Makijaż i perfumy

Marka YES tworzy identyfikację zapachową! Już w grudniu nowy zapach umili zakupy w sklepach stacjonarnych

Marka YES tworzy identyfikację zapachową! Już w grudniu nowy zapach umili zakupy w sklepach stacjonarnych
Perfumy do wnętrz YES powstały we współpracy z twórczynią zawodu senseliera w Polsce Martą Siembab.
Fot. materiały prasowe

Marka biżuteryjna YES stworzyła unikalną kompozycję zapachową, wyrażającą osobowość marki, jej walory, cechy i atrybuty: odwagę, bunt i autentyczność. Zapach będzie umilał atmosferę zakupową w wybranych Salonach YES już od grudnia!

Marka YES wprowadza identyfikację zapachową 

Marka YES konsekwentnie podkreśla w swojej komunikacji wartości, które są dla niej ważne. Formą oraz kształtem przekazuje swoją wiarę w możliwość celebrowania kobiecości, wolną od stereotypów i patriarchalnych, narzuconych siłą oczekiwań społecznych. Myśląc nieszablonowo, YES odważnie stawia na kolejny wymiar marki, jakim jest zapach

Identyfikacja zapachowa YES powstała w wyniku autorskiego procesu projektowego z wykorzystaniem technik i narzędzi kreatywnych, prowadzonego przez senselierkę, Martę Siembab. Zespół pracował nad sensoryczną tożsamością brandu w formie interaktywnego warsztatu, podczas którego swój wkład merytoryczny wniosły działy marketingu, sprzedaży jak i zarządzający salonami partnerzy biznesowi YES. Dzięki zaangażowaniu wszystkich stron, udało się przełożyć osobowość marki, jej wartości i atrybuty na język zapachu. Od teraz YES przemawia do każdego ze zmysłów. 

Głównym motywem unikalnej kompozycji jest chrupka nuta zielonej papryki. Symbolizuje ona nowoczesność, wolną myśl i brak ograniczeń w czerpaniu z kobiecej kreatywności. To rześki, roślinny zapach, który podkreśla otwartość na nowe idee i świeżość myślenia- mówi Marta Siembab i dodaje - Pikantna, paprykowa nuta otulona jest szlachetną różą, co w połączeniu doskonale wyraża siłę i delikatność, awangardę  i ponadczasowość biżuterii YES. Ten mariaż natury i nowoczesności zapachu daje też wrażenie musującej, wibrującej lekkości. Krągłe nuty zapachowe są niezwykle sensualne i emanują naturalnym ciepłem, co dodatkowo podbija jedwabisty dodatek dymu z kadzidłowca. To właśnie on uwypukla głębię uczuć i emocji, które są źródłem kobiecej siły - podkreśla senselierka. 

Marta Siembab
Marta Siembab
materiały prasowe

Unikalną recepturę perfum do wnętrz YES stworzył na podstawie projektu Marty Siembab szwajcarski perfumiarz, który doskonale rozumie wartości będące w DNA marki. Jak podkreśla senselierka, zieleń, zarówno jako barwa, ale i wrażenie zapachowe, oddaje szlachetność, luksus i celebrację, skupiając uwagę na chłodzie szlachetnych kruszców i butelkowej głębi aksamitu, na którym w salonach YES spoczywa kunsztownie wykonana biżuteria.

W YES skupiamy się na tworzeniu lepszego świata dla kobiet, walce ze stereotypami, nierównościami i niesprawiedliwościami, które ich dotyczą. Elementem tej komunikacji jest dla nas również zapach - tak samo mocny, wyrazisty i buntowniczy, jak kobiety, dla których robimy biżuterię - mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES.

justyna lach
Justyna Lach 
materiały prasowe

Zjawiskowy zapach marki YES można poczuć w wybranych stacjonarnych Salonach YES już w grudniu, gdzie tworzy wyjątkową atmosferę zakupową. 

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również