Marka POLICE świętuje w tym roku 40-lecie istnienia i narodziny nowej, ekskluzywnej i limitowanej edycji kultowego zapachu TO BE OR NOT TO BE. Jubileuszowa kolekcja to tylko 1983 sztuki flakonu!
Nowe TO BE OR NOT TO BE to specjalna edycja tego wyjątkowego zapachu stworzona z myślą o kolekcjonerach. Flakonowi towarzyszy unikalna, specjalnie zaprojektowana zawieszka.
Police to włoska marka słynąca przede wszystkim z akcesoriów modowych. Wprowadzona na rynek w 1983 roku przez braci De Rigo początkowo specjalizowała się w produkcji okularów przeciwsłonecznych.
W 1997 roku POLICE wprowadziła na rynek swoją pierwszą linię perfum, a w 2003 roku pierwszą kolekcję zegarków. Za to w 2013 roku firma wprowadziła na rynek również kolekcję odzieży.
Marka POLICE była reklamowana przez wielu celebrytów, w tym Bruce'aWillisa, George'a Clooneya, Davida Beckhama, Neymara, Ji Chang-wooka i Antonio Banderasa. Police jest także partnerem i dostawcą zespołu Mercedes-AMG Petronas Formula 1 Team w zespole Formuły.
Od momentu wprowadzenia na rynek, perfumy POLICE reprezentują nową "erę" w świecie zapachów. Marka jest niewątpliwie prekursorem unikalnego, niepowtarzalnego, innowacyjnego stylu.
W nowym pudełku przyciągające wzrok złote elementy współgrają z tajemniczą aurą czaszki i logo 40. edycji, podkreślając luksusową, najnowszą wersję zapachu w elegancki i urzekający sposób. Ciekawostką jest, że całkowita wyprodukowana liczba egzemplarzy zapachu TO BE 40 jest podana z boku na kolekcjonerskim pudełku. Kultowy flakon zyskał nowe, błyszczące, ciemnoniebieskie wykończenie i został dodatkowo ozdobiony błyszczącym złotym wisiorkiem.
Złote detale błyszczą na tle eleganckiej, głębokiej czerni i nocnego błękitu nieba, tworząc modny czarno-złoty efekt. Wewnątrz flakonu kryje się niepowtarzalny, oryginalny zapach, który dodaje użytkownikowi dominującego, męskiego i magnetycznego uroku. Twórczynią zapachu jest Alexandra Monet-Firmenich.
Elegancja czarnego pieprzu została złagodzona przez owocowe nuty grejpfruta i świeżość fiołka. Serce zapachu jest wyrażone świetlistym akordem kwiatów jabłoni i geranium. Kaszmir, paczula i biała ambra dopełniają tę kompozycję olfaktoryczną. Efekt? Zapadający w pamięć, przykuwający uwagę zapach.
Poznając zapach, możemy zbudować i zwizualizować zarówno samą osobę, jak i jej charakter: silną i niezależną lub łagodną, nie zabiegającą o atencję i wyróżnianie się spośród innych. Jeżeli zastanawiasz się, jakie perfumy wybrać lub po prostu lubisz eksperymentować, sięgnij zdecydowanie po markę POLICE, która pozwoli Ci odnaleźć to, czego szukasz.
Odnalezienie zapachu, idealnego zapachu, to zazwyczaj czasochłonne zadanie. Produkty marki potrafią przykuć uwagę klientów, gdyż POLICE od zawsze stawia na oryginalny design. Kultowe flakony w kształcie czaszek stały się prawdziwymi ikonami. Niektóre z nich są przyozdobione dodatkowymi akcesoriami, takimi jak słuchawki czy korona. Idealnie odzwierciedlają charakter zamkniętych w nich zapachów.
Perfumy POLICE powstały dla tych, którzy lubią się wyróżniać, są indywidualistami. Zdecydowane kompozycje są niepowtarzalne i pełne wyrazu. Będą idealnym dopełnieniem wielu stylizacji. Szata perfum nie pozostawia wątpliwości i od razu daje przekaz o charakterze esencji znajdującej się we flakonie. Czaszka nadaje stylu i stanowi nietuzinkowy element dekoracyjny na każdej toaletce czy dowolnym naszym ulubionym miejscu.
Szeroka gama zapachów POLICE sprawia, że znajdziesz wiele ciekawych propozycji. Każda kolekcja Police jest innowacyjna i starannie przemyślana, dzięki czemu można dobrać zapach pasujący idealnie do swojej osobowości. Perfumy POLICE to nieoczywiste połączenia różnorodnych akordów zamknięte w niezwykle unikalnych flakonach – m.in. w kształcie czaszki czy kajdanek.
Nowa edycja z linii kultowych czaszek stworzona z okazji 40-lecia marki POLICE dostępna jest tylko w monobrandowych butikach marki oraz wyselekcjonowanych punktach sprzedaży. W Polsce marka POLICE jest dostępna w sieci drogerii Rossmann oraz na rossmann.pl.