TOUS w twojstyl.pl

Kochać to znaczy odkrywać. TOUS przedstawia walentynkową kolekcję

Kochać to znaczy odkrywać.  TOUS przedstawia walentynkową kolekcję
Kochać to znaczy odkrywać. TOUS
Fot. Mat. prasowe

Czym jest miłość ?- pyta się marka TOUS z okazji Walentynek. Dla tej hiszpańskiej marki biżuteryjnej związek powinien opierać się na ciekawości i kreatywności, dlatego kolekcja z okazji święta zakochany bawi się kolorami i symbolami serca. 

Z okazji święta zakochanych marka TOUS przygląda się miłości jako uczuciu wynikającym z ciekawości, po raz kolejny udowadniając, że kreatywność i autoekspresja to dla niej główne wartości. Dla zespołu TOUS, kochać to znaczy nieustannie odkrywać w ukochanej osobie coś nowego. Chęć wzajemnego poznania i czysta ciekawość napędzają nasze relacje, odnawiają i czynią je ekscytującymi. Tak oto narodziła się koncepcja kreatywna „TO LOVE IS TO DISCOVER”.

Hanne Gaby i Johna Yawna pokazują swój język miłości

Popularna koncepcja 5 języków miłości zaczyna się od słów. To właśnie rozmowa, komunikowanie się, komplementy, ale i przekomarzanie się są dla wielu najważniejszym sposobem na okazanie uczucia. Swój język miłości pokazuje prawdziwa para, modelka Hanne Gaby i Joha Yawn, którzy są twarzami kampanii TOUS, stroniąc przy tym od przyjętych stereotypów, po jakie rok w rok sięgają walentynkowe reklamy.

4cf3325bc679bfd418edc3919294574e
 Hanne Gaby i John Yawn zostali twarzami kampanii TOUS.
Mat. prasowe

Film promujący kampanię przedstawia obydwojga bohaterów w intymnej rozmowie – w tej szczerej konwersacji, para poznaje się jeszcze lepiej, stawiając ciekawość partnera, otwartość i autentyczność w centrum prawdziwej relacji. Spontaniczna, niewyreżyserowana rozmowa kochanków wyraża ducha koncepcji TOUS „TO LOVE IS TO DISCOVER” – kochać, to znaczy odkrywać. Nieustająca ciekawość osoby partnerskiej i dawanie się jej zaskakiwać to meritum relacji dwojga ludzi.

Każda miłość jest piękna - serce w centrum walentynkowej kolekcji TOUS

Miłość nie zawsze musi wyglądać tak samo. Nowa kampania TOUS przedstawia związek jako relację opartą na ciekawości, wywracając tym samym utarty stereotyp romantycznej miłości do góry nogami. Z okazji święta zakochanych można podarować ukochanej osobie piękna i zabawną biżuterię, ale również zaskakujące akcesoria. Wszystkie elementy na nowo definiują symbol serca, przedstawiając go jako metaforę inkluzywności. 

BransoletkasercaTous
Naszyjnik Bold Motif
TOUS

Każda para tworzy swoją własną, niepowtarzalną historię. TOUS dołożył wszelkich starań, żeby każdą z nich dało się opowiedzieć za pośrednictwem nowej kolekcji. Na poziomie projektowym, widać to w przeskalowanych formach, matowych wykończeniach czy zreinterpretowanym motywie serca wotywnego. Projekty z nowej kolekcji wykonane są ze srebra, srebra vermeil oraz 18-karatowego żółtego złota.

serceTous
Wisiorek ze srebra z motywem serca Iris Motif
Źródło

Walentynkowe propozycje TOUS wieńczą nowe elementy istniejących już linii, takich jak oparta na opływowych, współczesnych formach Tabit, inspirowana gwiezdnymi konstelacjami Iris czy Bold Motif, w której gwoździem programu jest symbol marki, miś TOUS. Poza biżuterią, wśród walentynkowych nowości znalazły się zegarki Karat oraz linia dodatków damskich Carol, wykonanych z pikowanych materiałów w szerokiej palecie nasyconych barw, w tym w najmodniejszych w sezonie wiosna/lato 2023 neonach: fuksji, słonecznej żółci czy błękicie.

torebkaserceTous
Torebka na ramię w kolorze fuksji
Tous

W końcu miłość to uniwersalne uczucie, ale pary mogą być tak różnorodne, jak to tylko możliwe. W nowej kolekcji TOUS, symbol serca jako oznaka romantycznej miłości staje się zatem metaforą inkluzywności. Bo każda miłość jest tak samo piękna.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również