Pewność siebie jest sexy. Naukowcy od dziesiątek lat próbują rozszyfrować co stanowi uniwersalny kanon piękna, analizując proporcje twarzy i studiując wymiary sylwetki. Szukanie odpowiedzi w symetrii rysów czy masie mięśniowej zostawmy badaczom. Nowa kampania zegarków GUESS sugeruje, że sekret atrakcyjności tkwi... w naszym wnętrzu.
Kojarzona z sensualnością i wyzwoleniem marka GUESS porusza tematykę self-love w swojej najnowszej kampanii zegarków - „Don’t be shy. Shine.". Ikoniczna marka modowa zachęca do spojrzenia na siebie z innej, dużo bardziej zmysłowej, perspektywy.
„Młode, seksowne i głodne przygód” - to cechy kobiet, którym bracia Marciano od początku dedykowali swoją markę. Nowa kampania rozwija te pojęcia o nowe, współczesne znaczenia. Młodość, to nie wiek, lecz stan ducha, a seksowne jest wszystko to, co same uważamy w sobie za piękne. Już wcześniej przypominały o tym zapraszane do współpracy przez GUESS gwiazdy – zachwycająca ponadczasowym pięknem Jennifer Lopez, czy idąca na przekór komentarzom na temat swojej figury Camila Cebello.
„Don’t be shy. Shine." to manifest nawołujący do odnalezienia swojego wewnętrznego kochanka – zawsze wiernego nam i naszym ideałom. To nowe definiowanie kobiecości, a tak właściwie przekazanie pałeczki do jego ustanawiania samym paniom. Nie zapomina także o mężczyznach, których wolność w wyrażaniu własnego stylu jest według GUESS nieograniczona grą konwenansów.
Zmysłowość, pragnienie i pasja to cechy wynikające z pewności siebie. GUESS obala mit posiadania drugiej połówki zakładając, że sami stanowimy idealną całość. To charyzma, styl i charakter wpływają na nasz seksapil. W odsłonie wizualnej kampanii dominują indywidualności - ich przyciągające stylizacje i emocje wyrażane spojrzeniem. Zegarek jest atrybutem pomagającym wyrazić ukrytą w nich kokieteryjność i namiętność.
To nie pierwszy raz, kiedy GUESS zamiast ślepo podążać za modą, tworzy jej własną unikatową definicję, która porywa tłumy. Takie podejście wpisane jest w DNA marki od chwili jej powstania, kiedy jej założyciele, bracia Marciano, wyruszają do USA by spełniać swój amerykański sen. Zainspirowani legendą Marilyn Monroe wprowadzają do kolekcji przełomowy model jeansów – Marilyn Jean. Ich podkreślający kształt fason szybko sprawił, że spodnie stały się jednym z najbardziej pożądanych modeli lat 80-tych. Idea przyświecająca ich powstaniu była prosta – każda kobieta, która włożyła spodnie GUESS, miała poczuć się jak prawdziwa gwiazda.
Zegarki weszły do portfolio GUESS w 1983 roku i – podobnie jak ubrania marki – od początku przyciągały bezkompromisowym designem. Jeśli błysk, to w pełnym wymiarze, jeśli złoto – to w maksymalnej ilości. To wyraziste i pełne charakteru dodatki to dodatki, których nie da się przegapić. Najnowsza kolekcja ma przypominać o naszej wartości i dodawać pewności siebie. Zmysłowość, seksapil i pasja to według marki antidotum na konformizm, nieśmiałość i niepewność. Zegarki podkreślającą i uzupełniającym magnetyczne osobowości ich właścicieli, w myśl hasła „Don’t be shy. Shine.".
Sesja zdjęciowa współgra z wydźwiękiem kampanii. GUESS pokazuje wprost, że stroni od banalnych i stonowanych stylizacji. Połączenie klimatycznych, pełnych blichtru przestrzeni, z zadziornymi spojrzeniami modeli sprawia, że marka GUESS ponownie udowadnia, iż nie da się przejść obok niej obojętnie. Ta zmysłowość i nonszalancja, wyrażana w gestach i spojrzeniach, to sedno kampanii.
Modele wykorzystane w sesji to MOONLIGHT GW0257L1, MOONLIGHT GW0257L2, G-CHECK GW0292L1, G-CHECK GW0292L2, MOMENTUM GW0260G2, CONTINENTAL GW0260G2
Odważne, lśniące i niemożliwe do przeoczenia. Można odnieść wrażenie, że GUESS ponad wszystko wzbrania się przed pospolitością. Lubi prowokować i być zauważanym. Jasno daje do zrozumienia, że dzięki zegarkom GUESS każdy może odnaleźć swój wewnętrzny blask. Nie wahajcie się go użyć.