Jedna z najbardziej stylowych kobiet świata pozuje przed obiektywem Łukasza Pukowca w skórzanych dodatkach z nowej kapsuły.
Czarne, beżowe, brązowo-czarne albo beżowo-czarne – skórzane botki z kolekcji kapsułowej Timeless Sense Gino Rossi łączy fason – cholewka wąska jak skarpetka, świetnie wyważona szpilka i zaostrzony nosek. W kapsule butom towarzyszą, także wykonane ze skóry, aktówki o fasonie przeskalowanej kopertówki w podobnych odcieniach: czerni, karmelowego brązu i kamelowego beżu.
Timeless Sense wpisuje się w trend na nowoczesny minimalizm, dlatego na potrzeby kampanii stylistka Agnieszka Ścibior ubrała it-girl Maję Wyh (na Instagramie obserwuje ją prawie 400 tys. fanów) w ubrania z miękkiej dzianiny, męskie garnitury albo zestawy łączące biurowy dress code z kobiecą zmysłowością.
W roli modelki wystąpiła Maja Wyh, urodzona jako Maja Weyhe, która łączy pracę influencerki z dizajnem, fotografią i modelingiem. Dzieli czas między rodzinne Niemcy a Włochy, które inspirują ją do artystycznych poszukiwań. Maja Wyh słynie z prostych stylizacji, które zestawiają skandynawską ascezę z paryskim je ne sais quoi i niemieckim pragmatyzmem. Maja najchętniej nosi luźne dżinsy, swetry w bretońskie paski i obszerne suknie do ziemi.
Moda nie jest jedyną miłością Mai. Jej profil na Instagramie jest pełen odniesień do sztuki – ostatnio zafascynowała się obrazami Kennego Gregoire’a, Miriam Cahn, czy Ferdinanda Hodlera. Obrazom towarzyszą impresyjne, rozmyte, surowe zdjęcia. Wyh z uwagą przygląda się naturze, by przenieść jej piękno na przedmioty.
Influencerka założyła też autorską markę Weyhe, która podobnie jak kapsuła Gino Rossi, definiuje prostotę na nowo. W ostatniej odsłonie znalazły się czarne suknie z golfem, obszerne koszule z marszczonymi rękawami i półprzezroczyste, szerokie spodnie. Całość wygląda trochę jak zbroja średniowiecznego rycerza, a trochę jak płynna płciowo moda przyszłości.
W te tendencje idealnie wpisuje się Timeless Sense – minimalistyczna, ponadczasowa i zmysłowa. Nowoczesna kobieta chce czuć się jednocześnie silna i seksowna, a połączenie pozornie formalnej aktówki z botkami na szpilce wyznacza nowy kierunek w modzie.
Zdjęcia: Łukasz Pukowiec
Modelka: Maja Wyh
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Grzegorz Polański
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Olga Janicka
Kolekcja kapsułowa jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.