Tegoroczny Tydzień Mody w Mediolanie rozgrzał nasze serca! Wiodące włoskie modowe marki zaprezentowały kolekcje na sezon jesień-zima 2025. Na wybiegach można było zaobserwować najgorętsze trendy nadchodzącego sezonu, m.in. na pokazach marek z portfolio grupy GPoland: Elisabetta Franchi, Max Mara, Sportmax, Luisa Spagnoli oraz Twin-Set.
Uwielbiamy początek wiosny w Mediolanie. Milan Fashion Week tradycyjnie stał się areną dla prezentacji najnowszych kolekcji i trendów. Wśród czołowych domów mody w tym roku zabraknąć nie mogło topowych włoskich marek należących do portfolio grupy GPoland. Swoje wizje na sezon jesień-zima 2025 przedstawiły na wybiegach marki Elisabetta Franchi, Max Mara, Sportmax, Luisa Spagnoli i Twin-Set. Nie mniej zachwytu wzbudziły propozycje Geox, Furla, Patrizia Pepe czy Coccinelle, których prezentacje stanowiły jedne z najjaśniejszych punktów całego Tygodnia Mody w Mediolanie. Co w nich uwielbiamy? Są kobiece, a jednocześnie totalnie komfortowe! Modą mamy się bawić, a nie nią stresować.
Podczas tegorocznego Tygodnia Mody w Mediolanie marki z portfolio GPoland zaprezentowały różnorodne spojrzenia na współczesną kobiecość i męską elegancję. Max Mara zachwyciła romantyzmem w stylu sióstr Brontë, łącząc surowe kroje militarne z tweedem, kaszmirem i aksamitną nutą neo-gotyku, natomiast Elisabetta Franchi w majestatycznym Palazzo Acerbi postawiła na kontrast błyszczących i matowych tkanin, podkreślając talię i ramiona w duchu lat 90. Luisa Spagnoli skupiła się na wolności i wyrażaniu kobiecości poprzez szykowne, ponadczasowe fasony oraz doskonałe krawiectwo. Z kolei Sportmax postawił na nowoczesne formy i architektoniczne sylwetki, podkreślone futurystycznymi dodatkami, podczas gdy Twin-Set uwiodło boho-rockową swobodą z wiktoriańskim przepychem i wyraźnym akcentem lat 80.
Pollini z hasłem „Redefining classics” w ciekawy sposób połączyło estetykę college’ową z elegancją i funkcjonalnością. Max&Co, we współpracy z Pietro Terzini, wniosło świeże spojrzenie na nadchodzące trendy, a Weekend Max Mara hołdowało ponadczasowej klasyce i wyrafinowanemu krawiectwu. Fracomina zaproponowała wielowymiarową kobiecość, swobodnie łącząc formalne, sportowe i wieczorowe akcenty, natomiast GEOX zachwycił połączeniem włoskiego stylu z innowacjami oddychających technologii, czego najlepszym przykładem są lekkie sneakersy i wielofunkcyjne parki. Coccinelle, w stylowych wnętrzach Terrazza Martini, przedstawiło kolekcję inspirowaną motywem „Lagom” – łącząc elegancję z funkcjonalnością w stonowanej palecie barw, co czyni ją idealnym wyborem dla wszystkich miłośniczek współczesnej mody.
Patrizia Pepe zaprezentowała kolekcję, która z wdziękiem przemycała najgorętsze trendy na sezon jesień-zima, zachęcając do odważnej zabawy modą. Marka udowodniła, że potrafi łączyć elegancję z młodzieńczą energią, oferując stylizacje pełne świeżości i innowacyjnych rozwiązań. Równocześnie, w samym sercu Mediolanu, przy prestiżowym Piazza del Liberty, odbyło się uroczyste otwarcie flagowego butiku Miss Sixty. Wydarzenie to było celebracją młodzieńczej energii i beztroskiej zabawy stylem, które od zawsze są znakiem rozpoznawczym marki.
Grupa GPoland, z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży mody, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu trendów w Polsce. Założona w 1993 roku przez Waltera Prati firma wprowadziła na polski rynek pierwsze monobrandowe salony włoskich marek odzieżowych. Obecnie GPoland zarządza portfelem obejmującym ponad 80 światowych marek. Grupa oferuje kompleksowe rozwiązania zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych, którzy cenią jakość, unikalny design i modę na każdą okazję. Bogaty wybór marek i produktów pozwala zaspokoić różnorodne gusta, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.