyw kolekcji – kostka, ucieleśnia ideę geometrycznej perfekcji. Wiceprezeska i Dyrektorka Artystyczna Chopard, Caroline Scheufele, wprowadziła ten motyw w 1999 roku poprzez zegarek, który odrzucił zbędne ozdoby, skupiając się na czystej formie. Od tamtej pory kolekcja Ice Cube stale ewoluuje przez inspirację światłem.
Ta minimalistyczna i nieprzeładowana estetycznie kolekcja charakteryzuje się wyrazistymi liniami, wykorzystującymi jedynie niezbędne elementy: światło, kształt i jakościowe materiały. Twórcy Ice Cube zainspirowali się nowoczesną architekturą, przywodząc na myśl drapacze chmur. Minimalizm to dla nich sztuka życia, która polega na wyborze tego, co niezbędne, a więc wszystkiego, co cenne i trwałe.
Pozorna prostota, oparta na wyrafinowaniu
Biżuteria i zegarki Chopard Ice Cube wywodzą się z dążenia do perfekcji, łączącego nowoczesne technologie z rzemiosłem. Choć każda kostka o identycznie powtarzającym się motywie może wydawać się prosta, w rezultacie światło padające na nią znajduje mnóstwo punktów załamania, co zwielokrotnia blask kolekcji. Wysoce zaawansowane technologicznie maszyny, opracowane w wyniku sześciu lat badań, umożliwiły rzemieślnikom szwajcarskiej marki precyzyjne frezowanie, tworząc wrażenie napiętej linii na minimalnych powierzchniach.
Etyczna aura
Chopard to marka słynąca z zaangażowania w etyczne podejście do rzemiosła. Już w 2017 roku, do produkcji biżuterii i zegarków, zaczęła ona stosować etyczne złoto, co dało dowód na zaangażowie brandu w odpowiedzialne praktyki. W kolejnym roku Chopard uczynił etyczne złoto normą we wszystkich swoich projektach, wpisując się we współczesne podejście, w którym materiały są równie ważne, jak doskonały projekt i wygląd produktu.
W.KRUK jest oficjalnym partnerem Chopard w Polsce, a luksusowa biżuteria i zegarki szwajcarskiej marki dostępne są w wybanych salonach W.KRUK oraz na www.wkruk.pl.