Najnowsza kampania Zalando zachęca, aby zrzucić zimowe warstwy i odświeżyć swoją garderobę ubraniami, które podkreślają indywidualny styl. Tej wiosny proponuje 4 wyraziste trendy, które z łatwością pomogą stworzyć oryginalne stylizacje na cieplejsze dni.
W najnowszej kampanii na wiosnę-lato 2024 Zalando zaprasza do świata zawodowego piłkarza Realu Madryt Eduardo Camavingi, modelki i muzyczki Gabbriette, multiinstrumentalisty i producenta CKTRL, sensacji TikToka i modelki, Alex Consani oraz piosenkarza, autora tekstów i prawdziwego eksperta w dziedzinie szydełkowania Henriego Purnella.
Oferując wgląd w osobliwości i pasje tych pięciu twórców, hasło „Najlepiej Ci w byciu sobą” celebruje wyjątkowe cechy, które definiują każdego z osobna, eksplorując jak osobiste historie mogą kształtować nie tylko nasz styl, ale także naszą tożsamość. Oto kluczowe trendy na sezon wiosna/lato 2024, które przewodzą kampanii Zalando.
Zainspirowana trendem gotyckich dziewcząt, który królował na wybiegach przez ostatnie dwa sezony, Gabbriette promuje estetykę „mrocznego romansu”. Ten styl jest surowy, ale niezwykle kobiecy i z romantycznym akcentem. Tak jak w kampanii, ten look można uzupełnić sznurowanym topem wiązanym na szyi i lateksową mini spódniczką w połączeniu z butami na platformie. Jeśli chodzi o akcesoria, srebrne pierścionki i para srebrnych obręczy w rozmiarze XL są wisienką na torcie dla mrocznej romantyczki.
Zgodnie z nurtem stylu ulicznego, którego głównym elementem jest odzież sportowa, stylizacje Eduardo były inspirowane trendem „bloke core”. Koszulki Nike włożone w luźne dżinsy, uzupełnione o masywne trampki to klucz tego stylu - idealne na niezobowiązujące wyjście. Wraz z Paradis jako jednym z wielu projektantów, którzy zaprezentowali ten trend w swoich kolekcjach na sezon wiosna/lato 2024. oraz zbliżającymi się mistrzostwami Europy, które rozpoczynają się w czerwcu, ten swobodny look ma szansę przekonać i zjednać sobie wielu fanów piłki nożnej i fashionistów.
Kiedy zestawia się lekkie materiały, delikatne pastele i kontrastujące żywe kolory, powstaje 'nowoczesny romantyzm' - trend prezentowany przez projektantów, w tym Aknavas i Givenchy, w ich kolekcjach na sezon wiosna/lato 2024. Jak pokazuje Henri można to połączyć z szydełkowym swetrem, jasno kremowymi jeansami i tenisówkami z kolorowymi akcentami, które są zaskakującym elementem całej stylizacji. Wraz z rosnącą popularnością mody na unisexowe formy, szydełkowane struktury i przezroczyste materiały znajdują się na czele męskiej mody na sezon wiosna/lato 2024.
Bez skomplikowanych wzorów, bez ciasno dopasowanych ubrań i nie więcej niż dwa kolory - look CKTRL w kampanii jest inspirowany jego monochromatycznym stylem oraz trendem cichego luksusu, który zdominował wybiegi na sezon wiosna/lato 2024, gdzie projektanci, w tym Ludovic de Saint Sernin, prezentowali ten trend w swoich kolekcjach. Nowy minimalizm to estetyka dla tych, którym bliska jest chłodna i spokojna stylistyka, można ją zbudować na bazie ponadczasowej klasyki i ekskluzywnych elementów codziennego użytku, tworząc sylwetki, które są dyskretne, a jednocześnie ekskluzywne.