Wartościami BOSS są pewność siebie, styl i sprawczość, które inspirują do pełnego życia i decydowania o sobie. Przesłanie kampanii "Wybór należy do Ciebie" skłania, aby przyjrzeć się swoim życiowym decyzjom. Jak nas ukształtowały? Jaki miały wpływ na osiąganie sukcesów i stawianie sobie poprzeczki wyżej? Które życiowe wybory uczyniły nas BOSS-ami? W najnowszej kampanii na wiosnę-lato 2024 ambasadorzy marki, na czele z Gisele Bündchen, Adwoa Aboah i Matteo Berrettinim przekonują, że siła do bycia swoim własnym BOSS-em leży wewnątrz.
Spis treści
W sezonie wiosna-lato 2024 BOSS skupia największe światowe gwiazdy, aby podzieliły się swoimi historiami o ważnych wyborach w życiu. Do wyjątkowego grona ambasadorów - południowokoreańskiego aktora Lee Minho i włoskiego tenisisty Matteo Berrettini, dołączyły topmodelki Gisele Bündchen i Adwoa Aboah. Brytyjska piosenkarka i aktorka Suki Waterhouse powraca również jako ambasadorka marki zegarków, biżuterii i okularów BOSS.
W globalnej kampanii BOSS zobaczymy światowe gwiazdy, które przemierzają labirynt. Z każdym ujęciem przechodząc z bardziej zacienionych sekcji do cieplej oświetlonych obszarów. To niezwykle poetycka przenośnia ich życiowych wyborów, które pozwoliły im stać się własnymi BOSS-ami. Wyraziste przesłanie skłania do osobistych przemyśleń i angażuje, łącząc konsumentów z globalną społecznością BOSS. Globalna kampania marki jest dziełem fotografa Mikaela Janssona pod kreatywnym kierownictwem Treya Lairda i jego agencji Team Laird.
Na zdjęciach autorstwa Janssona ambasadorzy marki prezentują projekty BOSS na wiosnę-lato 2024. Kolekcja tworzy wyrafinowaną mieszankę charakterystycznych krojów, stonowanej palety kolorów i nowoczesnych interpretacji klasycznych fasonów - zarówno w linii damskiej, jak i męskiej. Kolekcja BOSS na nowy sezon to koncept pełnej garderoby kapsułowej, na której można polegać 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu, ponieważ gwarantuje perfekcyjny look na każdą okazję.
Co znajdziemy w kolekcji? Przede wszystkim neutralną ciepłą paletę kolorów, lekkie tekstury i kontrastowe zestawienia. Klasyczne fasony łączą się z nowoczesnymi fakturami, proste kroje stają się lekkie i intrygujące, a eleganckie tkaniny przenikają się z przezroczystościami. Nieoczywiste połączenia tworzą nowoczesne, świeże w wyrazie stylizacje, które doskonale pasują do nadchodzącej wiosennej aury. Istotnym motywem w najnowszej kolekcji BOSS są przezroczystości. To zwiewne, zmysłowe warstwy kontrastujące z wyrazistymi elementami garderoby o ascetycznym kroju. Przykłady? Camelowy dwuczęściowy garnitur w połączeniu z koszulą z długim rękawem i zwiewną beżową dzianiną V-neck czy czarny total look - z blezerem bez rękawów i spodniami o kroju palazzo. Do sztandarowych looków najnowszej kolekcji BOSS należą także beżowa delikatna sukienka z szalikiem na szyi, obszerny kremowy trencz z krótkim rękawem oraz skórzane czółenka o charakterystycznej linii, w duchu "minimal".
W nowościach marki szczególne miejsce zajmują także garnitury. Damskie propozycje z metką BOSS, powracają w wielu mocnych, intrygujących wydaniach, jak oversize'owe fasony czy wersje z krótkimi nogawkami.
Ważną częścią męskiej kolekcji BOSS na wiosnę-lato 2024 jest lekka odzież wierzchnia w stonowanych kolorach, która prezentowana jest w nowoczesnych, casualowych zestawieniach. Na szczególną uwagę zasługują ponadczasowe trencze w duecie z eleganckimi koszulami i garniturami oraz oversize'owe kremowe marynarki i dopasowane spodnie - idealne na letnie dni w wielkomiejskim zgiełku. Miłośników nowoczesnej klasyki zachwycą także beżowe kamizelki o minimalistycznym kroju i swetry z okrągłym dekoltem - w połączeniu z eleganckimi skórzanymi sneakersami lub eleganckimi sznurowanymi butami.
Kampania "Wybór należy do Ciebie" na wiosnę-lato 2024 jest kontynuacją idei #BeYourOwnBoss z poprzednich sezonów. Marka konsekwentnie stawia na swoje wartości, które mają swoje odzwierciedlenie w projektach. Z kolei ambasadorzy marki inspirują do samostanowienia o sobie, podejmowania odważnych wyborów i jasnej wizji przyszłości. Wspólne wartości są widoczne w kolekcjach ubrań, a także biżuterii, okularów, zegarków - dla kobiet i mężczyzn. BOSS od dekad słynie z innowacyjnego podejścia do mody oraz nowych definicji nowoczesnej elegancji i sportowego szyku. Marka koncentruje się na wyszukanym designie i jakości wykonania, będąc jednocześnie zaangażowaną w kwestie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej produkcji. Historia Boss odzwierciedla zmiany w świecie mody, adaptację do nowych trendów oraz ciągły rozwój globalnej marki luksusowej - tak zgodnych z hasłem najnowszej kampanii "Wybór należy do Ciebie".
Nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2024 będzie dostępna od 31 stycznia 2024 r. w sklepach BOSS na całym świecie oraz na stronie internetowej boss.com.